1

201 21 42
                                    

for: 1andonlyjsuh

...

Elindeki Bıçağın Kanını Dudaklarıyla Yalayan Siyah Saçlı Beden Gülerek Yerde Kıvranan Adama Doğru Eğildi. Karnına Defalarca Sapladığı Bıçağın Ucunu Bu Sefer Yanağına Sürterken Gözlerindeki Koyuluk, Can Çekişen Adamın Artık Ölümü Kabullenme Sebebiydi.

"Yaptığın Şeyler İçin Pişman Mısın, Jeongjoon?"

Kanlı Dudaklarıyla Kendisine Gülümseyen Gençten Uzaklaşmak İstedi Lakin İsteğini Yerine Getiremeden Kapanmıştı Adamın Gözleri. Daha Fazla Acıyı Kaldıramamıştı Vücudu Ve En Sonunda Acıdan Bayılmıştı. Birkaç Saate Kan Kaybından Öleceği Açıktı Ki, Bulundukları Terk Edilmiş Deponun Varlığını Dahi Bilen Yoktu.

"Yazık Oldu, Senin De Avlarınla Oynadığın Gibi Oynamak İstemiştim."

İç Çekip Bıçağını Adamın Kalbine Gelecek Şekilde Sapladı Chenle. Yüzüne Bulaşan Kanları Umursamadan Ayağa Kalkarken Duyduğu Ayak Sesleriyle Başını Kayıtsız Bir Tavırla Yürüyen Bedene Çevirdi. Kendisi Gibi Siyah Saçları Gözlerine Dökülürken Dudakları Tezattı, Dümdüzdü. Güldüğü Asla Görülmeyen Bu Bedenin Tam Da İşinin Ortasında Yanına Gelme Sebebi Ne Olabilirdi Ki?

"Eğlenirken Beni Bölmenden Nefret Ediyorum."

Chenle'nun Huysuzlanmasıyla Bakışlarını Cesetten Sinirli Bedene Doğru Çıkaran Jisung Ellerini Cebinden Çıkardı Ve Üzerindeki Ceketin Düğmelerini Açmaya Başladı Yavaş Yavaş. Onun Damarlı Elleriyle Düğmeleri Açışını Sessiz Kalıp İzlemeye Dayanamayan Chenle İse Gözlerini Devirmiş, Ağırlığını Sol Bacağına Verip Kollarını Göğsünde Bağladığı Gibi Gözlerini Devirmişti. Jisung Her Gelişinde Üzerindeki Siyah Kaşe Kabanı Çıkarır Ve Arkasındaki Maskeli Adamına Verirdi. Başka Kimsenin O Kaşe Kabanı Tutmaya İzni Yoktu. Chenle Dahil.

"İçerisi Eksi Beş Dereceyi Görüyor Neredeyse Ama Sen Soyunmaya Mı Başladın? Soğuktan Donarak Ölmek Mi İstiyorsun? Öyle Sıkıcı Olur Ama..."

Dudaklarını Büzerek Jisung'a Doğru Yaklaşırken İki Elini Arkasında Birleştiren Chenle Sabırsız Adımlarla Yaklaştı Uzun Boylu Gence Doğru. Aralarındaki Mesafeyi Sıfıra İndirdikten Sonra Başını Kaldırmış, Parmak Uçlarında Yükselerek Dudaklarına Sürtmüştü Kendi Dudaklarını. "Neden Seni Öldürmeme İzin Vermiyorsun? Böylesi İkimiz İçin De Eğlenceli Olur."

Arkasından Çıkardığı Bıçağı Jisung'a Doğru Hızla Hareket Saplamak İstedi Chenle Fakat Müsaade Etmeyerek Bileğinden Tutan Jisung Sıkılmış Gözlerini Kısa Bedene Dikti. Yıllardır Kendisini Öldürmeye Çalışıyor, Her Seferinde Daha Da Hırslanıyordu Fakat Hırsının Sonu Yoktu Chenle'nun. En Ufak Fırsatı Değerlendiriyor, Bıçağını Jisung'un Kalbine Saplamak İstiyordu.

"Buraya Neden Geldiğimi Biliyorsun Zhong, Ölmek Gibi Bir Planım Yok."

Zevkten Kızaran Yanaklarını Kanlı Elleriyle Kapattı Ve Hayranlıkla İç Çekti Chenle. Bu Adamın Ses Tonu Onu Hep Azdırıyordu. Gırtlağına Bıçak Sapladığında Çıkacak Ses Tonunu Hayal Etmekten Alıkoyamıyordu Kendini, Kesinlikle Çok Baştan Çıkarıcı Tonlarda Acıyla İnlerdi Park Jisung.

"Neden Ayık Değil Bu?"

"Bu Sefer Hızlı Öldü, Ben Bir Şey Yapmadım."

Jisung'un Kaşlarını Çattığını Görünce Alt Dudağını Isıran Chenle Bıçağını Yere Atarken Kendini Çoktan Jisung'un Altında İnlediği Hayallerine Kaptırmıştı Bile. Bu Adamın Her Bir Detayı Öylesine Baştan Çıkarıcıydı Ki, Tanrı'nın Varlığına İnanmayan Chenle Bile Tanrı'nın Jisung'u Yaratırken Nasıl Bir Çaba Harcadığını Merak Etmişti.

3 Years | ChensungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin