Multi jack Kaxsryt 🖤 Victore ile ormanda karşılaktıkları zaman ki.
Bölüm şarkısı: billie Eilish, Khalid lovely🖤
Sonunda okul bitmişti, okul yavaştan boşalıyordu. Bay Swetan herzaman herkez okuldan çıktıktan sonra çıkardı. Bindiğim takside Bay Swetonun arabasına geçıp eve gitmesini beklıyordum. Tabi Danie gizemli çoçugumuzun peşinden gittiği için tektim, korkmuyor değildim ama bu işe başlamıştım bıkere vaz geçmecektim.
Bıkkınlıkla nefes alıp bikezdaha okula baktığımda sonunda Bay Swetonun çıktığını görünce sevinçle gülümsedim. Yine garipçe etrafına bakıp hızlıca arabasına bindi. İçimden bir ses Bay Sweton katil olmasa bile bişeyler karıştırdığını söylüyordu. Taksiciye öndeki arabayı takıp et dediğimde garipçe bakarak takıp etmeye başladı.
- Ablacım kendimi aynı aksıyon filimlerinde gibi hissetim" dedi heyecanla. Bende gülümseyerek
"Şuan Ustapya'nın televizyonlardakı aksiyon şehrinden bir farkı varmı? Resmen seri katil var hergeçen gün dahada fazla kişi ölüyor" dedim oda cevap vermek yerine aynadan baktı. Taksici takip ettiğimizi anlamasın diye belirli aralıklarla gidiyordu.bay Sweton'un arabası hızlanmaya başlamıştı ve buranın tehlikeli olan , büyülü ormanına girmişti. Taksici yetişmek için hızlanmıştı içimden bir sesin bizi fark ettiğini söylüyordu. Bir süre sonra inanılmaz bişey oldu araba yok oldu uçup gitti sankı, Taksici ile birbirmize baktık.
- abla bu takıp ettiğin adam baya tehlikeli olmalı büyülü ormana bile girdi baksana. Bence daha hiç aramadan dönelim" dedi gözünde korku vardı. Haklıydı ama ben ölümü göze almıştım parayı taksiciye verip indim. Taksici ne kadar dil döksede binmedim öğrenmeliydim bu gizemi Bay Sweton katilmiydi? Katil olmasa bile bişeyler karıştırıyordu. Hava yavaştan kararmaya başlamıştı ne kadar ürpersemde ormana doğru yol aldım. Efsaneye göre bu ormanda garip büyülü olaylar olurmuş ve ormana giren geri çıkamazmış orman giren kişiyi kendine hapsedermiş.
Arkamdan gelen sesle çığlık atıp döndüğümde kedi olduğunu görünce rahatladım. Ormandan garıp sesler çıkıyordu kalbım korkudan hızlanmaya başlamıştı. Büyük ağaçlık yoldan döndüğümde Bay Sweton'un arabası çıkınca sevinç çığlığı atmamak için kendimi zor tuttum. Yavaştan arabaya gittiğmde kapısı açıkdı içinde Bay Sweton yoktu. Etrafıma baktığımda vahşi hayvanlar dışında ses yoktu. Hava iyice kararmıştı derin nefes alıp arabanın içine baktığımda. Koltuğun üzerinde zarf vardı merakıma yenik düşüp elime aldığımda isim yazmıyordu. Zarfı açtığımda zarfın bir kısmı kanlıydı.
Victore artık peşindeyim ölümünü kendi elimle yapacagım bebeğim. Sayende bay Sweton da öldü. Zavallı adam senin şüphelerin yüzünden öldürmek zorunda kaldım. Nefesım her an ensende bu işe başladıysan ölmeden de bırakmacagım seni. ( Seri katil).
Okuduğum yazıyla deheşete düşmüştüm korkuyla etrafıma baktığımda kimse yoktu havada zifiri karanlık olmuştu. Harika Seri katil tarafından tehtide uğramıştım. Mektup da Bay Sweton un ölmesinden bas etmişti. Pek umrumda değildi bencildim evet sadece kendımı düşünüyordum.
Buraya geldiğimi kimsenin bilmemesi gerek taksiciyide ortadan kaldırmalıyım. Yoksa bütün suç benım üzerime kalırdı. Korkuyla mektupu cebıme sıkıştırdım. Telefonun fenerini açıp yürümeye başladım. Sesler korkumu dahada yükseltiyordu. Aklımı karıştıran şuydu benım Bay Sweton'un peşine düştüğümü nerden biliyordu? Herşey karmaşaya dönmüştü Bay Sweton'un suçu yoksa ne işi vardı burda?
Dalgın bir şekılde yürürken çalıya takılıp yere düşecegım sırada bir kol elimi tutunca korkuyla çığlık attım. Seslice yutkunarak kafamı kaldırdığımda gördüğüm kişiyle şaşkına döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük şeytan
أدب المراهقينUstapya Şehrinde gizli bir katilimiz var, bu katil kimseye kendini göstermeden her hafta veya her gün birini öldürüyor. Şerifler de bu katilin üzerinde çok dursalar hiçbir şekılde bir kanıya ulaşamıyor. Ustapya şehrindeki Weslag okulundakı meraklı...