Ariana
Ariana Grande jej pełne imię i nazwisko to Ariana Grande-Butera. Urodziła się 26.06.1993 w Boca Raton na Florydzie w USA w o 21:10 w szpitalu St.Jude. Jej znak zodiaku to rak. Ariana kiedy była mała była śliczną, słodką dziewczynką. W wieku 13 lat miała długie, czarne, afro włosy. Teraz jest znana z długiej Kitki, kolorów brązowych.Do teraz Ariana ma dwie jedynki [chodzi o zęby] długie. Ari ma wadę wzroku [wiem że to są "-" ale ile dokładnie to ja nie wiem].
Brat Ari [Frankie]
Frankie Grande jego pełne imię i nazwisko Frankie James Grande. Frankie urodził się 24.01.1983. Kiedy był mały miał krótkie, brązowo-czarne włosy. Teraz ma krótkie, blond. Ma dużo tatuaży [nie wiem ile dokładnie]. Ariana I Frankie nie mają tego samego ojca, ale mają tę samą matkę.
Mama Ari [Joan]
Joan Grande urodziła się 11.06.1968. Na samym początku mieszkała w Nowym Jorku. Przeprowadziła się do Boca Raton, kiedy nie była jeszcze w ciąży z Ari. Miała dwóch męży pierwszy to był tata Frankie a drugi to tata Ari. Joan ma czarne krótkie włosy i duży, sympatyczny uśmiech.
Tata Ari [Edward]
Edward Butera urodził się 21.07.1958. Edward poznał Joan w Boca Raton tam gdzie kiedykolwiek mieszkał. Joan I Edward byli małżeństwem od 1992-2003. Edward nosi okulary i ma krótkie, brązowo-czarne włosy.
YOU ARE READING
Ariana Grande
Teen FictionWedług mnie fajna ta moja książka ale powiedzcie mi czy wam się też podoba