3. Τζάκσον

72 7 9
                                    

Έφτασα στο σπίτι σπίτι μου. Οι γονείς μου κοιμοντουσαν,  έτσι έκανα όσο πιο σιγά μπορουσα ώστε να φτάσω μέχρι το δωμάτιο μου.

Έβγαλα τις γόβες μου το φόρεμα μου και τις πέρλες μου πηγαίνοντας προς το μπάνιο.

Έκανα ένα ζεστό ντουζ. Γιατί τον σκεφτόμουν τόσο; Δεν τιν ήξερα καν όμως τα μάτια του μου είχαν μείνει. Δεν μπορούσα να τα ξεχασω και ας προσπαθούσα, ήταν τόσο έντονα και ωραία αλλά ταυτόχρονα σκοτεινά και τρομαχτικά.

Τελείως το μπάνιο και κοίταξα έξω από το παράθυρο μου για λίγο ήταν εκεί κάποιος. Κάποιος κοιτούσε μέσα από το παράθυρο μου. Το σωμα του ένοιαζε αρκετά με αυτό του μυστηρίου τύπου από το πάρτι. Όταν πήγα να πλησιάσω εκείνος έφυγε. Μήπως ήταν αυτός; Μήπως με ακολούθησε μέχρι εδώ;

Απλά ελπίζω πως όχι.

[...]

Ολο το βράδυ προσπαθούσα να κοιμηθώ αλλά μάταια δεν μπόρεσα και έπρεπε να ξυπνήσω νωρίς για να πάω στη σχολή.

Ντύθηκα και κατέβηκα κάτω για να φάω πρωινό με τους γονείς μου.

Ήταν ήδη στο τραπέζι και με περίμεναν για να φάμε όλοι μαζί το πρωινό.

'Καλημέρα αγάπη μου. ' μου ειπε η μητέρα μου.

Ο πατέρας μου δεν μου μίλησε ενώ με κοιτούσε εξεταστικα μέχρι να καθίσω στην θέση μου.

'Καλημέρα.' ειπα εγώ προσπαθώντας να χαμογελάω ενώ ήξερα πως ο πατέρας μου θα μου έλεγε κάτι που θα μου χαλούσε σίγουρα την διάθεση.

' Τι ώρα γύρισες χθες;'
'Στις 3 και μισή ήμουν ήδη εδώ μπαμπά γιατί;
'Δεν μπορείς να γυρνάς οτι ώρα θέλεις μόνη σου χωρίς να μας ρωτάς. Σε αυτό τι σπίτι υπάρχουν μερικοί κανόνες αν θέλεις τους ακούς αλλιώς είσαι 18 μπορείς να πας να μείνεις κάπου μόνη σου.' είπε ο μπαμπάς μου αναστατωμενος.
'Τρεβορ.' προσπάθησε να τον ηρεμήσει η μητέρα μου.
' Εντάξει μπαμπά έχεις δίκιο. Άλλη φορά θα σας ενημερώνω.' είπα ξεροκαταπινοντας.

[...]

Σήμερα θα πήγαινα μόνη μου στη σχολή με το αυτοκίνητο.

Βρήκα τα κορίτσια εκεί, και έπιναν καφέ και όλες γύρισαν να με κοιτάξουν αφού χθες βράδυ είχα φύγει μόνη χωρίς να στείλω κάποιος μήνυμα πως γύρισα και πως είμαι καλά.

'Μεγκαν που ήσουν; Γιατι δεν έστειλες ένα μήνυμα ότι έφτασες; 'μου είπε η Τζέσικα ανακουφισμενη.

'Συγνώμη κορίτσια το ξέχασα τελείως.
'Τρομαξαμε γιατί όταν έφυγες ο Τζάκσον μας ρώτησε αν έφυγες και όταν του είπαμε ναι έφυγε και αυτός και δεν φαινόταν να έχει καλές προθέσεις.

Τις κοίταξα σκεπτικα.

' Ποιος είναι ο Τζάκσον.

' Αυτός εκεί. ' είπε η κλοι δείχνοντας μου με το δάχτυλο ένα αγόρι που έμπαινε στη σχολή. Ήταν αυτός. Ήταν με μια κοπέλα την οποία είχε πιάσει από τον ώμο. Αυτή τον κοίταζε σαν να ήταν κάνενας θεός ενώ έπαιζε εκνευριστικά  με τα δάχτυλα της  την τσίχλα που μασουσε.

Με κοίταξε, δεν μπορούσα να πάρω το βλέμμα μου από πάνω του και αυτός ήταν τελείως ανέκφραστος.

Γύρισα απορημένη στα κορίτσια.

'Πως στο διάολο τον ξέρετε αυτόν και γιατί σας ρώτησε για εμένα;

' Να όταν έφυγες η παρέα του ήρθε σε εμάς. Αυτός φαινόταν να ψάχνει κάτι, ή μάλλον, κάποια. Εσένα, έτσι μας ρώτησε που πηγες και εμείς του είπαμε πως μόλις έφυγες. Πηρε δύο τσουλια μαζί του και έφυγε. Δεν έχω ιδέα που πήγε.' μου είπε η κλοι.

'Ω ξέρω εγω που πηγε. ' είπα και άρχισα να εξηγώ στα κορίτσια τι έγινε χθες όταν γυρνούσα το βράδυ.

Don't touch me Where stories live. Discover now