İtiraf

115 15 0
                                    

Arkadaşlar uzun süredir yeni bölüm atmıyorum.Ama zaten vote ve yorum yok.Okuma sayısı da çok az olduğundan bölümleri kısa kısa atıyorum ve geç atıyorum

Yazar
Draco babasına sinirli bakış atdı ve derse gidiyorum bahanesiyle yatakaheneden çıktı.Aslında dersi yoktu.Nereye gideceğini bilmedi ve Hermione'ni görmek için kütüphaneye gitdi.

Draco Malfoy
Kütüphaneye gitdiğimde Hermione kitapın üzerinde uyuyakalmıştı.O kadar güzel ve tatlı gözüküyordu ki...Onun yanına gitdim ve yanına oturdum.Kendi ceketimle onun üzerini örtdüm.Bunu hissetmiş olucak ki,kımıldandı ve D..ac...mm diye mırıldandı.Galiba ismimi söylüyordu.Merli'nin sakalı ismimi söyledi.Hatta uykusunda söyledi düşüceleri yüzümde gülümseme belirlemesine neden oldu.Birden gözleri açtı."MALFOY sen burda ne arıyorsun?Ben burda ne arıyorum?" dedi şaşkın ifadelerle."Sakin ol Granger.Sadece uyuyakalmışsın.Bende kütüphaneye gelirken seni gördüm"dedim.O da bana "Peki bu ceket kimin?Seninmi?" dedi.Kafamı evet anlamında salladım.Birden boynuma sarılmış iki el hissetdim.Bu Hermione'nin elleriydi.Bende ona sarıldım.O güzel kokusunu içime çektim.

Hermione
Ceketiniyle benim üzerimi örtmüştü.Heyecandan kalbim atıyordu.Kendimi tutamadın ve ona sarıldım.O da bana sarıldı.Kulağımda bir fısıltı duydum."Seni seviyorum...Hermione" dedi bu fısıltı.Tabi ki de bu fısıltının sahibi Draco'du."Biliyorum" dedim ona."Nerden biliyorsun?" Şaşkınca soru sordu."Mektup" dedim ve kıkırdamaya başlatım.Ona "Bende seni seviyorum Malfoy" dedim."Draco diyecektin her halde?"dedi Draco."Bende seni seviyorum yüce Draco"dedim ve dudağına küçük bir öpücük kondurdum.Sonra kitaplarımı aldım ve koşarak oradan uzaklaştım.

Yatakhaneye çıktım.Yatağıma fırladım.Onu düşünüyordum.Bana beni sevdiğini söylediğini,benim onu sevdiyimi söylememi ve tabi ki öpüşmemizi.Aslında biz bir kere daha öpüşmüştük.Ama benim bu zaman Draco'ya pek bir hissim yoktu.Ya da vardı.Hiç bir şey bilmiyordum.Kafam karışmıştı.Saatime baktım ve iksir dersinin 5 dakika sonra başlayacağını gördüm.Koşarak İksir sınıfına doğru ireliledim.Nasıl geldiysem artık daha 1 dakika vardı dersin başlamasına.

Artık bu olayın üzerinden 1 hafta geçmişti.Draco'la sevgili olduğumu Ron ve Harry'e anlatmıştım.İlk önce inkar etselerde sonra onlar da alıştı.

Okunmalar zaten olmadığı için artık hikayem final oldu.Hepinizi öpüyorum😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

^Seni Seviyorum Dramonie^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin