♢
the central perk:
chandler sedíc vedle rachel ukazoval rukou k nějakému stolku. ,,tamhle, to je ona." řekl a rach se otočila na ellishabette. ,,nenápadně!" ,,tak promiň.." ,,ahoj lidi!" řekla vesele phoebs a sedla si s kytarou na židli. ,,ahoj pheobe, podívej se, tamhle je chandlerova budoucí holka." ,,jeee, chandlere, ty máš dobrej vkus.'' ,,jo, jenže mi dala jasnej friendzone.'' ,,zkus ji zazpívat smraďocha, na to holky letí.''
♢
,,smraďochu, smraďochu,
čím pak tě krměj?
smraďochu , smraďochu...
hej, gunthere, brouku, přines whiskey!''-
teď to vypadalo takhle. rachel seděla na gauči vedle chandlera a četla noviny. chandler koukal na ellishabette. ellishabette se podívala na chandlera a zamávala mu, načež se chandler otočil zpátky a vzal rachel noviny. gunther šel pro whiskey, a phoebe zpívala.
♢
ellishabette se pomalu zvedla a došla k chandlerovi.
,,um ahoj. já, chci se omluvit za to jak jsem na tebe včera vyjela, jenže, chápeš, janice-" ,,a-ah, ahoj ellishabette, nevšiml jsem si tě. jo um to je v pohodě. tohle jsou holky. holky tohle je ellishabette ale beth." ,,je, ahoj, jsem phoebe- chandler ti složil písničku." ,,cože?" řekl chandler. ,,smraďocha, zpívej chandlere." chandler se sarkasticky usmál na phoebe a otočil se zpět na ellishabette.
,,dáš si kafe?''
♢
a/n: ja fakt nevim