5.Bölüm ·Komşu İle Mahsur Kalmak·

175 11 1
                                    

-KAFA(!)-

Bugün uyuyamıyordum aslında ciddi bir uyku problemim vardı ama bunu sataniste anlatmadım ve anlatma ihtiyacıda duymuyordum. Yataktan kalkıp telefonuma doğru ilerledim saate baktım 4:34 .

35 olmasını bekledikten sonra aşağı indim . mutfakta kendime su koymayı planlıyordum ama su yere döküünce su bana koydu resmen . bezle suyu siliyim derken bardağı kırdım ve bakın cam kime girdi. Satanistin hala uyanmamış olması ise onun öküzlüğünü gösteriri dimi.

Camı çıkarınca bişey olmamış gibi bahçeye çıktım Tuvalete ayağımı yıkamaya gidiyorum ve bunun için dışarı çıkıyorum ben bu evi tasarlıyan adamın anlını öpmezsem ..neyse . Geceleri tuvalete giderken düşmek en büyük hobimdir . Resmen yere yapışmamış yerle ilişkiye girmiştim . Umarım karısı yoktur.Ayağı kalkmaya çalıştım ama kalkamıyordum sanki üstüme ayı oturmuştu. saplanan acıyla resmen hönkürdüm .

" AĞĞAĞAĞAĞAAAAAAAAA"

bİrden havaya kalkmaya başladım.

"nasıl öldüm be ya ben ölmek için çok gençti Azrail abi sen mi yukarıya çekyon abi gözünü seviyem abi ağağa ölüom lan satanist garip komşu insanlık çin milleti idolüm olan .brazilya hepl me bana sos ya hayır acılı sos puhaha evet iğrençti yinede siz yardım edin ağağağ "

gülme sesi sayesinde konuşmayı bıraktım la ben bu gomşuğun kucağındayım ya laaa

" komşuğğ  bıraksana beniii "

" iki saatir kalkamıyorsun yardım etmek suç mu oldu "

" tağam da yani insan haber maber verir "

biz tam böyle didişirken bi kız boraaaaaaa diye ciyak bi çığıkla yanımıza koştu.

" sen beni aldatıyor musun ? "

kız tam sürtük gibiydi yani nasıl desem güzeldi ki bu nefret etmem için yeterli ayrıca sanırım kız altına bişiy giymemiş üstündede bad girl yazan bi tişört vardı . Sanırım bu kızı gıcık etmek benim kutsal görevim .

" Hayır aldatmıyor verdatıyor asdfg "

Kız gözlerini kısıp bana bakmayar başladı ben hala bu bora gomşuğun kucğındayım demi ehehhe sanırım bu kız beni çiy çiy yicek .

" Bora seni öldürücem ama ilk önce bu sürtüğü bırak "

bir saniye sürtük mi didi bu kız . şimdikin ben  bunu parçalarım birden kızın üstüne atladım ve saçını çekip yüzünü tırmıklamaya başladım aq kendimden biliyorum tokatlamak ve yumuktan daha çok acıtan bişey varsa kolunu cimcikleyip gözüne parmağını sokmak eheheh .

" Sen kimsin oğlum bağa sürtük diyon "

o değilde bora falan hiç ayırmıyo hayırdır en son biraz daha  yumruk , tokat , saç çekme , gözüne parmağımı sokma , boğazını sıkmadan sonra kızı bıraktım bir baktım bora kola patlamış mısır getirmiş bizi izliyor.

" sen bizi mi izledin lan "

" Güzel dövdün aferin aferin bayadır izlememiştim kız kavgası "

" piki hiç bir kızdan dayak yedin mi bora " en psikopatça gülümsememle güldüm .

" Yoo "

demekki şimdi ilkini yaşıcaksın yerdeki küreyi alıp bora gomşuya yaklaşmaya başladım .

" sen sakat değil miydin ? "

" öyleydim ama şimdi değilim gölgelerin gücü adına seni dövicem boraaa gomşuğğ "

koşarak onların evinin arkasındaki depoya gitti bende gittim içeri girdiğimiz an kapı kapandı .

" ups"

kürek nerde hassiktir ben onu düşürmüş olamam dimi yaa ama bu mallık bana bile fazla karanlıkta göremesemde sırıttığını hissedebiliyordum . kapıyı açmayı denedim açılmıyordu yutkunup boraya döndüm .

" Bence şu dayak işini soraya atabiliriz ehehe yani şey şuan tek problemimiz burdan çıkak demi ? diğil mi ? ne gelyon lan üstüme manda .. yani şey mandalina ihihi "

 hani şu filmlerde duvara çarpmak varya öyle bir klişe yaşadıktan sonra mal gibi gelmesini bekleyemezdim duvarda yan yan gimeye başladım .

" gelme oğlum gelmesene lan git "

" en son beni dövücektin küçük hanım "

" küçük hanım mı ? bende şimdi sana büyük hanım mı diğem ? "

" kızım sen harbi malsın ama şuan sana istediğimi yapabilirim bilion demi "

" asıl ben sana istediğimi yaparım bilion demi " yüzüme mal gibi bakınca konuşmaya başladım .

" mesela sen vurursun ben sırf dayak yemek için sana izin veririm öpersin istediğim için aqa yoksa yani hiç "

" diosun "

" yok edusun "

" aslında ben burda mahsur kalma hakkımı seni tanımak için kullanıcam evet bakalım sırayla birbirimize soru sormaya ne dersin ? "

" ben başlıım eee bora senin soyadın ne ? "

" pekmezoğlu "

" ece pekmezoğlu yakıştı mı ? sanki eskisi daha iyiydi hmm "

" neden lan "

" isimiz uysaydı evlenirdik belki sdfg "

" yani benle evlenmek mi istiyorsun "

" soru hakkını kullandık çuçuk ve hayır yani ha seninle evlenmişim ha ağaçla asdf ne farkeder kii "

" öyle olun sor hadi "

" o sürtük kız kimdi bro "

" laa bana kafayı takmış biri "

" platonik mi deyon ? "

" hee evet "

" benimde platonik olduğum biri var ama bu kadar sürtük olunmaz ki karşiim " ups ben ni didim platonik olduğum biri mi var dedim yaa ben malım yaa .

" kim platonik olduğun kişi "

sorusuyla birlikte kapıyı biri açı satanistti .

" yerde kanlar içinde tamam abartmadan anlatmak gerekirse üstünden kamyon geçmiş gibi bir kız vardı kız bana yardım et oraya kaçtı dediler bende geldim "

" ne güzel tam zamanında ece soruma cevap ver kim ? "

ona yaklaştım ve " REKLAMLARDAN SONRAAAA "

bütün hızımla eve doğru koştum .

SATANİST VE KAFA (!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin