LP: Lost One You
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑ ~~~~~~~~~~~~ ↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
Bölüm şarkısı↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓ ~~~~~~~~~~~~~ ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Sabah gözlerimi erkenden açtım . Yoongi yoktu , bugün özel bir gündü korede olsamda anacaktım atamı . Dün pijamalarımı giymeden uyumuşum o yüzden yeni kıyafet giymedim saçlarımı iki topuz yaptım öndende 2 tutam bıraktım çok tatlı olmuştum . Hemen aşşağı indim yoongi yine yoktu aman banane . Yemek masasında dünki sipariş lerim vardı hemen bayraklı sweatimi giydim geri dönünce dolaptan bir cocoboks alıp yedim . ve saat 09:05 bekledim tv den bir marş ararken canlı yayın olduğunu gördüm amma ballıyım ha :)
Ve 09:05 kalbime bir acı saplandı :(
, atamı çok seviyordum saygı duruşu ve İstiklâl Mârşı 'nı okudum .
Herşey bitince eve baktım çok kirliydi .
Hemen el attım
1 Saat sonra *
Uhhh
Heryer tertemiz olmuştu Allahıma çok güzel olmuştu heryer ( böyle saçma bir cümleyi ancak ben kurabilirim amsmsm )
Viladayı alıp merdivenleri çıkmaya başlamıştım
Bir anda su heryere döküldü sonra takla açarak düştüm .
Gece yanıma koştu eteğim fln çok ıslanmıştı ve çok açılmıştı uzandım ama kapatamadım belim ve bileğim çok acıyordu . En son gece havladı ve karanlık~
~~~~~~~~~~~~~~~
Yoongi'den ~
~~~~~~~~~~~~~~~Pratik bitmiş eve gelmiştim kapıdaki güvenliğe selam verip anahtarı çevirdim . Biran 'ben geldim' demek istemiştim ama çok pis trip atıyordu biliyorum çok üstüne gitmiştim ama,
Merdivenlere doğru gidince gecenin ulumasını duydum . Ama meleğim o neden merdivenlerde yatıyordu bi dk ohh kan akmıyordu . Yavaşça gözlerini açmaya başladı .
Vucüdünda hasar tespiti yapmaya başladım.
Bacaklarına baktım sütün gibi maşşallah ( imanlı yoongi asjasj)
Ne güzel bacakları var . çokda seksi off kötü oluyorum .kendine gel yoongi
Ay- Ahhh başım ,bileğim acıyor
Yg- Sakin ol güzeli m ben buradayım.
Ay- Sen kimsin , gece nerede?
Doğrulmaya çalışınca inledi hemen kucağıma alıp salondaki koltuğa yatırdım.
Yg- Ben buradayım, yoongi. Sadece düşmüşsüm iyi misin?
Ay- E-evet iyiyim. onunda gözLeri bacaklarına kaydı uazandı ama başı yüzünden kapatamadı geri uzandı , dikkatlica uzanıp örttüm bacaklarını . Yandaki çarşafıda örttüm.
Gidip yeni kıyafetler getirdim , ama bana giydirtmezdiki ?
Yg- Meleğim doğrulda şunları giydirim , sırılsıklam olmuşsun.
Ay- Ha-hayır pen giyerim .
Yg- Daha doğrulamıyosun bile
Ay- Bırak o zmn böyle kalırım.
Yg- İnat etme
Ay- Olmaz
Dinlemeden yavaşşa doğrulttum , yavaşşa sweatini çıkarttım oha kendine hakim ol yoongi daha seni sevmiyor bile yüzüm asılmıştı :(
Ama o o çok tatlı , güzel ve çekici nasıl olabiliyordu.
Ay- Hızlı ol!!
Meleğim bağırınca yeni sweatı giydirdim getirdiğim eteği düzeltip eteğini çıkarttım off kafayı yicem çok efsane bu kız.
Ay- Önüne bak ! Ah ne diyorum ben ! Sapık !
Demesiyle dudaklarına yapıştım. Şaşkınlıktan gözleri pörtledi itmeye çalıştı ama bırakmadım. 3-4 saniye sonra istemiyerek ayrıldım .
Ay- Salak mısın sen ne yaptığını sa-
Lafını böldüm
Yg- Tekrar istemiyorsan sus.
Aslında onu sapık dediği için öpmüştüm. Ben onu böyle severken o. Ben onun tek sapığıydım sadece onun sapığı ,ona ait bir sapık.
Daha fazla azmadan eteğini giydirdim. Islak çamaşırlar çamaşır makinasına gitti.
Bende mutfağa gidip güzel bir tavuk çorbası yaptım. Bir kaseye koyup yanına gittim
Ay- Ben içerim
Yg- Kesinlikle
Üfleye üfleye içirttim biraz sonrada ağrı kesici getirip verdim .
Yanına bir sandalye çektim ve bekledim.
Biraz sonra uykuya daldı.
1 saat sonra~
Meleğim hala uyuyordu o kdr güzel uyuyordu ki~
Bir anda kıpırdamaya başladı.
Ay- Ben kötü değilim,hayır, hayır ,kötü değilim beni bırakma sulli,
Ah bileğim. Bi anda uyandı .
Yg- Korkma geçti,geçti meleğim ben buradayım yanındayım.
Ay- Ben kötü biriyim.
Yg- Değilsin sen çok iyi birisin.
Alnından öptüm , ama o yanıyordu ateşi vardı. (Corona taymm)
Bir bez getirip başına koydum ilaç verdim doğrulttum ve su içirdim.
Yg- İyi misin meleğim?
Ay- E-evet
Tv açtım kendine 'hababam sınıfı' diye bir film açtı.
( Admininiz son derece bir KEMAL SUNAL hayranıdır)
Açınca çok mutlu olmuştu türk dizisiydi
Gülemiyordu başından dolayı ama tebessüm ediyordu.
Film bitti.
Ay- Y-yoongi
Yanına gittim.
Yg- Efendim meleğim?
Ay- Lavaboya gitmem lazım midem bulanıyor
Hemen kucağıma alıp götürdüm kustu biraz muhtemelen bünya çorbayı kabul etmedi.
Ay- Öözür dilerim.y-yanlışlıkla viladaa d-düşt-ü sonra b-bende düşt-üm .hıçkırarak ağlıyordu sarıldım.
Yg- Üzülme senin hatan değildi sana tokat atmamalıydım ben Özür dilerim .
Ay- Sende bana sevgilim fln diyorsun ben seni sevmiyorum k.bakma yanlış kız seçmişsin.
YG- İnan bana çok doğru bir kız seçtim.
Tekrar kucağıma alıp oda götürüp yatırdım.alnından öpüp
Yg- İyi geceler meleğim.
Yavaşşa sarılıp uyudum.Anyeonggg yada bonjou !!
Arkadaşlar bu bölüm atmamın sebebi çok özel
Ben bu bölümü SULLİ'me ithafen attım.
Belkide şu an kimse bilmiyor bugün SULLİMİN DOĞUM GÜNÜ
İYİKİ DOĞDUN CHOİ JİN-Rİ 'M (SULLİ)
BELKİ YENİDEN DOĞAMAYACAKSIN AMA BEN YİNEDE KUTLİCAM ,SENİ TANIMAMIN 1. YILI SENİ SEVİYORUM BEBEĞİM~
SEN BENİ NE KADAR BIRAKSANDA HÂLÂ KALBİMDESİN
SEN BU KADAR GÜZEL OLUP İNTİHAR ETMEN ÇOK ÜZÜCÜ TEKRARDAN İYİKİ DOĞDUN HUZURLU UYU MELEĞİM ~NEHİRİME JONGHYUNUMA İYİ BAK!
SULLİ ♥ NEHİR ♥ JONGHYUN ♥ AYBENİZ
~~~~~~
SİZİ SEVİYORUM BANGTAN SONYEONDAN
KENDİNİZE İYİ BAKIN ARMY ' LER