5. Bölüm ceset

12 3 32
                                    

Multi Qalx 💚

Bölüm şarkısı : Ro Ransom see me Fall💚


Dudagını yalayıp bembeyaz dişlerini ortaya serecek şekılde gülümsedi. Elim hayla dudaklarımın üzerindeydi. Yaklaşıp gözlerini gözlerimden çekmedem dudagımın üzerindeki elimi öpünce heyecanla geri çekıldım. Kalbım haddindem fazla atıyordu şuanda buda iyiye işaret değildi. Hızla kendimi toplayarak kaşlarımı çattım.

"Ne yapmaya çalışıyorsun Jack?" Dedim sesimi ne kadar sinirli çıkarmaya çalıssamda heyecanımdan dolayı çıkmıyordu.elini dudagına götürerek kaşıdı.

Jack: anladığını sanmıştım öptüm yani ne yapmaya çalışıyo olabilrim öperken" dedi bu rahat tavrı kafamdakı şarttalleri artırtmaya yetmişti.

"Uzak dur benden Jack sana güvenmiyorum! Bu gün koridorda yaptığın şeyde neydi?" Dedim tek kaşımı kaldırarak. Yine o rahat tavrından ödün vermedi.

Jack: ne yapmışım koridorda ki?"
" benimle dalga geçme Jack, Robert'ı sen iyileştirdin gördüm. Nesin sen büyücü felan mı?"

Jack: göz yanılması kafasından darbe almıştı sadede şansa kucagıma aldığımda ayıldı" dedi hayır yani gözlerimle görmesem emin olurdum çok güzel oyuncuydu.

"Yalan söylemeyı kes, gördüm diyorum kulagına bişeyler fısıldadın" dedi hırsla önune geçıp paş parmagını gögüsüne bastırdım. Gözleri parmagıma gitti sonra iki kaşını havaya kaldırdı.

Jack: buraya Seri katilin yeni kurbanlarından biri olan için gelmiştim. Göl kenarında yine ceset var istersen berbaber bakarız diye ama sen bilirsin" dedi. paşparmagımı göğüsünden çektim hızla bu harika bir haberdi şuanda Jack'a karşı sevgi beslemeye başladım.

"Neden önce demıyorsun bu harika bir haber hadi gidelim şerif gitmeden" dedim heyecanla.

Jack: sadece senin ve benim yani ikimizin haberi var. Şerife daha yarın haber gider dert etme." Dediğinde şüpheyle gözlerine baktım Jack'ın nerden haberi vardı ki?

"Senin nerden haberin var Bay büyücü" dedim imayla. Yüzünde yine alaylı sırıtış peydah oldu.

Jack: benim herşeyden haberim olur Victore, herşeyden" dedi sonunda fısıldamıştı.

"Peki ıhg, gidelim ozaman neyle geldin"
Jack: motorum ilerde" diyip önden yürümeye başalyınca takıp ettim. Motoru gerçekten çok güzeldi siyah kaskı bana uzattı. Alıp kafama geçirdidm motora binip çalıştırdı arkasına binip beline sımsıkı sarıldım. Bana ne kadar güven vermesede yanında kendimi iyi hissediyordum. Kafamı beline yaslayıp gözlerimi kapattım şuan uykum vardı ve okula bir kaç saat vardı. Motor hızlanmaya başlayınca dahada sıkı sarıldım, gülümsediğini hissettim.

Jack: güvenmediğin birine bu kadar sıkı sarılman, garip" dedi alayla. Yol bomboştu karanlık oldugu için yolu sadece motor ışığı aydınlatıyordu.

"Hayla güvenmiyorum sana ama canım daha kıymetlı genç yaşta motor kazasında ölmek istemem" dedim imayla kokusnu içime çektim.

Jack: emın ol benım yanımda ölmenin imkani yok." Dedi ciddi bir tavirla. Cevap vermeden güldüm ne yapacaktı zamanı durdurup ölmeme manimi olacakdı komik.

"Robert'la nerden tanışıyorsunuz?"
Jack: şimdi senle Robert'ı konuşacak değilim Victore" dedi sıkıntıyla. Kask başımı agrıtıyordu, acıyla yüzümü buruşturdum. Cevap verme gereğinde bulunmadım Robert'dan öğrenirdim.


Küçük şeytan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin