first; after breaking up.

134 5 3
                                    

,,ACH. MŮJ. BOŽE. tohle snad nemyslíš vážně! zrovna dneska! a ani odejít nemůžu-'' ,,janice, můžeš, tamhle jsou dveře.'' chandler sarkasticky poznamenal a uchechtl se. 

,,a co moje sestra? bude mě tady hledat! hele, tak ne. támhle je!"


vypadalo to nějak takhle. chandler seděl na gauči, s dokořán otevřenou pusou, zírajíc na ellishabette. ellishabette se rozhlížela po kavárně. a janice stáhla vedle chandlera s kávou utírajíc si její slzy. 

-

,,ahoj, ty musíš- musíš být sestra j-janice. já jsem jani- teda chandler! chandler bing. a- a- jaktože je to tvoje sestra! vůbec si nejste podobný."  chandler ze sebe vysypal a pak se podíval na janice. ta položila kafe, obejmula ellishabette a zasmála se. ,,ellishabette, tohle je chandler. a právě se se mnou pusíček jeden rozešel." ,,ALE, ale to nevadí, páč- páč jsem teď volnej!" 


at monica's:

 ,,...no a pak se sladce usmála. ale hádej co joey. ona řekla 'ellishabette norman, ale říkej mi beth. a, jestli bys byl hodnej, mohl bys mě přestat balit? aspoň před jan.' slyšíš? to byl jasnej friendzone*'' ,,no, kdybych jí balil já, vyšlo by mi to. ale stejně bych ji nebalil. co když je stejně šílená jak janice?" řekl strašidelně joey ,,ale je její nevlastní sestra. to znamená že taková bejt nemusí." poznamenal ross a vzal si ze skříně skleničku, kterou mu monica vzala z ruky, a podala mu jinou. phoebe si povzdechla a řekla ,,ale co když je horší."  ,,jo! co když třeba bere jídlo z talíře ostatních?!"


a/n: i know, it's bad.

*i know they don't use friendzone.

coffee - chandler bing - stoppedWhere stories live. Discover now