🎼Y🎼

71 13 3
                                    

-Аль хэдийн 7 хоножээ.
-"Наран авхайн алтан цацраг хэдийнээ айлчилсан сэлүүхэн өрөөнд эгшиглэх гунигтай боловч хэн нэгнийг санагалзан хүлээж буй мэдрэмжийг илт төрүүлэх хийлийн ая"ыг богино үс,давхраатай алаг нүд, гоё биш ч бумбагар уруул, жижигхэн биетэй охин мэдрэмжиндээ хэт уусан тоглон сууна. Мэдээж тэр бол Гаёон.
-Ааашш юу вэ? Би яагаад ингэж сонин болоод байна аа. 90-ээд оны хайрын дуу сонсоод л, өөрөө ч мэдэлгүй хийл тоглож, гунигтай ая урсгаад л болохоо байж дээ.
"Хонх дуугарах
-Хэн байдаг билээ? Өнөөдөр хүн ирнэ гэж хэлээгүй ш дээ гэж амандаа үглэсээр хаалаа онгойлголоо.
~Сайн уу? Нөгөө? Сайхан амарсан уу гэх гээд л хэмээн ээрч түгдэрсээр Юнги асуулаа.
-Сайн. Сайхан ч амарлаа. Ямар хэргээр ирсэн билээ?
~Нөгөө хүрэм!
-А-аан. Одоо аваад ирье. Эндээ зогсож байгаарай "гэж яарсаар хэлээд өрөөрүүгээ гүйх гэснээ эргэж харан" Өө нөгөө ороод байж байсан нь дээр байх.
~Мэдээж "дотогшоо орон зочны өрөөний буйдан дээр суух"
-Юнги-яа энэ чиний хүрэм үнэхээр дулаахан байсан шүү! Баярлалаа.
~Зүгээрдээ. Нөгөө? Өнөөдөр завтай юу? Хэрвээ хүсвэл хамтдаа кино үзье.
-А-Айн?? Аан завтай л даа. Яахав хамтдаа кино үзэх сайхан санаа байна.
~Үнэхээр үү? Баярлалаа. Би өдөр 14 цагт ирээд авья. Хөөрхөн болоод байж байгаарай. "wink" " хацар нь улайсаар гарах"
-Юу вэ?? Би болзоонд уригдчихвуу даа? Яааа ингэж нэг юм анхны болзоондоо явахнээ.
"Хаалга онгойн" Утасны дугаараа өгөөч!
-×××××××××××

-"Анхны болзоо, анхны болзоо гэж үгэлсээр 13:30 гэхэд хувцаслаж дууслаа. Хар бариу өмд, хар өнгийн боловч улаан оруулгатай хар топ, хар кет өмслөө. Ер нь л бол хар хун болчихлоо. Одоо нүүрээ будах л үлдэх шив"

"Нилээн үзсэний эцэст дажгүй хөнгөхөн будчихлаа шүү"

"Өхх үсээ яах вэ? Заза зүгээр л задгай орхиод үзүүр хэсгийг нь дотогш нь эргүүлчихлээ" Kawaiiiiiii

"мессеж ирэх"
<Гадаа чинь байна. Гараад ир>

-Ууукээе. " толинд харах" Би ч дажгүй дамшиг шүүү ххаха. "Бомбероо шүүрээд гарах"

-Вуааа төсөөлж байснаар минь Юнги яг л уянгын драма дээр гардаг шиг спорт загварын машин налан зогсож байлаа.
"Энэ одоо ийм мэдрэмжтэй байсан юм уу? Бороонд саравчинд суугаад л эмо байрын залуу л байсан"

"Өхх үнэхээр царайлаг харагдаад зүрх байраа олохгүй савчаад байх юм. Арай анхны хайр гээч нь үү? "

/ДУУССАН/ •First Love• 【SUGA•MGL】Where stories live. Discover now