Hayat Taehyung için güzeldi aynı şey Jungkook için geçerli miydi? O tartışılır, Jimin'e aşık olmuş bu kirli beden Taehyung'un gazabından kurtulamayacaktı bu kesin gerçeği en iyi Taehyung biliyordu. Her şeyi santi santimine hesaplamıştı hemde on bir sene boyunca, bu iş çocuk oyuncağıydı O'nun için Jungkook haklıydı O acı ve dramadan beslenen bir yaratıktı. Bu işe son vermeliydi ama bu hayatı bırakmak zordu, her gün tonlarca sevgi içiren mektup video kaset ve benzeri şeyler alıyordu ve bu hoşuna gitmiyor değildi. Bir kaç gün yapılacak fan toplantısını aklındannçıkararak yatağa yöneldi ve gözlerini kapattı.
●●●
Zaman öylece akıp geçti, en sonunda karanlık gece ile baş başa kaldı Taehyung. Karanlığın verdiği huzuru başka kimsede bulamayarak kendini karanlığın oyuncağı diye isimlendirdi. Artık bu işi bitirecekti, yavaşça Jungkook'un kaldığı odaya adımladı. Jungkook ise sadece tavana en aptal bakışlarını gönderiyordu, Taehyung kapıyı yavaşça açtı.
"Oh Jimin..."
Taehyung yanına ilerledi ve yatağın kenarına oturdu biraz sarhoşluğun etkisiyle buradaydı. Jungkook doğruldu ve sarıldı O'na, bir farklılık vardı bu Jimin gibi değildi hiç. Daha erkeksi bir kokusu ve eskilerin kokusu vardı. Taehyung bu sarılışa karşılık verdi, tamam her şeyden öte O'nu özlemişti Taehyung'un içinde ki tatlı duygular. Evet bu taş kalplininde duyguları vardı taş sadece kabuktu kalbine, Jungkook dudaklarına odaklandı dolgunlardı ve Jungkook'u kendilerine çekiyorlardı.
En son ne mi olacaktı?
Kim bilebilirdi ki :)
__________________________
Somi'niz sunar~Kendine iyi bak~♡
Geçen bölüm destekçileri:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lоок шнат чоu маdе ме dо? [таекоок]
Fanfiction"O silahın benim olduğunu söyledin?" "Sen ve senin pis oyunlarından nefret ediyorum Jungkook!" [в×в]