Kızlar VS Erkekler(İlk yarış)

29 1 1
                                    

Sabah saat 09.30
Işıklar açılır. Bugün yarışma var mesajı özel odaya gelir ve Kutay mesajı herkese okur.
Damla ve Kutay kaynaşırlar, ve kahvaltı hazırlarlar.
Yarışma bölümüne bütün herkes alınır.
Yarışma ve kuralları;
Yarışma amacı; Yarışma sonunda kim kazanırsa karşı taraftakiler sevgilisinin ya da flörtünün istediklerini diğer yarışmaya kadar yani 3 gün boyunca istediklerini yapıcaklar.
Kurallar;
1- Yarışırken taktik veya konuşan elenir
2-Karşı taraf sevgiliniz yada flörtünüz diye kaybetmek yasak
/////Yarışma Başlar////
Kızlar kazandı. Erkekler kaybetti.
Eve döndüler ve Kutay ile Damla beraber yattılar, Çağan ve Defne sevgili oldular.
Kayra  Ercin'in yanağından öptü bize ne oldukları söylenmedi. Doruk ve Ebrar sevgililer  Doruk'un niyeti başka gibi görünüyor. Yarın herkese gizli görevler verilecek onlara mesaj atıcağız görevi yapmazlarsa para kaybederler.
Yemek yediler herkes partnerleriyle uyudu. Defne rahatsız oldu ve çok iyi uyuyamadı. Ama en sonunda uyudu. Ercin v Kayra konuştu sabah'a karşı sarılarak uyudular.
Yeni gün
Saat:10.21
Kahvaltıdan sonra, herkes dağıldı ve ilk görev geldi. Görev Kutay'a gelmişti.
Damla ve Ercin'i birbirine düşür yoksa -120₺ gider. Onay?
Kutay; Onayladı ve Ercin'in elbisesini Damla'nın makasıyla kesti.
Ercin; DAMLA!!!
Damla; Noldu yine?!
Ercin;NE YAPTIN SENİ GEBERTİCEM( Tokat atıp döver, uyarı aldı)
Kutay +120₺ kazandı! (Kutay'a mesaj gelir)
Damla şifreyi biliyormuş ve mesajı okuyunca çıldırdı ve Kutay'a küstü.
Kutay ile ayrılıcaklar mı?
Akşam Kutay'ı kovdu ve kavga başladı.
Damla: Bunu nasıl yaparsın!?
Kutay: Buraya bunlar için gelmedik mi?, Sevgi,para bunu biliyorsun!
Damla:Öyle mi, Git!!
Kutay:Tamam ,o zaman b.....
Neler oldu?

Kısmetse olur(yeni sezon,kurgu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin