💜 SMÚTOK A PRIZNANIE 💜

202 16 1
                                    

Jimin bol veľmi vystrašený a schoval sa do Joonovej hrude, chcel plakať ale snažil sa upokojiť. Joon mu dal sladký bozk na hlavičku kým vrčal na tú štetku v dverách. "Čo to bolo!?" vykrikovala, "Ukludni sa Hyuna" "Ukľudniť sa!? Vidím ťa ležať nahého s nejakým malým deckom!!" zavrčala ona na neho. Začali sa hádať kým chudák Jimin sa triasol od veľkého strachu, mal psychopatický záchvat. Veľmi sa triasol, začalo sa mu hrozne dýchať a začal veľmi kňučať. Starší chalan vyhnal tú štetku von a zamkol dvere, rýchlo podišiel k Jiminovy, ktorý kňučal hlasno. "Jiminnie, všetko je v poriadku, som tu" objal ho nežne, kým sa on pomaly ukľudňoval. Po chvíli Jimin sa úplne ukľudnil a Joon ho obliekol do jeho veľkej trigovice a Jimin si dal naspäť svoje nohavičky, aj Joon si niečo dal na seba a sadol si na posteľ vedľa Jimina. "Prepáč mi to zlatko.. to bola Hyuna.. chodievali sme spolu ale pred mesiacom sme sa rozišli a ona stále sem chodí, lebo si myslí že s ňou budem zas" zdychol si a objal ho. "Milujem iba teba, iba teba a nikoho iného Jiminnie" Joon mu dával nežné bozky po celej tvári, Jiminnie bol s toho veľmi šťastný. Miloval ten pocit, miloval Joonieho, veľmi ho miloval. Zrazu niekto zaklopal, "Joonie..? Si tam..? Potrebujem sa s tebou porozprávať..? Aj s Jiminom.." bol to Joonova mama, povedala to jemne. Joon sa pozrel na Jimina, predtým ako sa postavil a otvoril dvere, "Áno?" "Príďte do obývačky prosím.." usmiala sa na neho a odišla do obývačky. Joon sa pozrel na Jimina a naznačil mu aby prišiel za ním, Jimin ako poslušný chalan a išiel za ním. Joon ho zdvihol a išiel do obývačky kde už bola jeho mama a aj Hyuna. Jimin sa ihneď začal krútiť a chcel utiecť do Joonovej izby keď ju tam uvidel. "Bude to v poriadku, Jiminnie"

Candy Lover •Nammin• SKWhere stories live. Discover now