*Hatırlatma*
Ayvile- Ben ne zaman buradan çıkacağım?
Yoongi -Ancak buradan kendi düğününde çıkarsın sevgilim.
Hoppala ne diyor lan bu!
Ayvile- Afedersin anlamadım?
Yoongi-Zamanla anlarsın.
Kalkıp sofraya oturdum herşeyi hazırlamıştı bana yemek düşüyordu kahvaltımı yapıp geldiğim odaya gittim.
Evi güzel ve büyüktü akşama kadar yattım akşam kalkınca susadığımı hissedip aşşağı indim Yoongi salonda yoktu mutfakta da yoktu suyu doldurup içerken belimde el hissetmem bir oldu diyebilirim.
Tam bağırıcakken eliyle ağızımı kapattı. Yoongi malı (hiçte çarpılmam oda insan bende) hala elleri belimde duruyordu ellerini ittirdim.
Ayvile- Acaba diyorum ki sen mal mısın min Yoongi?
Kaşlarını çattı.
Yoongi-Benimle düzgün konuş!
Hadi be konuşmasam ne yapacaksın acaba Yoongi bey unutma ama senin kadar güçlüyüm. Tekvando biliyorum
Ayvile- Konuş masam ne yapacaksın?
Bileğimdeki elini sıktı evet canım yanıyor ama ben bu acının daha ağırını tatmışım kalbimde türküm lan ben sen denmi dayak yerim bekle sen ters köşe ;)
Ayvile- Aa y-yoongi aacıyor insan sevdiğine şiddet yapar mı?
Elini bıraktı bileğini ters çevirip dizine vurdum yere çömeldi (Ya bu hareketi ben sınıftakilere yapıyom erkeklere özellikle alifuat sorry)
Yoongi-Badgril bırak beni acısını akşam yatakta almasını bilirim.
Öyle diyince bıraktım ayağa kalkıp bana döndü.
Ayvile- Yapamazsın diyip göz devirdim.
Ama bu sefer beni öpmeye başladı. Yalan yok güzel dudakları var ve güzel öpüşüyor dudağımı ıssırınca karşılık verdim NEEE hemen ittim.
Yoongi-Bebeğim öyle güzel öptün ki kalktı resmen.
Ayvile-Pisslik sin oğlum sen pislik bir daha konuşma benimle siktir git. (Lan bu küfür yüzünden en sevdiğim kankam benle küsmüştü amk)
Tekrar odaya girip yattım hemen arkamdan yan tarafta hareketlilik oldu.
Belime sarıldı
Yoongi -Özür dilerim sevgilim
Ayvile- Sen Anlamıyorsun galiba yada anlamak istemiyorsun burada senin sevgilin yok ben senin sevgilin değilim Yoongi anla seni sevmiyorum kimseyi sevmek istemiyorum hayatımı mahvetmeni istemiyorum -dikleştim- eğer beni seviyorsan beni bırakırsın ve hayatıma devam ederim.
Yoongi-Zaten seni sevgimden tutuyorum ya güzelim beni sevmeni istiyorum. Şimdi yat uyu.
Daha fazla düşünmeyip dediğini gibi yaptım.
~
Sabah karnımı sıkan şey nedeniyle kalktım yoongi ellerini karnıma sarmış ve şu an yüzümüzün arasında 1 cm falan anca vardır birimiz konuşsak dudaklarımız değer. Çıkmaya çalıştım Aa eli açılmıyordu sonra birden yoongi uyandı.
Ayvile-Elin diyorum acaba çeksende bir nefes mi alsam.
Doğruldu
Yoongi- Sana da günaydın sevgilim.
Yok buna ilk iş beyin nakli lazım yavrum olmaz bununla yaa.
Ayvile-Yoongi senin doğum günün ne zaman?
Yoongi - 09.03.1993 (salı günü) ne oldu ki?
Ayvile-Sana beyin alacağım (aha böle ellemeli güldür güldür admin sıdınıdııdjıxjıdhygstgusjıejoe) .
Göz devirip kalktı.
Ayvile - Aisshhh yoongi hiç kıyafetim yok.
Yoongi - Yani?
Ayvile - Yani ne yani duşa girmem lazım! Hem beni kaçırıyor sun ama elde bir bok yok amk.
Yoongi - KÜFÜR ETMEEEEE!
yoongi bağırınca pardon kükreyince sıçradım
Ayvile-Neden üzülüyor musun?
Yoongi -Kıyafet istiyorsan beni öpmek zorundasın.
Hadi ama duşa girmem olur biter abi basit töbe onu öpmem tipe bak. Öğğğkkk
Ayvile - Hayır.
Yoongi- Sadece kısa cık 1 saniye öp bitsin.
Biraz düşündüm eğer banyo yapmazsam saçlarım kepeklenir, yağlanır ve dökülürdü iğrenç maalesef bir saniye katlanacağız.
Ayvile-Çok çok çok kısa.
Ona doğru yaklaştım şu an sabahki pozisyondayız o gözlerini kapatmıştı bile eğilip dudağına deydim iyyyğğğ bunu yaptığıma inanmıyorum tam geri çekilecekken belimden tutup kendine iyice çekti daha sert öpmeye başladı elini saçlarımın arasından geçirdi onu kendimden ayırdım çünkü kötü şeyler olabilirdi.
Ayvile- Ne yaptığını sanıyorsun sen Haa gerizekalı iğrençsin yoongi iğrenç kıyafeti yatağın üstüne bırak ve çık git.
~
Duştan çıkınca bornozu giyip odaya girdim yoongi odada duruyordu yatağa oturmuş telefona bakıyordu.
Ayvile-Çıksana odadan!
Yoongi -Oda benim kızım çıkmıyorum.
Gidip kolundan tuttum çektim öküz yaa olmuyor yanina gidip belinden ittirdim yok be
Ayvile- Lütfen odadan çıkar mısın?
Yoongi - Sevgilim de. Hayır yakışıklı sevgilim de hatta altında in-
Ayvile- KAPA ÇENENİ VE DEFOL GİT ODADAN..
TIK yoktu
Ayvile-Yakışıklı sevgilim altında inlemek istiyorum odadan çıkar mısın?
Yoongi- Tabii yavrum hemen sen iste yeter.
Odadan çıkınca giyindim ah dolabını açıp bir şort ve sweat aldım hemen üstüme geçirdim. Aşşağı indim çünkü karnım zil çalıyordu 🔔 yoongi koltuğa oturmuş film izliyordu.
Yoongi- Kahvaltıyı hazırla!
Walla bunla uğraşıcak halim yok gidip hazırladım ve çağırdım çirkin kocamı,
Ayvile- Lan gel hazırladım.
Gelip masaya oturdu ben soğuk kahve mi masaya koyup yerime oturuyordumki
Yoongi - Yanıma otur. Gidip oturdum kahvaltı bitince topladım.
Ayvile- Yoongi telefonumu verir misin?
Yoongi Hayır.
Bu sefer salona geçip oturdum yoongi film izliyordu hep film izliyor lan bu e ben ne yapacağım uyan, yemek ye, azar işit, film izle, uyu. Uyan, yemek ye, azar işit, film izle, uyu. Uyan...
Sırada azar var
Ayvile- Kızsana bana?
Yoongi -- Ne!
Ayvile-Aptalsın sen yaaa.
Yoongi - kapa çeneni. Ehh buda bişedir şimdi sıra film deAnyeeeoooonnnnggggggggggg selam gençlik N'aber yaaa
@Lisajisoojennierose sana ithafen
Tatil nasıl geçiyor eğleniyor muyuzz zzzzz?
Ben kaymaktan sıkıldım :( miraçımı özledim aşkımı :)
Big-hit G-friend 'i satın aldı ne düşünüyorsunuz şahsen bence birşey olmaz inşallah
Eğer birşey olursa sevgili gibi birşey ben 3,5 yıl 7 adamı sevmekten bir gün bile yorulmazken BTS in bunu yapmasını kalbim kabullenmeyecek buna kim ne derse desin hiç kimse umrumda bile değil çünkü benim tüm hayallerim onların üstünde ve eğer onlar giderse herşey mahvolur.
Yıkılır derken ülkemiz kaç gündür deprem üstüne deprem oluyor bence bir dua edin en azından şükür edin benim gibi sonumuz Küba depremi gibi olmasın.
Ve bir iranlımı yunanlımıydı haha ırkçı ydı hatırlayamadım işte biri TÜRK BAYRAĞINI yırtmış lan tofiş sen kimsin dünyanın en güzel bayrağını yırtarsın lan sen hiç mi saygın yada insanlık duygun yok ha hayvan herif domuz camış patates!
Piç kurusu sen kimsin lan benim ülkemin bayrağını yırtarsın neymiş efm Türkiye istediğini yapıyormuş senmi karar veriyor sun haaa piç senin neyse
Saranghe bb ☁☁☁☁☁
사랑헤 ㅃ ☁☁☁☁☁