I.

79 10 1
                                    

Pusťte si písničku na boku!:)

Současnost

Znovu tam seděla. Seděla tam a vzpomínala na to, co zažili a co ztratila. V uších jí hrála jejich písnička. Při ní si uvědomila, co cítí. Při ní si uvědomila ,jak pravdivé je ,že mezi nenávistí a láskou je velmi tenká hranice. Vzpomínala na to, jak moc ho nenáviděla. Nebyl nikdo, kdo by ho nenáviděl tolik, jako ona. Nebyl nikdo ,kdo by ji nenáviděl tolik, jako on.

A přesto si k sobě našli cestu. V jeho očích byli plamínky lásky, v jejích očích byli plamínky lásky. V srdcích měli vyryté jméno toho druhého. Ať chtěli ,nebo nechtěli, oba si uvědomovali ,že už tam zůstane navždy. Jestli v tom špatném slova smyslu ,nebo dobrém, nikdo nevěděl. Ani oni sami.

První polibek.

První milování.

První hádka.

První "miluji tě".

U každé této vzpomínky se její srdeční tep zvýšil.

Got me lookin so crazy right now Your love's got me lookin so crazy right now Got me lookin so crazy right now your touch's Got me lookin so crazy right now Got me hoping you page me right now your kiss's Got me hoping you save me right now Lookin so crazy your love's got me lookin Got me lookin so crazy your love.

Jeho vlasy. Jeho oči. Jeho úsměv. Jeho hlas. Jeho tetování. Jeho černé džíny.

Jeho polibky. Jeho posměšky. Jeho tělo na jejím. Jeho ruka na její tváři.

To všechno tak moc nutilo její slzy, aby plynule opuštěli její oči. To všechno ji nutilo cítit se jako blázen.

Její oči.

Říkal že jsou jedinečné. Že krásnější neviděl. Říkal že je jedinečná. Že nikoho krásnějšího neviděl. Lhal snad?

Začalo to tak nevinně. Aspoň to si ona dřív myslela. Ale teď už je tomu konec. Už ho nikdy neuvidí.

**

Mezitím co ona si čistila zuby a malovala se, on ještě ležel ve své postely a hrál si s mobilem. Namalovala se, vyžehlila si své dlouhé vlasy a nasnídala se. Projížděl facebook, twitter a instagram. Nakonec se konečně zvedl a vyčistil si zuby. Na snídani kašlal a bez rozloučení nasedl do svého Range Roveru.

Pusou se rozloučila se svou mámou, oblékla svou malou sestřičku do bundy a předtím než vyjela do své školy, zavezla sestru do té její. Ella, její nejlepší kamarádka, už na ní čekala na domluveném místě.

Zaparkoval své auto blízko u vchodu a jakmile vystoupil, lepila se na něj každá štětka této školy, a že jich bylo dost. Nedivil se jim. Být jednou z nich, taky se po sobě plazí.

Vystoupila a objala svou nejlepší kamarádku. Kousek od nich se jako vždy předváděl idiot školy. Věc, na kterou se do školy nejvíce těšila, byl Biersack. Ne ,že by ho milovala nebo tak, jen si z něj moc ráda dělala prdel. ,,Biersack, možná by sis za to mohl začít vybírat prachy!" ,,Jen jim závidíš puso!" ,,To nikdy!"

,,Nechápu že vás to ještě baví. Už jsou to tři roky a vy se pořád dohadujete. To nemůžete přestat aspoň kvůli mně a Elle?" A tohle milí, vážení je nejlepší kamarád Andyho a zároveň kluk Elli, Jake.

,,Myslím že odpoveď znáš sám." odpověděli zároveň a podívali se na sebe. Vždy se jí líbili jeho vlasy a nikomu to nepřiznala. Vždycky se mu líbili její oči, ale nikomu to nepřiznal.

Ani jeden z nich netušil, že za pár dnů nebo týdnů si to budou opakovat stále dokola.

Nebylo to poprvé, co se přistihla, že na něj myslí a sleduje jeho úsměv, když se upřímně směje. Nehodlala si to připustit, ale milovala jeho úsměv. Nemyslela na ten frajerský úšklebek, díky kterému mu holky padaly k nohám, ale na ten upřímný úsměv od ucha k uchu. Nebyla jiná jen tím, že se mu nenabízela jako polovina této školy a celkově tohoto města, ale taky byla jediná, která o něm přemýšlela takovým způsobem. Nesnášela ho, to ano. Jenže věděla, že právě on musí mít k takovému chování důvody. Nepřemýšlela nad tím, jak je nádherný, to věděla i bez toho, ale ona se snažila přijít na to, proč je takový. Mohla by za ním jednoduše přijít a pokusit se to zjistit, ale její ego jí to prostě nedovolovalo.

Nechtěl si to za žádnou cenu připustit, ale věděl, že o téhle holce poslední dobou přemýšlí jinak. Když jí uviděl, tak se nejdřív podíval do jejích očí. Normálně by se podíval do výstřihu nebo na její zadek, který nebyl k zahození ,jen tak mimo záznam. Byli to malé detaily, kterých si nevšímal nikdo jiný až na něj. Někdy přemýšlel nad tím, jaké by to asi bylo ji poznat. Nejvíc ho však rozrušila myšlenka jeho rtů spojených s jejími. Nepředstavoval si dravé líbaní, které provozuje. Představoval si jak ji nežně líbá a lehce se dotýká jejích boků, jako by se bál ,že se při pevnějším stisku rozpadne. Něco se s ním dělo, něco co neznal a bál se toho.

Strach nemusí být vždy to nejhorší. Někdy vás může svést dohromady.

Takže jak už jste si mohli všimnout(nečekaně), tak je po sto letech první část! Yay!
Tohle stejně nikdo nečte(vlastní zkušenost, upss), takže se tu nebudu zdržovat dlouho:D
Takže doufám že jste se začátkem spokojení, protože já ne, ale tak co už:D
Mějte se krásně, skládejte básně a čus.
Krista, větší kopírák už nemůžu být:D
A ješte chci říct, že tu nikdo není slavný! -mám na mysli story. (Nečekaně)
Takže páčko!! K.xoxo

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 14, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

I think I can fly (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat