1. Bölüm ·Uçan Kitap·

914 15 11
                                    

-KAFA (?)-

esen rüzgar beni rahatlatıyordu.  hava soğuktu ama rahatsız olmuyordum. saçımın uçuşması - tamam ya evet öyle bişey yok bütün saçım ağzıma giriyor ve götüm donuyor nerde kaldı bu kız ah. 

" ya of satanist çık şu tuvaletten"

ben ve satanist aynı evde kalıyorduk ve şu lise denilen ama hayvanat bahçesiyle arasında 7 fark zor olan bir hapishaneye gidiyorduk.satanistle kaldığımız ev fena değildi ama tuvaleti dışarı koyanın ben ta ebesini

" bekle biraz daha yeni girdim "

" altıma mı yapma mı istiyorsun ? "

" siktir gir kafa "

" lan hadi kamp mı kurdun napıon amk anlamadım ki ? "

kapının önünde bekliyordum kapı birden açılınca yaşam ve ölüm arasında kaldım . olmak veya olmamak . başımın etrafında birsürü vini dönüyordu bu normal mi ?

" al çıktım gir salak "

beni siklemeden eve giren bir arkadaşım var ben bunu hakedicek ne yaptım sorarım size ne yaptım.

meltem teyzenin evinde bütün vazoların içine annenin o yemek biticek dediği yemekleri dökmüştün , hep ahmet amcanın elmalarını çalmıştın , matematikçiyi delirtmiştin , komşunun köpeği ile mahalleye gelen arabaları kovalamıştın

tamam susar mısın ? zaten lafın gelişi sormuştum ayrıca arabada francisco gibi çocuk vardı naber

yeni evli çiftin arabasını neden kovaladın peki bakkal amcayı açıkla ?

başım ağrıya içimdeki geveze içses , tuvalete gidip idrar kesemi boşaltıcam izin verirsen !!!

ayy iğrençsin ayrıca gevezede sensin

sen beni tuvalette izlemek mi istiyorsun ? git lan !

tuvaletimi yaptıktan  sonra diş fırçası ve macuna baktım off ya şimdi kim kolunu uzatıcakta diş fırçasını tutup sonra yaptığının yanlış olduğunu farkedip diş macununun kapağını açıp gene  diş fırçasına tutucak. birde dişini fırçalıyacak .

"satanist"

lan gene siklemiyor of of

"SATANİST"

odasının camından başını uzattı

"ne var lan "

"dişimi fırçala "

" of "

camı kapatıp perdeyi çekti 

" ya hem hala söylemedin oğlum cumartesi beni neden kaldırdın "

yine cama çıktı ve

" bugün ev için alışveriş yapıcaktık ya hatta ben yapmayalım dedim sende yapalım hatta sabah yapalım dedin "

" ben mi dedim lan içime cin mi kaçmış off tabi o kadar kısa korku hikayesi okursam musallat olur "

gözlerini devirip camı kapattı bende iki saat diş fırçası ve diş macununa baktıktan sonra dişimi fırçalamamaya karar verdim. kapıyı çaldım ne yapıyım anahtarı unuttum . kapıyı doğaüstü hayvan gücüyle açıp bana tip tip bakan arkadaşıma sırıtıp koşarak odama çıktım .

" satanist acaba biraz uyusak sonra mı gitsek "

" hayır gidip halledelim sonra zıbarırsın iki haftadır üşenmekten boğazımızdan yemek geçmiyor. lan açlık oyunlarından teklif geldi hadi hazırlan "

SATANİST VE KAFA (!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin