פרק 10

841 37 7
                                    

הודעה!
הייייי ממשיכים

נ. מ גאנגקוק

רצתי אל המרתף בועט בדלת ניסיתי לפתוח ולפרוץ אבל לא הצלחתי נאמג'ון בא והביא צרור מפתחות "אההההה" טאהיונג צעק, בייבי. "נו נאמג'ון מהר" צעקתי עליו מזרז אותו הוא פרץ כיוונתי על הבחור את הרובה "תשחרר אותו!!! , עכשיו" צעקתי את המילה עכשיו "גאנגקוק" הוא אמר בבכי "ששש די אהבה שלי,דאדי פה הכל בסדר עכשיו" אמרתי ברוך הוא הרים את הידיים והסתובב יונגי ונאמג'ון תפסו אותו ושיחררתי את טאהטאה שלי "ידעתי שתבוא"  הוא אמר בבכי ובחיוך "שש אהבה שלי אני פה" אמרתי נישקתי את ראשו והרמתי אותו לבית אסור ש טאהיונג היפגע שוב ברחתי משם עם כולם והגענו למועדון נכנסתי עם טאהטאה לחדרו מטפל בפצעיו "ססליחה דאדי" הוא אמר "על מה סליחה אהבה שלי? " שאלתי מלטף את לחיו החמודות "אני לא הקשבתי לך אני הלכתי לבחוץ ואני לא מבין משהו" הוא אמר "מה לא הבנת לב שלי? " שאלתי שוב מחכה שימשיך הוא פתח את פיו לדבר "ללא משנה עזוב אני ידעתי שתבוא להציל אותי" הוא אמר הוא אומר לי חצי מהמאמת רואים עליו שהוא משקר הוא מסתיר משהו עזבתי את זה עכשיו והפשטתי אותו והוא הסמיק חייכתי נישקתי את פיו והוא לחץ את שפתיי על שפתיו עוד יותר כבר לא פוחד מרגיש מוגן איתי אני יכול לקרוא אותו בשניות ניתקתי את הנשיקה אי אפשר עכשיו "בייב אתה פצוע אתה לא יכול לעשות את זה" אמרתי הוא הסתכל עליי בעצב והנהן חלושות הוא חיבק אותי ואני ליטפתי את ראשו עד שהוא נרדם שמתי אותו על המיטה שלו וכיביתי את האור ירדתי למטה קראתי לנאמג'ון ויונגי שגם הרדימו את ג'ין וג'ימין .

(לא לבעליי לב חלש )

וירדנו למרתף החדש שלנו רואים את ג'ייס שם קשור בכיסא עם פצעים בכל גופו "אתה.... " אמרתי באדישות מתקדם אליו הוא הסתכל בי בפחד "אתה נגעת בבייבי שלי, אתה חטפת אותו" צעקתי את החלק האחרון  שורט אותו עם הסכין בידו חתכתי לו את האצבעות שהוא צורח וצורח מבקש שאסלח לו עצרתי והסתכלתי על דמו זה כל כך סיפק אותי "גאנגקוק זה לא מה שאמא שלך רצתה היא לא רצתה אותך מנהיג מאפיה אכזרי" הוא צעק "סתום" צעקתי עליו הוא שתק מפחד "אל תדבר על ההורים שלי אתה לא יודע עליהם כלום" צעקתי אני הסתכלתי על האקדח"אבל גאנגקוק" הוא אמר ולפני שסיים את המשפט יריתי בו כמה פעמים אחד בלב אחד בראש ועד פעם בלב רק יונגי יודע על עברי לא אף אחד אחר הסתכלתי על האקדח ו נבהלתי ממנו הבטחתי שאני לא יהרוג אף אחד נאמג'ון ויונגי היו הורגים אנשים אני הייתי רק ממתעלל בהלם זרקתי את האקדח ונפלתי על הריצפה זה הזכיר לצאת עברי אאני לא רוצח אאני ללא ררוצח....

לאחר כמה שעות

עליתי למעלה אחרי שנוגעת מה דמעות איך הוא העז להגיד את שם ההורים שלי "תוציאו אותו לבחוץ תסבירו אותו שלא ישאר במרתף" אמרתי והם הנהנו פתאום שמענו צרחה הסתובבנו וראינו את ג'ימין וטאהטאה בוכים "מה אתם עושים כאן" אמרתי מוחק את דמעותיי שהתווצרו שוב מהמחשבה על הורי "אנחנו רק רצינו ללכת לישון כי טאהטאה היה רעב וצמא אז אמרתי לו שאני יביא לו אוכל אבל הסתבכתי ונפלתי את הכל על הריצפה וטאהטאה נבהל אז אמרתי לו לבוא איתיצהפעם ושהוא ישב על הספה ואז ראינו אותכם גוררים איש מת עם מלא דם" ג'ימין אמר לנו בקול תינוקי למרות שהוא בן עוד מעט 20 הסתכלתי עליהם ואני לא יודע איך להרגיע שבוכים לי אנשים תמיד הרגיעו אותי אז חיכיתי את יונגי ונאמג'ון שלפעמים הרגיע אותי "בוא אליי טאהיונגי" אמרתי והושב לי אותו עליי "הכל בסדר טאהטאה שלי אני פה דאדי לא בורח" אמרתי "אאני מפחד דאדי" הוא אמר ויונגי ניסה להרגיע את ג'ימין בזמן ש נאמג'ון לקח את האיש וחזר לאחר כמה דקות לבדוק מה עם ג'ין "דאדי לא ימות? " הוא שאל בקול חמוד "לא דאדי לא מת, אני לא רוצח או משהו כזה" אמרתי הוא הסתכל עליי וראיתי שעיניו פעם אחת ריקות וחסרות חיים ופעם אחת שמחות ומלאות חיים חדשים מה הילד הזה עבר??? חוץ מאונס מה גרם לו לכזאת צלקת בגבו ובביטנו הקטנה וב יריכו כל גופו היה מלא צלקות חלקן קטנות וחלקן גדולות הוא הסתכל עליי בערצה
מוגזמת וממלמל כמה מילים בספרדית "בייבי אתה יודע ספרדית" שאלתי והוא הנהן הנהנתי לא שואל אותו מה הוא אמר למרות.... שזה מסקרן אותי הוא חיבק אותי ועצם את עיניו "תגיד עוד משהו" הוא אמר "אני אוהב אותך אתה כל כולי" אמרתי בלחש הוא חייך חיוך קטן ואמר שוב את אותם מילים האלה "בייב מה אמרת ? " שאלתי "המלאך ,השליח ,הגיבור, הלוחם הכי חזק שאני מכיר שיציל אותי מכל רע" הוא אמר לי אני??? גיבור??? אני רוצח רצחתי מלא פעמים ואני תמיד מתכחש לזה "דאדי" הוא אמר "מממ" המהמתי "מה קרה לך פה" הוא שאל מצביע על הצלקות בידיי ובחזי כי הייתי בלי חולצה אני לא רוצה לאבד אותו הוא יברח ממני אם אספר לו על עברי שלא האבד אותו לנצח הוא לא הולך לדעת.......











............












.........




























.....





ל




ע




ו



ל




ם

הודעה!
אז מה טאהיונג עבר חוץ מג'ייס?? מה העבר של גאנגקוק האם מתי ש טאהיונג ישמע את עברו של גאנגקוק הוא יברח ממנו או ש טאהיונג ישאר ועדין הסתכל עליו בערצה כאילו גאנגקוק המלאך השליח הגיבור שלו

תחזור אליי ויקוק Where stories live. Discover now