İlk Görüş

256 10 2
                                    

Hogwart expres'in önündeydik.Babam bana "Bulanıklarla arkadaş olma Draco.Tüm arkadaşların safkan olsun.Harry Potter dışında.O seçilmiş çocukla da arkadaş olmaya çalış Draco.Ama Weasley kanı bozuğuyla arkadaş olma" dedi."Tamam baba" diyerek yanıt verdim.Sonra onlara sarıldım,el sallayarak trene bindim.Boş bir kupe ararken bir kupede Harry Potter gördüm.Yanında bir kız vardı çok güzeldi büyü yapıyordu.Önlerinde de Weasley oturmuştu.Turuncu saçlarından tanımışdım onu.O kıza bir süre baktım ve birden yanıma bir kız geldi."Merhaba.Ben Pansy"dedi.Kupede gördüyüm kızdan gözümü alamadığım için yanımdakı kızı duyamadım.Birden koluma yavaşca vurdu "Merhaba.Ben Pansy"dedi."A merhaba Pansy.Ben de Draco.Memnun oldum"dedim."Bende memnun oldum"diye yanıt verdi Pansy ve bana "Ben oturuğum kupe boş istersen yanıma gele bilirsim.Hem yanımda Crabbe ve Goyle adında çocuklar var.Kaynaşırız"dedi.İtiraz edemedim.Sonuçta yeni arkadaşlardı.Evet anlamında kafamı salladım ve onunla birlikte gitdim.Sohbet etdik ve onların da safkan olduklarını öğrendim.Mutluydum.Babamın söylediğini yerine getirmiştim.Ama fikrim hala o kızdaydı.Acaba kimdi o kız?Safkanmıydı? diye düşünüyordum.Trenden indik.İri birisi "1ci sınıflar arkamca gelsin" dedi.Onun arkasıyla gittik.Hogwarts'a geldik.Zayıf bir kadın bize binalar konusunda bilgi verdi ve biz büyük bir salona geçtik.Bir bir isimlerimiz okunmaya başladı.Ben ilk çıktım ve Seçmen Şapka beni hiç düşünmeden Slytherin'e seçti.Mutluydum ama o kızın da Slytherin'e seçilmesini istiyordum.Sıra o kıza geldi ismi okundu Hermione Granger.Demek ismi Hermione'miş diye düşündüm.Yüzümde gülücük oluştu.Şimdi tek isteğim onun Slytherin'e seçilmesiydi.Ama olmadı.Seçmen Şapka onu Gyrffindor'a seçti.Weasley ve Potter de de Gyrffindor'a seçildi.İçimden çok şanslı erkekler diye düşündüm.Onlar üçü çok yakın arkadaş olmuşlardı.

Artık 3cü sınıfta okuyorduk.Hermione'ye hep bulanık derdim.Benim için ne kadar zor olsada...Birde ona ismiyle değil,soyadıyla hitap ederdim.

Hagrid adında yarıdev bize Sihirli Yaratıkların Bakımı dersini öğretiyordu.Eylenceli bir dersdi diyemem.Tehlikeliydi.Bir keresindr benim ukalalığım yüzünden bir Hipogrif beni yaraladı.Hermione Hagrid'in yanına koşarak "Hagrid hastaneye götürmeliyiz" dedi.Ben mutlu oldum.Sonuçta Hermione benim için endişelenmişti.Hipogrif öldürülücekti benim yüzümden.Hermione bu yüzden yanıma gelip benim gözüme yumruk atmıştı.O yumruk benim yüzümü acıtmamışdı.Yumuşak yapmıştı.Çünkü sevdiğim kız vurmuştu.Biz hep böyle kavgalar ederdik ve ben bu kavgalarda ona istemeden bulanık derdim.

Şimdi 6cı sınıftayız ve galiba Hermione hala beni sevmiyor.Ama ben onu 6 yıldır gizlince seviyorum.Beni seven kızsa Pansy Parkinson.İlk defa onunla tanışmışdım bu yüzden o benim kız kardeşim gibiydi.

Yazar
Draco hala Hermione'ni seviyordu ve her gece onu düşünüyordu.Rüyalarına Hermione giriyordu.6cı sınıfa başlamalarından 2 ay geçmişti.Hogwarts'da hayat normal gidiyordu.Ders İksir dersiydi.Artık bu dersi Pr.Slughor'un öğretiyordu.Bu yüzden güzel geçiyordu dersler.İksir dersi çoğu zaman Gyrffindor ve Slytherin çocuklarıyla oluyordu.O gün dersde çok özlü iksir hazırlamak için takımlara bölündüler.Hermione ve Draco bir takıma düşmüşdü.Tepkisizlerdi.Dersden çıkınca Draco Hermione'ye "Kütüphanede yaparız iksiri Granger" dedi.Hermione "Peki.Öğle yemeyinden sonra buluşalım Malfoy" diye yanıt verdi.İkisi de ayrıldılar.Draco'nun dersi vardı ama Hermione'nin üst üste 2 dersi boştu.Bu yüzden oyalanmak için kütüphaneye gitdi.Kitapları karıştırdı ve aşkla ilgili garip bir kitap buldu.İlgisini çekti ve alıp okumaya başladı.Artık 1 saatdir kitap okuyordu ve bunun farkına bile varmamıştı.Draco'nun şimdi dersi boştu.Acaba Hermione kütüphanedemi? diye düşünerek kütüphaneye gitdi.Onu orada gördü.Gerçekten çok güzeldi ama çok bakmadan yanına geldi."Burada olduğunu bilmiyordum Granger" dedi."Senin dersin yokmu Malfoy?"diye cevap verdi Hermione."Hayır bu dersim boş.Şimdi başlayalımmı iksiri yapmaya?"dedi Draco."İyi başlayalım."dedi Hermione.İkisi de iksiri yapmaya çalıştı.Sessizlerdi ve en çok işi Hermione görüyordu.Bunu fark edince Hermione"Neden daha çok ben çalışıyorum Malfoy?Seninle ben takımız.Senin de yapman gerek?"dedi."Çağımızın en zeki cadısı sen değilmisin Granger?Hem takım olduğumuzu gözüme sokma.İstemezdim tabi ki de bunu"dedi Draco.Son cümleni demek baya zordu onun için.Ama babası yüzünden.Hermione onu sevdiğini anlamamalıydı.Hermione bunu duyunca "Sanki ben çok meraklıyım seninle takım olmaya Malfoy" dedi.

Evet arkadaşlar bu kadar bu günlük.Zaten hikayelerim fazla okunmuyo.O yüzden boş olunca yazıyorum.Byee

^Seni Seviyorum Dramonie^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin