Multi Victore Glabol💛
Hikayedeki şehir okul sokak adların hepsi hayal ürünüdür iyi okumalar.
28.03.2020 başlama tarihinizi bırakabilirsiniz💛
Ustapya şehrinde yaşayan sıradan bir kızım. Tam 1 ay önce Ustapya' da seri katil çıktı bu katil her gün veya her ay belirli günlerde bir kişiyi öldürüyor. Benim gittiğim liseden 12 kişi öldü. Bu biray içinde tam tamına 134 kişi öldü kimse sokagı çıkmaz oldu. Şerif Abdarst bu katilin üzerine ne kadar düşsede hiç bir iz bulunamadı.
Ben victore 17 yaşında normal bir kızım. Hayatımın sıradan normal geçmesi benim canımı fazlasıyla sıkıyordu. Bu yüzden arkdaşım Danie ile katilin peşine düşmeye karat verdik. Riskli olabilirdi ama heyecan katacaktı hayatıma ve ilerdeki istediğim meslek içinde staj gibi olacakdı.
Danie okuldan öğrenlerden birini olduğunu düşünsede, ben okuldan öğrencilerden olduğunu düşünmüyordum. Bu katil seri katildi ve çok hakımdı bu işe. Sıradan birisi değildi Şerif Abdarst bile iz bulamamıştı.
Ben kafama koymuştum bu katilin kim olduğunu öğrenecektim o öldürüğü belirli günlerde veya haftalarda dişarda olup iz arayacaktım. Ya bu katili bulacaktım yada onun öldürdüğü kurbanlardan biri olup hayatıma son verecektım.
Ustapya normal sıradan bir şehir, okuduğum okulun bile civarında sadece bir tane yemek yenelecek yer vardı. Coorpt's her öğrenci mutlaka buraya gitmiştir, bende genelıkle Danie ile burda buluşup katil hakkında konuşuyordum. Danie de benım gibi ekşın manyagı bır kızdı.
Okul çıkışlarında Coorpt's a gidip oraya gelen insanlar hakkında davranışlarından katil olup olmacagını tartışıyorduk. Açıkcası benım fikrimce bu katil Ustapydakı hemen hemen herkezi tanıyan birisiydi çünkü bizim okuldan öldürdüğü 12 kişide zengin çoçugydu.
Odamdakı dolap arkasındakı gizli oda bölümünde ölen kişilerin fotorafı ile doluydu. Panado şüphelendiğimiz kişiler hakkında ve öldürdüğü yerlerle doluydu. Katil genellikle dere kenarında insanları öldürüyordu.
Öldürdüğü insanların kanıylada yere Ustapya'nın Sonu Geliyor Hepiniz Öleceksiniz yazıyordu her defasında. Ölen 134 kişinin 80 ni Üstapya'dan taşınırken ölmüştü. Yani Kimsenin Üstapya'dan çıkmasına izin vermiyordu.
Benim şüphelendiğim kişi Danienin düşündüğü öğrencilerden değildi. Şüphlendiğim kişi Okul müdürü Bay Sweton' du 2 gün önce gömleğinde kan lekesi görerek şüphelenmeye başladım. Artık hedefim Bay Sweton du onun peşindeydim.
Umarım beğenirsiniz heyecanlı ekşınlı bir kurgu yapmaya çalışıyorum. Votelemeyi unutmayın💙 yarın yeni bölüm gelebilir votelemenize göre:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük şeytan
Teen FictionUstapya Şehrinde gizli bir katilimiz var, bu katil kimseye kendini göstermeden her hafta veya her gün birini öldürüyor. Şerifler de bu katilin üzerinde çok dursalar hiçbir şekılde bir kanıya ulaşamıyor. Ustapya şehrindeki Weslag okulundakı meraklı...