[25.03.2020]Tamı tamına 19 sene hapishanede kalmıştı Taehyung. Bu hep Jungkook'un suçuydu ama bunu ödetmek için 19 sene beklemişti Taehyung. Kesinlikle O'nu öldürmeyecekti ölürse bu hiç zevkli olmazdı. Bu yüzden her şeyi değiştirecekti. İlk hedefi sahte bir ölüm süsüydü, bu basitti. Bunu yaparken zevk bile alacaktı ve en önemlisi estetikti. Yani geçici bir süreliğine birine benzemek içindi her şey.
Yavaşça yolda ilerliyordu ve aha bulmuştu. Bu yüzün yerine geçecekti. Adama yaklaşıp onu çıkmaz bir sokağa götürdü. Ve O'nu can çekişerek ellerinde ölmesini izledi. Öldükten sonra cesedini çöp kutusuna bıraktı, ve O'nun tüm orada bulunan kişisel eşyalarının yerine kendininkileri bıraktı. Cebinden çakmağı çıkardı yaktı ve kovaya fırlatıp oradan ayrıldı.
Kurbanının ismi Park Jimin'di. Gayet sessiz bir hayatı olan bir çocukmuş anlayacağınız. Oradan ayrılıp estetik Cerrahisi okuyan bir arkadaşına doğru ilerledi, İsmi Lisa'ydı. Kapısına vardığında Taehyung kapıyı çalmıştı, Lisa kapıyı açtığında küçük çaplı bir şok geçirmişti o sırada Taehyung Lisa'yı kucaklayarak içeri girmiş ve ayağıyla kapıyı kapatmıştı.
Olup biten her şeyi Lisa'ya anlatmıştı Taehyung. Lisa isteğini kabul etmiş ve O'nu kurbanının aynısına çevirmişti. Taehyung artık hazırdı intikam için. İki gün Lisa'da kalmıştı Taehyung artık gitme zamanıydı. Mutfaktan bir bıçak almış ve Lisa'nın kalbiyle bıçağı buluşturmuştu. Bu işi bilen herkesin sonu buydu, bıçağı silmiş ve Lisa'nın eline vermişti.
"Üzgünüm Lisa yaşamak için fazla aptalsın."
Ve oradan uzaklaşmıştı...
__________________________
Somi'niz sunar~♡Nasıldı? Ne düşünüyorsunuz?
Sağlıcakla kalın~♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lоок шнат чоu маdе ме dо? [таекоок]
Fanfic"O silahın benim olduğunu söyledin?" "Sen ve senin pis oyunlarından nefret ediyorum Jungkook!" [в×в]