Nehirle yaklaşık 3 haftadır arkadaşız. Hayatımda ilk defa arkadaş bulduğum için sevinçliydim. O beni seviyordu. En azından biraz. Anne ve babasını pek sevmedim. Nasıl desem aşırı disiplindi. Mesela sofrada sarma yerken nehir elini kullandı ve annesi yemeğin ortasında onu banyoya yollayıp ellerini yıkattı.
Telefon süresi en fazla 2 saat 2 saati geçtiğinde ev hapsi cezası alıyo. Ne biliyim belki ben abartıyorumdur ama annem veya babam veya abim bana böyle bi disiplin koymadı bu zamana kadar.
Şimdi bizim eve doğru nehirle yürüyoruz.
"Hazal"
"Efendim"
"Sen beni sevdin mi ben seni çok sevdim"
"Nehir ben seni çok sevdim kankam olarak görüyorum neden soruyorsun ki?"
"Hiç belki beni istemiyorsun dur diye düşündüm"
"Yok canım olur mu öyle şey"
"Tamam. Hadi giderken dondurma alalım"
"Olur alalım neli alsak?"
"Ben çilekli alıcam"
"Ay kızım seninde herşeyin çilekli. Rujun çilekli parfümün çilekli en sevdiğin yemek çilek çilek çilek çilek"
"Ay napim çileği çok seviyorum. Hem seninde herşeyin çikolata. En sevdiğin yemek çikolata sütün çikolatalı hatta bazen o kadar çok yiyosun ki çikolata kokuyorsun"
"Hahahahaha"
Önümüzdeki bayiden bana çikolatalı ona çilekli süt ve bi kaç paket cips alıp çıktık.
"Ya ben ketçaplı cipse bayılıyorum nehir"
"Aynen bende Hazal"
"Neyse bi an önce eve gidelim de film izleyelim"
"Aynen!"
**
"Hangi filmi izliyoruz?"
"Bilmem ki bildiğin film varmı nehir?"
"Imm bi düşüniyim. Sizde hırsız polis filmlerinden biri var mı?"
"Bakıyım bi"
"Tamam"
"Heh buldum hırsız polis 4 var."
"Wow en sevdiğim"
"Aynen"
**
"Of çok iyiydi"
"Aynen. Hazal ben artık gidiyim. Annemler kızar sonra."
"Peki"
Nehire pek bişey diyemedim. Çünkü dediğim gibi ailesi çok disiplinli.
Etrafı toparlayıp biraz uzandım. Ve biraz mesajlara bakmaya karar verdim.
"456 okunmamış mesaj"
Ne?!
Hemen mesajlara girdim ve 456 mesajın şu bilmediğim kişiden geldiğini gördüm. Doğru ya sessize almıştım.hemen son 8 mesaja baktım
?: Lan nerdesin?
?:meraktan ölüyorum!
?:yeter bak şu telefona
?: endişelemiyoeum.
?: Lan yazanıyotum bile sşnirden.
?: Yeter bak artık!
?: Konum att
?: Tam 7 saat 13 dakika oldu ve hala bişi demedin çıvdıvıyoruuum!