O nouă dimineață, o nouă viață în orașul ăsta minunat. M-am trezit din gândurile mele din cauza alarmei nenorocite. M-am ridicat din pat si mi-am luat telefonul să văd cât e ceasul, era ora 07:30 mi-am amintit că am scoală si m-am ridicat ca arsa din pat. M-am dus la dulap să-mi aleg hainele, după 2 minute mi-am ales hainele astea:
M-am dus la baie ca să mă aranjez dar, era sora mea înăuntru, ca de obicei o să întârzii din cauza ei asa că m-am dus la mine si mi-am aranjat părul, mi-am făcut un machiaj care consta în: luciu de buze, puțin rimel si fond de ten fiindcă nu prea mă machiez doar la ocazii. După ce am terminat să mă aranjez, a ieșit sora mea din baie si m-am dus înăuntru ca să mă spăl pe dinți (logic).
După 5 minute am ieșit si mi-am luat telefonul si am observat că mai am doar 12 minute ca să ajung la scoală.
Mi-am luat repede ghiozdanul si telefonul si am coborât jos. Acolo erau sora mea si tata. Când Cătălina m-a văzut mi-a spus să mergem si am plecat. Am ajuns la scoală, am intrat si mi-am văzut prietenele care stăteau lângă dulapuri. M-am dus spre ele si le-am îmbrățișat.
-Ioana: Ce faci sis??
-Ana: Bine tu?
-Nina: Fetelor, hai în clasă ca să nu întârziem!!
-Ioana&Ana: Da, hai!!
După ce am intrat în clasă, eu si Ioana ne-am așezat la locurile noastre.
Atunci a intrat doamna de română.
-Doamna: Bună ziua, copii!
-Elevi: Bună ziua, doamna!!
-Doamna: După cum văd avem 2 colege noi!!
Iar ceilalți se uitau la mine si la Cătălina.
-Doamna: Veniți în fața clasei si spuneți cum vă cheamă!!
-Cătălina: Salut numele meu e Cătălina!!
-Ana: Iar al meu Ana!!
-Doamna: De unde ați venit??
-Ana&Cătălina: Din România!!
-Doamna: Dar voi două sunteți surori???
-Ana&Cătălina: Da!!
-Doamna: Ei....mă bucur că ați venit în scoala noastră si sper să vă placă!!
-Ana&Cătălina: Mulțumim!!
Ne-am dus la locurile noastre si am continuat lecția.
După se aude clopoțelul, am salutat-o pe doamna si am ieșit afară. După ce s-au terminat orele, am mers afară să le caut pe prietenele mele că au ieșit înaintea mea. Când ies din scoală, le văd pe prietenele mele pe bancă, asa că m-am dus la ele.
-Nina: Hey, Ana!
-Ioana: Cf?
-Ana: Bine, vreți să ne plimbăm?
-Nina&Ioana: Da desigur!
-Ana: Ok hai!
-Ioana: Ăăă...fetelor, eu trebuie să plec în clasă!
-Ana: De ce?
-Ioana: Mi-am uitat ceva în clasă! Vă prind eu din urmă!
-Nina: Ok.
După ce Ioana s-a dus în clasă, atunci apare Cătălina cu marionetele ei.
-Cătălina: Hey Ioana!!
-Ioana: Hey, vă pot ajuta cu ceva???
-Roxana: Da!!
-Ioana: Păi, atunci cu ce???
-Andreea: Să stai departe de noi!!
-Ioana: Nu înțeleg!!!
-Roxana: Normal că nu înțelegi!! Fiindcă esti o tocilară!!!
Si ea a început să râdă împreună cu Andreea.
-Cătălina: Hey fetelor, nu vorbiți asa despre ea!!
-Cătălina: Ceea ce vroia să zică Roxana este, să nu ne stai în cale tu cu prietenele tale, astfel va fii foarte rău!! Acum poți să pleci!!
Iar Ioana pleca repede din clasă.
După ce a ieșit, s-a întreptat spre prietenele ei.
-Nina: Hey, ai venit!!
-Ioana: Da....
-Ana: Ce ai? Ai pățit ceva?
-Ioana: Ămmmm.....nu
-Nina: Spune tot.
-Ioana: Offf.....când m-am dus în clasă să iau ceea ce am uitat, au venit Cătălina cu marionetele ei, si prietena ei Roxana s-a luat de mine, iar Cătălina mi-a spus ca noi să stăm departe de ele....
-Ana: Ce????
-Ioana: Ai auzit bine.
-Ana: Nu înțeleg ce naiba are sora mea! De când stă cu marionetele alea, se poartă foarte urât cu mine, cu noi.
-Nina: Trebuie să facem ceva!
-Ioana: Ai înnebunit? Nu putem face nimic! Toată lumea ne spun tocilare si ar râde de noi!
-Nina: Ok ai dreptate dar, ne-am săturat ca ei să râdă de noi, să ne critice.
-Ioana: Da, si eu m-am săturat dar nu putem face nimic.
-Ana: Acasă, o să vorbesc cu ea!
-Nina: Crezi că te va asculta?
-Ana: Păi trebuie, sunt sora ei!
-Ioana: Ok, discută cu ea si apoi ne dai veștile.
-Ana: Normal, trebuie să plec, paa fetelor!!
-Nina&Ioana: Paaa!!Va urma.....
Sper să vă placă capitolul, si presupun că vă întrebați când o să postez următorul capitol din cartea O tocilară, asadar să vă răspund, că o să postez mâine fiindcă am multe teme si am pierdut lecții dar asta nu contează. Ne vedem mâine la 14:30 oare vă întrebați de ce la 14:30? Păi.....nici eu nu stiu😂😂😂 Înfine, ne vedem mâine! Să lăsați un vot acestui capitol si un comm cum vi s-a părut si dacă vreți să apăreți în carte. Vă pup, paaa💛💛
CITEȘTI
Povestea unei simple fete!
RomanceEste vorba despre o fată pe ea o cheamă Ana si are 16 ani, ea a crescut fără mamă adică a murit când a născut-o pe Ana iar despre tatăl ei...este plecat mereu cu serviciul în Franța😂😂si va trebuii să stea cu sora ei mai mare. Ea învață la cel mai...