thirteen

387 23 4
                                    

Bugün Jungwoo beni evine davet etti olanları anlatmam için garip hissettim hangi insan evladı gey birini evine çağırırdı ki? Okuldan çıktıktan sonra markete gittik bayan Kim  bir kaç bir şeyler istedi Jungwoo yememiz için abur cuburda almıştı.Eve geldiğimzde direkt Jungwoo'nun odasına gittik beni yatağına oturturdu yanıma da o yerleşti..

Jungwoo: anlatsana hyung

Doyoung: bana hyung demene gerek Junguwu

Jungwoo: peki dodo kkkk

Doyoung: şey ben geyim ve Jaehyun'dan hoşlanıyorum bunu ona söyledim ama bana hatta sınıfa homofobik olduğunu söylemişti. bu yüzden herkes bana düşman gözü ile baktı çünkü o mükemmeldi herkesin en yakın arkadaşı kimse onu kaybetmek istemezdi ona yapılan sanki arkadaşlarına yapılmış gibi bir şeydi. bu yüzden bana köle muamelesi yaptılar bunun altında asla kalmazdım ama dedim ya sevdim bir kere. ona söyledikten bir hafta sonra okula bir video izlettiler b-benim ile i-ilgili ama sana yemin ederim ben bir şey yapmadım soyunma odasına gitmiştim ama kimse beni odaya sokmadı bende lavobaya gidip orada üstümü değiştirdim o sıra Jaehyun ve arkadaşları geldi okul kıyafetlerimi kirli bir tuvalete atıp sifonu çektiler hem video faciası hemde okul kıyafet faciam üst üste geldi. bir kere yüzüme tuvalete "İBNE" yazdılar ondan sonra hiç uğraşmadılar. ama canım o kadar yandı ki asla yaptıkları yüzünden değildi sevdiğim adamın bana yapılanları izlemeseydi..susması ve hiçbir şey yapmaması.

. . . . . . . . 

Chittaphon ile ayrılmışsınız zaten yakışmıyordunuz. Onun dışında bugün herkes benden özür diledi ama çok geç değil mi hadi bunu geçtim yaptıklarını nasıl unutabilirim? Fiziksel acılar unutulur ama ruhsal acılar unutulmaz üzgünüm. Onun dışında bugün bana Jungwoo neler olduğunu sordu bende anlattım.

Homofobik | DoJaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin