Co W Tedy Będziecie Robić?

108 2 2
                                    

(nawiązanie do pop.)

⚽Mark⚽no grać w piłkę, bo co innego?-_-

🔥Axel🔥będziesz bawiła się z Julią a on będzie was pilnował żebyście nie zrobiły sobie krzywdy, skończy się na prawie spalonej kuchni i lekko oklapniętych jego jeżowych włosach ale tak to to będzie zaczepiście!

🐧Jude🐧dzień przed tym zdarzeniem spałaś u niego więc gdy się obudził miał lekki error mózgu ale szybko się ogarną gdy zauważył że prubujesz się zabić.. Znaczy prubujesz dosięgnąć pilota który leżał na jego biurku, a trzeba było przeznać że byłaś strasznie niżutka.
Po tym jak prawie straciłaś życie (xddd) pilnował cię jak oczka w głowie i ni odstąpywał na krok!

🍌Caleb🍌 z jego początkowej niechęci do zajmowania się tobą przerodziła się wielka sympatia do dzieci, dzień spędziliście na oglądaniu jakiś serialów czy horrorków, chociaż jak on to uznał ,,horrory nie są dla dzieci, jeszcze mi na zawał padniesz jak jakiś ryj na ekran wyskoczy! '' i ogulnie bardzo mało przklnał jak na niego.

🎶Ricardo🎶 praktycznie cały dzień nosił cię na rękach bo jak to uznałaś ,,nogi mnie bolą, chce na rączki'' no i co miał biedny poradzić? Zostawić takie małe bezbronne stworzonko? No raczej by mu to nawet do głowy nie przyszło! Poza tym oglądaliście masę bajek (pingu, inspektor gadżet, Mali tytani, Garfield, banany w piżamach, winx, mija i ja i wiele wiele innych ¶^¶)

🔮Victor🔮 obejżycie wszystkie bajki z listy którą wam dałam (106 bajek które ja oglądałam) zjecie wszystkie przekąski jakie są u niego w domu i będzie cię cały czas tulił bo uznał że jesteś najskodszą osobą na świecie i nie będzie chciał odstąpić cie nawet o krok

🍼Arion🍼b3dzie prubował grać w piłkę jednak nie szło mu zbyt dobrze więc ty jako dobra opiekunka (xd) trochę mu pomogłaś i podawaliście sobie piłkę i graliście w nią jakieś dobre pięć godzin, po tym ciągle tulił się do ciebie albo mamrotał że jest bardzo bardzo głodny.

✂Bayron✂ będzie bawił się z tobą i grał w uno, za pierwszym razem przegrałaś ale gdy zobaczył twoją smutną minkę w następnych rundach dawał ci fory chociaż czasami specjalnie kantował żeby wygrać aby zobaczyć twoją smutną minkę którą uznał za bardzo słodką.

💙Edgar💙nic nadzwyczajnego się nie działo bo on był przez pół dnia na treningu i nie miał czasu zająć się tobą :((

🇮🇹Fidio🇮🇹 siedzieliście u niego w domu i wymyślaliście co raz to głupsze zabawy! Zabawa była cudowna do póki prawie nie złamałaś ręki. Przeją się tym bardzo, a jago zatroskana miną jest po prostu UwU

✨Hector✨ biegałza piłką i trenował z oponą chyba jakieś 8 godzin, czyli przez calutki dzień, a ty patrzyłaś na jego starania. Pod koniec, wieczorkiem był strasznie poobijany więc zajęłaś się nim i około 23 (wcześnie trochę xd) poszliście spać.

🎥aitor🎥spędził ten czas u siebie w domu nie chcąc do ciebie wyjść gdy do niego przyszłaś, uznał ze jest zbyt brzytki aby komukolwiek się pokazać. W końcu po trzgodzinnych naleganiach i proszeniu o wyjście, wyszedł że łzami w oczkach był baldzo sweet... Aż można cukrzycy dostać!

🌸Kirino🌸siedzieliście u ciebie w domu/mieszkaniu i bawiliście się twoimi zabawkami z dzieciństwa a potem staraliście się coś upichcić ale skończyło się tym że byliście cali w mące.

💥Nugamo💥normalnie nie można go było spuścić z oka! Ciągle chciał coś zniszczyć! Stłukł Ci ulubioną waze twojej mamy i prawie zepsuł ci telefon! Przez pół dnia kręcił się po twoim domu myśląc co tu może zepsuć i zniszczyć! W końcu zamknęłaś go w swoim pokoju i włączyłaś jego ulubioną bajkę (czyli chuj wie co on tam oglądał) uspokoił się i gdy zrobiło się już ciemno za oknem on sobie smacznie spał na twoim łóżku

💎suzano💎cały dzień starał się być dla ciebie miły i nie przeklinać aż tak często jak to ma w zwyczaju (uznajmy że przeklina tyle co ja, więc bardzo dużo) zrobiliście popcorn i wsypał iście do miski chipsy i z takim arsenałem podreptaliście do jego pokoju aby obejrzeć jakiś film.

❄schon❄ był jeszcze słodszy niż zazwyczaj, po prostu taki mały słodziaczek nic tylko tulić! Poszliście na łyżwy a potem na stok następnie udaliście się na gorącą czekoladę z piankami i jakieś ciasteczko. Spędziliście ten dzień bardzo aktywnie. (a nie to co ja dzień w dzień leże na łóżku z laptopem na kolanch i jakąś kawusią niby uważając na e-lekcjach)

🍙Aiden🍙była straszna śnieżyca przez co nigdzie nie mogliście wyjść, Fabuki gdzieś znikną i byliście sami w domu.
Przez cały dzień graliście w jakieś gry siedząc w salonie na kanapie.

💚jordan💚 będziecie bawić się na placu zabaw! A gdy wam się znudzi pujdziecie na lody pistacjowe! A dalej to już nie wiem... Może pujdziecie nad jeziorko i będziecie patrzyli na zachód słońca za linie horyzontu

🍀Fei🍀 będzie się do ciebie ciągle tulić i nie odstampiać na krok (ktoś wgl. Pamiętali jak on był uroczy jako dziecko? UwU) pujdziecie do sklepu i kupicie królika żeby nie było mu smutno, następnie ogarnięcie jakieś żarełko do wszamania i ty z dwoma  króliczkami będziesz oglądała bajki które wam polecę! A mam ich aż 106 więc będziecie miło co oglądać! :))

💊Saru💊cały dzień za nim chodziłaś że swoją ulubioną przytulanką i co chwilę ciągnęła go za nogawkę spodni aby wziąć cie na r3ce i pobawił się z tobą. Jednak stało się odwrotnie bo gdy po raz kolejny pociągnęła jego spodnie wydarł się na ciebie że masz mu nie przeszkadzać i żebyś dała mu świ3tu spokuj, gdy zobaczył w twoich oczach łzy zrozumiał że popełnił straszliwy błąd!
Szybko uciekłaś gdy tylko skończył drzeć Ryja i schowałaś się pod kądrą na jego łóżku. Po chwili przyszedł i on i zaczął cię przepraszać i błagać o wybaczenie, na szczęście wszystko dobrze się skończyło. :)

... W końcu to skończyłam!!!

preferencje  [xZakończonex] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz