pov:Adam
Usiadłem na łożku obok mojej drogiej przyjaciółki Doroty. Byłem zagubiony w myślach, z jednej strony Borys bardzo podobał mi się, ale związek z chłopakiem zniszczył by mój wizerunek. Poza tym, nawet nie wiem czy on mnie lubi czy chce mnie tylko wypromować.
-adisz uspokój się, wszystko będzie dobrze.
Napewno wszystko się wyjaśni jak się spotkacie.
-wiem Dorotka ale ja tak bardzo się stresuje...
-będzie dobrze Adam, po za tym oby dwa wyjścia są dla ciebie korzystne.
-tak wiem ale... co z moją reputacją?
Jak zobaczą mnie z nim? A co jeśli-
Dorota przerwała mu
-skarbie żyjemy w XIX wieku, ludzie którzy będą was oceniać to są skończone jełopy, nie przejmuj się nimi, jak ktoś ci nie podpasuje to po prostu mu wyjebiesz. Prawda?
-masz racje, dziękuje ci kochana.Wstałem z łóżka i podszedłem do szafy aby się przebrać. Wybrałem koszulkę off-white, czarne rurki , zielone air maxy oraz jaskrawo zielona kurtkę.
Wyszedłem od mojej znajomej i poszedłem w stronę rynku. Wyciągnąłem telefon i napisałem do Borysa.
🔥Bedoes🔥
Ja: siema to gdzie dokładnie spotykamy się?
Bedoes: ja czekam przy szarej jak coś
Ja: dobrze to zaraz bede, a gdzie idziemy potem?
Bedoes: może do mnie, tam mam alkohol hehe
Ja: dobra, to biegnę tam do cb haha 😋😋
Przy ostatniej wiadomości od Borysa poczułem motyle w brzuchu. Po paru chwilach ujrzałem go stojącego przy restauracji. Poczułem jak moje policzki robią się czerwone a w brzuchu motylków jest coraz więcej. Podeszłem do niego i uśmiechnąłem się.
-cześć Adam- powiedział
-hej Borys, nie zimno ci?
-trochę a tobie?- uśmiechnął się
-jak myślę o alkoholu to mi się cieplej robi haha- skłamałem, myślałem tylko o nim.
- alkoholiku ty. Dobra chodź weźmiemy sobie coś w maczku i pójdziemy do mnie, okej?
-mi pasuje wszystko(byle by z tobą)- odpowiedziałem
- dobra to chodźTime skip
Siedziałem u niego na kanapie popijając browara. Borys szukał jakiegoś dobrego filmu na Netflix'e. Cały czas wgapiałem się w niego.
Borys w końcu wybrał film i oparł się wygodnie. Spojrzał na mnie i uśmiechnął się delikatnie. Zaczęliśmy oglądać film i podjadać mcnuggetsy. W połowie filmu poczułem jak ręka Borysa ląduje na moim udzie. Po moim ciele przeszedł dreszcz. Spojrzałem na Borysa ale ten nadal patrzył się w telewizor. Lekko przysunąłem się w jego stronę, jego ręka nadal pozostała na mojej nodze. Sięgnąłem po browara i wziąłem łyka.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dzienkuje dziewczyny za uwage xd
CZYTASZ
❤️|𝓫𝓮𝓭𝓸𝓮𝓼 𝓵𝓾𝓫𝓲 𝔂𝓪𝓸𝓲| bedoes2115 x yung adish|❤️
Romance„jestem polakiem, nie przeszkadza mi chłopak z chłopakiem"