1.📌

77 5 6
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım ve biraz heyecanlıyım inşallah kitabımı beğenirsiniz🥰

Eliza GÜNGÖREN
Kendisi Üniversite sınavına hazırlanıyor. Annesinin isteği üzerine ilkokul ve ortaokul eğitimini Amerikada gerçekleştirdi. Ama lise eğitimi almak için Türkiye arkadaşlarının yanına geri geldi.
Yakın arkadaşları: Melis ve Çağla.
Eliza'nın en sevdiği aktiviteler: Kitap okumak , resim çizmek (daha doğrusu çizmeye çalışmak ndnd) ve son olarak ıspanaklı böreğe bayılıyor. Eliza Ingilizceyi çok iyi biliyor (resmen ana dili diyebiliriz.)

Melis KARAHAN
Kendisi Eliza'nın yakın arkadaşı. Eliza Amerikadayken en çok konuştuğu kişilerden birisi Melis. Melis çok konuşmayı sever ve çok sevecendir genellikle alış veriş yapmak (boş yere para harcamayı da çok sever dkjdj)
Melisa mantıya bayılır mantı yemek için herşeyi verebilir.

Çağla GÜNEŞ
Çağla da Eliza'nın yakın arkadaşı. Eliza Amerikadayken en çok konuştuğu diğer kişi de Çağla. Çağla genelde sessizdir.
Kendi halinde takılmayı sever. Bazen ise zamanını kitaplarla geçirir.

Barış AKSOY
Kendisi okulda popiler kişidir. Barış da diğer karakterler gibi Ünüversite sınavına çalışıyor. Barış genellikle sporla ilgileniyor. Boş zamanlarında arkadaşlarıyla olmayı seviyor. Barış'ın yakın arkadaşları: Yiğit ve Poyraz. Barış 'ın en sevdiği yemek köfte.

Yiğit ÇAKALAR
Yiğit Barış'ın yakın arkadaşlarından biri. Yiğit de Barış gibi spor yapmayı seviyor. Yiğit hazır cevap vermeye bayılır. (en iyi yaptığı şey bu dkdj) Yiğit boş zamanlarında spor yapmaktan başka evde oturmayı ve kardesiyle ilgilenmeyi sever. Yiğit en çok tatlı sever.

Poyraz ACEM
Poyraz Barış'ın diğer yakın arkadaşı. Ama Poyraz diğer arkadaşları gibi pek sporla ilgilenmez (Ama fiziği baya iyi benden size söylemesi dkndjd) Poyraz boş zamanlarında daha doğrusu her zman film izler. Bu arada Poyrazcığımız amca olduğu için kendisi yeğeniyle çok içli dışlıdır. Poyraz Annesi hangi yemeği yaparsa onu sever.

Arkadaşlar kitabıma başlamadan önce karakter tanıtımı yapmak istedim inşallah beğenmişsinizdir.

Karakterler ile ilgili düşüncelerinizi söylerseniz çok sevinirim.

Bir dahaki bölümde görüşürüz. ❤❤❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 07, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENI BAŞLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin