7/10

93 1 0
                                    

wasz ulubiony cytat

⚽Mark⚽ "Ważne, że żyjesz w zgodzie ze sobą, nikogo nie udajesz i przed niczym nie uciekasz. Kiedy jesteś świadomie sobą i kochasz ten stan – jesteś szczęśliwy – Beata Pawlikowska"

🔥Axel🔥

Przestań bać się tego, co może pójść źle. Skup się na tym, co może pójść dobrze.

🐧Jude🐧

Przestań czekać na piątek, na lato, na to, że ktoś się w tobie zakocha. Szczęście przychodzi, gdy przestajesz na nie czekać, pojawia się w każdej chwili twojego życia

Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu

Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu

Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu


🍌Caleb🍌

Kiedy jesteśmy głęboko kochani – jesteśmy silni. Gdy kochamy głęboko – jesteśmy odważni.

🎶Ricardo🎶

Jeśli chcesz coś, czego nie miałeś wcześniej, musisz zrobić to, czego nigdy nie robiłeś.

🔮Victor🔮

Czasami złe wybory prowadzą nas we właściwe miejsce.

🍼Arion🍼

Kiedy czyjeś szczęście, staje się twoim szczęściem, to jest to miłość. — Lana del Ray

✂Bayron✂

💙Edgar💙

Nie marnuj słów dla ludzi, którzy zasługują na twoje milczenie. Czasami najpotężniejszą siłą jest niepowiedzenie niczego.

🇮🇹Fidio🇮🇹

✨Hector✨

Zapytaj siebie, czy to co dziś robisz, przybliża cię do tego, gdzie chcesz być jutro?

🎥aitor🎥

Jednym z najszczęśliwszych momentów w naszym życiu jest ten, kiedy znajdujemy odwagę, by puścić to, czego zmienić nie możemy.

🌸Kirino🌸

Cokolwiek postanowisz, sprawdź czy ta decyzja czyni cię szczęśliwym.

💥Nugamo💥

Masz wolny wybór, ale nie jesteś wolny od konsekwencji swojego wyboru.

💎suzano💎

W życiu ważne są trzy rzeczy: wybór, szansa i zmiana. Musisz dokonać wyboru, skorzystać z szansy, jeśli chcesz coś w życiu zmienić.

❄schon❄

Każdego ranka masz wybór: śnić nadal o swoich lub wstać i gonić za nimi.

🍙Aiden🍙

Czy to nie smutne, że większość ludzi musi zachorować, by zdać sobie sprawę z cudowności życia? (z książki Świat Zofii)

💚jordan💚

Twój jest potężny. Wypełnij go pozytywnymi myślami, a twoje życie zacznie się zmieniać.

🍀Fei🍀nie macie jednego ulubionego

💊Saru💊

,,tylko w ciemności możesz zobaczyć gwiazdy"-Martin Luter King

preferencje  [xZakończonex] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz