1 Rész👻👻

99 3 0
                                    

Reggel az ébresztő hangos ricsajára riadtam fel. Lekapcsoltam és visszafeküttem az ágyamba a aminek az lett az eredménye, hogy el késtem a suliból vííí. Gyorsba felvettem egy fekete hosszújú haspólót meg egy szakatt  farmert.

...

Futva odaértem dehét a lustaságomnak a vége az lett hogy el késtem az első napon juhú. Beestem az osztályba ahogy meglátad hogy nem az osztályfőnök ül a szégbe elővettem a jómodorom(már ha van) illedelmesen köszöntem.

-Elnézés a késésért.
-Mi az oka kisasszony?
Belenéztem a zöld szikrázó szemébe és elakatt a hangom.
-El aludtam.
-Most az egyszer elnézem mert még ha jól látom nincs bent az egész osztály. Most pedig üljön le a helyére!

Illedelmesen leültem és vártam hogy megérkezzen az osztály többi tagja együtt Zayn el is. Vártuk pár percet és az osztály többi tagja is meg érkezett.
Zayn jött be utoljára és lehupoant mellém.

-Nos gyerekek kezdjük el a bemutatkozást.Én leszek az új igazgató eme vérfarkas suliban. Én egy vámpír vagyok.

Elkeztük a bemutatkozásés mi kettenmaradtunk Zaynel a végére.
Zayn felált és bemutatkozott. (srácok nincs kedvem leírni úgyis ott van a szereplőkben) Én következek.

-A nevem Noor Robertson. Van egy bátyám ő már nem jár suliba. 18 éves vagyok. Szeretem az állatokat és egy omega vérfarkas vagyok.
Az osztály fele elkezdett nevetni meg fúújogni.

-Héé gyerekek nyugalom attól még hogy omega nem kell elitélni. Szólalt meg Mr. Styles

Kicsöngettek és Mr. Styles hazaengedett minket.

...

Hazaértem és ledoptam magam a kanapéra és mivelhogy unatkoztam elkezte MARVELT nézni. Mikor végeztem már 2 óra volt így lefeküttem aludni.



Srácok ennyi lett volna a mai rész ha tetszett 🌟. És a következő rész lehet Harry szemszögébe ha akarjátok akarjátok comentbe írjétok le köszi puszi sziasztok

beleszerettem egy vámpírba (h.s  ff.) Onde histórias criam vida. Descubra agora