'Μισό δηλαδή, για να καταλάβω. Σου λέει ίσως και ο πιο σεξι τύπος που έχουμε στη σχολή, να σε πάει σπίτι και εσύ αρνείσαι. Από ότι άκουσα γενικά αρέσει σε πολλές κοπέλες οπότε βλέπεις, μεγάλος ο ανταγωνισμός.'
'Τζέσικα σοβαρεψου λίγο, δεν μπορώ να γυρνάω με κάποιος τα ξημερώματα τον οποίο δεν ξέρω καν πως τον λένε. Δεν είναι του χαρακτήρα μου, πως να στο πω; '
' Απλά πρέπει να βγεις λίγο από τα νερά σου και να μην τα σκέφτεσαι όλα τόσο αναλυτικά. Ζήσε την ζη σου σαν μια κανονική φοιτήτρια. Αν είναι δυνατόν. '
' Μία χαρα περνάω την φοιτητική ζωή μου. Δεν χρειάζεται να βγαίνω με όλους τους παρακμιακους συμφοιτητές μου για να περάσω "καλά" πραγματικά αυτό μου έλειπε τώρα.' είπα και σηκωθηκα για να πάω προς την αίθουσα που είχαμε μάθημα.
' Μεγκαν, που πας; '
' Ξερεις η ζωή δεν είναι μόνο πάρτι, πότε και βλακειες, πρέπει να ανέβω στην τάξη μου όποτε θέλετε ελάτε. Εγώ δεν μπορώ να χάνω μαθήματα.' απάντησα στην Κλοι και κατευθύνθηκα προς την αίθουσα μου.
Αυτή την ώρα το μάθημα ήταν η "εισαγωγή στην επιστήμη του δικαίου."
Αφού κάθισα στην θέση μου λίγο αργότερα ήρθαν και τα κορίτσια και καθησαν δίπλα μου.
Λίγα λεπτά μετά μπήκε μέσα ο καθηγητής καλοσωριζοντας μας στο πανεπιστήμιο ως πρωτοετείς. Μας συστήθηκε ως Μπλέικ Πρίνστον και άρχισε να μας μιλάει για την επιστήμη του δικαίου.
'Λοιπόν παιδιά σε αυτο το εξάμηνο θα ασχοληθούμε με τη γλώσσα του δικαίου αλλά και για το γενικό και αφηρημένο θετό δίκαιο και κοινωνική ηθι--'
Όταν ο κύριος Πρινστον σταμάτησε απότομα να μιλά σήκωσα το κεφάλι μου για να καταλάβω για ποιον λόγο.
Στη τάξη μπήκε ο Τζάκσον. Ω Θεέ μου πόσο ανεύθυνος μπορεί να γίνει κάποιος.
' Καλημέρα, έχουμε μπει εδώ και ώρα. Θα σε παρακαλούσα να μην ξανά γίνει αυτό. Κάθισε σε παρακαλώ.'
'Δεν υπόσχομαι τίποτα.' είπε γελώντας. Μα πως γίνεται να είναι τόσο αγενής.
Γύρισε και με κοίταξε και το γέλιο του κόπηκε απότομα ενώ ξεφυσηξε.
Δεν έδωσα πολύ σημασία και γύρισα το βλέμμα μου προς τον κύριο Μπλέικ στριφογυριζοντας τα μάτια μου.
'Λοιπόν σε αυτό το εξάμηνο αποφάσισα να κάνετε μια εργασία με κάποιο άτομο που δνε ξέρετε ώστε να μπορέσετε να γνωριστείτε καλύτερα αφου είναι και το πρώτο έτος σας εδώ. Επέλεξα εγώ τα άτομα που θα πάτε μαζί. Αν γνωρίζεστε καλό είναι να μου το πείτε και να σας αλλάξω. '
Ο καθηγητής άρχισε να λέει ονόματα παιδιών και είχε ήδη πει την Τζέσικα και την Τέιλορ. Η μόνη μου ευκαιρια ήταν να μου πέσει η Κλοι και απλά θα έκανα πως δεν γνωριζόμαστε.
'Κλοι επέλεξα να είσαι με τον Ντέρεκ. '
Και ναι η ευκαιρία μου να είμαι με την Κλοι χάθηκε. Δεν στεναχωρηθηκε καν που δνε θα ήμασταν μαζί. Αντιθέτως κοιτούσε το Ντέρεκ λες και ήθελε να τον κατασπαραξει. Ω Θεέ μου.
Συνειδητοποίησα πως οι μόνοι που είχαμε μείνει στην λίστα του κυρίου Πρίνστον ήμασταν εγώ και...
Ωχ όχι.
Ναι ο Τζάκσον. Δεν υπήρχε περίπτωση. Όχι.
'Κύριε, μηπως να το ξανά σκεφτείτε. Δηλαδή δεν νομίζω πως έχω και πολλά κοινά με αυτό το παιδί ώστε να μπορέσω να συνεργαστώ μαζί του.
' Όχι με συγχωρείτε αλλά έτσι επέλεξα να μπείτε και δεν μπορείτε να αλλάξετε αν δεν γνωρίζεστε ήδη.'
'Σταμάτα να κάνεις λες και ειαι πέντε χρονων και απλά συνεργάσου.' απάντησε ο Τζάκσον σε εμένα.
Αφού τελείωσε η ώρα βγήκα έξω και έπιασα τον Τζάκσον.
'Λοιπόν πρέπει να κάνουμε την εργασία γιατί πρέπει να πάρω ένα καλό βαθμό. Συνεργάσου για να τα πάμε καλ--'
Άνοιξε το χέρι μου δίνοντας μου ένα χαρτάκι ενώ έφυγε αγνοώντας με επιδεικτικά.
Το χαρτάκι έγραφε πάνω τον αριθμο του.
'Ναι σε ευχαριστώ για το ραβασάκι. ' φώναξα αλλά δεν νομίζω πως με άκουσε.
' Βλακα. '
______________________________________
Ελπίζω να απολαμβάνετε την ιστορία μου μέχρι τώρα.
Στο επόμενο παρτ θα έχει φωτογραφίες με τα κορίτσια της παρέας και με τον Ντερεκ γιατι τώρα δεν φορτωνουν για κάποιο λόγο.
Μείνετε συντονισμενοι😂💕
YOU ARE READING
Don't touch me
Random'Φυσικά και δεν έχεις επιρροή πάνω μου δεν είσαι καν ο τύπος μου. Αφησε μου το χέρι τωρα' 'Έτσι λες τώρα, θα αλλάξεις γνώμη σύντομα.' είπε αφήνοντας μου τον καρπό