Çocukken winx oynadığımızda bütün kızlar birbirlerini yolarlardı, şükür biz popüler kültürün kölesi değildik de Tecna'cıydık 😌 Hiç öyle kavgalara bulaşmadık 😌
Tecna'lı hiçbir şey satılmadığından, Winx = Bloom, Stella ve Flora olduğundan çok asabım bozuluyordu sadece...
Neyse??
1-TOKİ :(
•2005 yılında işlediğim bir cinayetten sonra kaçışımı resmetmişim sanırım... Kağıttaki gizemli lekelerden de bu anlaşılıyor olsa gerek 😌 Bilmem... Altı yaşındaki bir velet için tespihten örgü yapmak iyi sayılabilir sanırım... Ki hala çizsem örgüyü tespihten yaparım ama... BU KİMİN UMRUNDA?
2- Dr Hannibal Lecter :(
• Cinayet çiziminin arkasında keyifli bir piknik resmi var... Sol üst köşede katliamın gerçekleştiği TOKİ konutu görünüyor... Herkes çok mutlu, tavuklar köfte yiyor???
Neden ki :(
3-Benim sevgili Pride kazaklı anneannem :(
• 2. Sınıfa giden Queer Leda, Çağlar Almendi imzalı %100 orijinal Versace çantası ile kökenlerini unutmamak için köyünü ziyaret eder... Köy asla böyle bir yer değil bu arada. Yeşil meşil bir şey yok bildiğiniz çöl.
Öhöm
Şu ağzı emzikli, hayalet çocuk hakkında birazcık konuşalım... Bilinçaltına mesaj verme yöntemi olarak bunu niye seçtim- daha doğrusu nasıl keşfettim bilmiyorum ama... Kuduruk gibi kardeş istiyordum bu yaş aralığında... Çünkü kaza kurşunuyum, soydaşlarımla aramda çok yaş farkı var, yalnız kalıyorum... Sürekli annemi darlıyorum bir tane daha doğursun, doğurmuyorsa evlat edinsin diye. Beni sürekli kandırıyorlar çocuk esirgeme kurumunda çocuk kalmamış diye???? Ben de ikna için böyle bir yola başvurdum....
Resimlerin arasına hayalet kardeşler ekleyerek üremeyi teşvik etmek 😌👌🏻 Bilmiyorum bence nüfus politikası olarak kullanılabilir...Yeter 😡