Όλοι στην σχολή σήμερα ήταν προετοιμασμενοι για το πάρτι στο οποίο θα γιορτάσουμε την φετινή χρονιά στο πανεπιστήμιο Stanford καμία όρεξη να πάω να δω όλους τους παρακμιακους συμφοιτητές μου.
Σκέφτηκα να κάτσω με τις φίλες μου σπίτι να ανοίξουμε καμία σαμπάνια από τις ακριβές που έχει ο πατέρας μου και να κάνουμε σλιποβερ όπως παλιά.
Αυτές όμως είχαν αλλά σχέδια, φυσικά και ήθελαν να πάνε σε αυτό το απαισιο πάρτυ. Εγώ όμως ημουν αρνητική εξ αρχής.
Δεν το έβαζαν κάτω όμως.
'Έλα βρε Μεγκαν θα περάσουμε καλά, το υπόσχομαι.'
'Δεν ακούω κουβέντα, εγώ σε αυτό το ανωφελο πάρτι δεν πάω.'
'Έλα σε παρακαλω πάμε και αν δεν σου αρέσει θα φύγουμε κατευθείαν στο υποσχόμαστε.' με παρακάλεσε η Κλοι.
'Γκκρ καλά, τελευταία φορά όμως.'
' Ναι ναι ότι πεις' απάντησε με ειρωνικό τόνο η Τζέσικα.
[...]
Αφού έκανα ντουζ άρχισα να ετοιμάζομαι για το πάρτι στο οποίο δεν είχα καμία όρεξη να πάω.
Έβαλα τις μαύρες Coco chanel γόβες και το κόκκινο Louis Vuitton φόρεμα μου. Κρεμασα στον ώμο μου την ακριβή μαύρη Fendi τσάντα μου και βάφτηκα με ένα κόκκινο έντονο κραγιόν και λιγότερο έντονες σκιές.
Λίγη ώρα μετά η Κλοι έφτασε με το αυτοκίνητο της έξω από το σπίτι μου και έτσι ξεκινήσαμε προς το πανεπιστήμιο.
[...]
Αφού φτάσαμε στην είσοδο οι 4οετεις μας υποδέχτηκαν με χαρά και εμείς μπήκαμε μέσα ψάχνοντας τα υπόλοιπα κορίτσια στην παρέα μας.
Βρηκαμε την Τζέσικα και την Τέιλορ και κάτσαμε μαζί τους.
'Τι ήθελα και σας άκουσα, δεν έπρεπε να έρθω, απλά κοιτάξτε πως έχουν ντυθεί και πως συμπεριφερονται. Είναι σε πολύ κατώτερο επίπεδο από το δικό μας.' είπα εγώ με ανασηκωμένα φρύδι.
'Ω σταματά την γκρινια βρε Μεγκαν να εκεί δες είναι ένας πολύ ωραίος τύπος που δεν έχει πάρει το βλέμμα του από πάνω σου. '
Γύρισα να κοιτάξω και όντως ήταν ένα αγόρι το οποίο με κοίταζε πολύ έντονα, χωρίς να χαμογελάει η κάτι απλά με κοιτούσε, εντελώς ανέκφραστος.
Ήταν ψηλός, γυμνασμένος, με γαλαζο- πράσινα μάτια και μαύρα μαλλιά. Ήταν όντως πολύ ωραίος αλλά τέτοια αγόρια δεν ήταν για μένα.
Εγώ έπρεπε να τα έχω με κάποιον πλούσιο που μπορεί να μου παρέχει ότι και αν του ζητήσω και αυτος σίγουρα δεν είναι τέτοιος τύπος.
Γύρισα προς τα κορίτσια.
'Ε νταξει καλός ειναι.' είπα αδιάφορα και ήπια μια γουλιά από την απαίσια φθηνή μπύρα μου.
'Απλά καλός; Ο τύπος δεν παίζεται είναι κούκλος και ακόμα σε κοιτάζει.'
Έριξα μια στιγμιαία ματιά και όντως ο μυστηριώδης τύπος με κοιτούσε ακόμα όμως μόλις οι ματιές μας συναντήθηκαν αυτός γύρισε το βλέμμα του.
Η παρέα του συμπεριλαμβανε και αγόρια και κορίτσια του ίδιου επιπέδου. Τα κορίτσια ήταν αρκετά προκλητικά ντυμενα και σίγουρα πολύ φθηνά. Οι φίλοι του κατέβαζαν τις μπύρες σαν να έπιναν νερό και σίγουρα αυτό μόνο καλή κατάληξη δεν θα μπορούσε να έχει.
YOU ARE READING
Don't touch me
Random'Φυσικά και δεν έχεις επιρροή πάνω μου δεν είσαι καν ο τύπος μου. Αφησε μου το χέρι τωρα' 'Έτσι λες τώρα, θα αλλάξεις γνώμη σύντομα.' είπε αφήνοντας μου τον καρπό