Jednoho krásného rána jsem se probudil, jako obvykle jsem se nasnídal, oblékl udělal ranní hygienu a vyrazil do práce. Zkontroloval jsem poštovní schránku, byla tam nějaká obálka. Obálku jsem vzal domů a otevřel ji. V obálce se nacházel nějaký papír. Podíval jsem se, na papíru bylo napsáno,, Byl jste vybrán na cestu kolem světa za 364 dní. Zaradoval jsem se. Vyrazil jsem po druhé do práce, a tentokrát bez zastavení. Nic mě nezastavilo, šel jsem po chodníku s úsměvem na tváři od ucha k uchu. Na lidi jsem se smál, všichni se na mě dívali jako kdyby si mysleli že jsem nějaký úchyl. Když jsem dorazil do práce, hned jsem šel za šéfem že bych potřeboval roční dovolenou. Šéf se na mě díval jako kdybych se zbláznil. Po pár minutách domlouvání se šéfem přišel na to že by jsem si to mohl až přijedu odpracovat i o víkendech kendech. Po práci jsem rychle utíkal domů. Večer jsem si sbalil věci. Šel jsem se osprchovat, vyčistil jsem si zuby a šel spát.
Ráno jsem vstal o trochu brzo. Měl jsem být na letišti 4:15 protože letadlo letělo v 4:45. Když jsme si všichni sedli do letadla, tak jsme dostali bezpečnostní pokyny. Při vzletu jse mi udělalo špatně ale vydržel jsem to. Let trval přibližně deset hodin.
Když jsem konečně dorazil do Ameriky, zavolal jsem si taxi který mě dovezl až k hotelu kde jsem měl rezervaci na pokoji číslo 75. Nakráčel jsem do pokoje, odhodil všechny věci na podlahu a šel spát.