Am plecat spre casă, bag cheia în usă si când intru nu văd pe nimeni. Mă descalț si mă duc să îi caut.
După 20 de minute......
I-am căutat peste tot dar nu e nimeni asa că m-am dus în bucătarie fiindcă mor de foame.
M-am gândit să-mi fac un sandwich, am deschis frigiderul ca să i-au ce îmi trebuie. Când m-am întors am văzut un bilet pe masă, am luat biletul si am citit:"Scumpo, noi vom pleca fiindcă avem puțină treabă la birou asa că vei rămâne singură, sora ta s-a dus la prietena ei si probabil v-a dormii la ea. Ai grijă de tine si dacă vrei să te duci în oras, vezi că ai pe masa din sufragerie banii, noi ne vom întoarce foarte târziu cam pe la 01:30.
♡Te pupăm scumpa mea,♡
♡Cu drag mama si tata♡"E bine că voi rămâne singură acasă:)))
Las biletul înapoi pe masă si mă apuc să mănânc.După ce am terminat de mâncat, mă duc în camera mea. Mă uit la ceas si văd că e 16:40 mă gândesc să mă duc să mă plimb prin parc că de ce nu:))
Mă duc la sifonier să-mi aleg haine.
După 10 minute le-am ales pe astea:Că este cam răcoare pe afară.
După ce mi-am ales hainele mă duc la baie să mă pieptăn, am ales să nu mă machiez doar cu un luciu de buze si puțin fond de ten si mi-am lăsat părul meu drept pe spate.
După ce sunt gata, îmi i-au telefonul si banii în caz că mă duc la magazin. Mă încalț si plec.Parcul este foarte frumos mai ales când e aproape seara si se aprind luminițele acelea. M-am asezat pe o bancă ca să admir privelistea. Un cărucior cu înghețată trecea în fața mea asa că m-am dus să-mi i-au o înghețată. După ce am plătit, m-am dus spre bancă dar, o văd pe prietena mea care vorbea cu un băiat, acel băiat mi se părea cunoscut dar nu l-am putut vedea mai bine.
M-am asezat pe bancă, dar se pare că m-a văzut si a venit spre banca mea.
-Ioana: Hey Ana!
-Ana: Hey Ioana, ce mai faci?
-Ioana: Bine, vreau să-ți prezint pe cineva!
-Ana: Ok
-Ioana: Ana el este prietenul meu Cristian, Cristian ea este prietena mea cea mai bună Ana!
Când s-a întors l-am văzut si nu-mi venea să cred cine este....Hey, am revenit cu un nou capitol! Probabil că v-ați întrebat de ce nu am mai postat.....Păi nu prea am avut timp, stiți voi cu temele astea......Dar am reușit să-mi fac timp ca să postez. Probabil că asteptați de foarte mult timp capitolul următor:))))
Nu-i asa?
Cu siguranță sunteți dezamăgiți că nu prea am mai postat....nu?
Hai să lăsăm toată supărarea asta în trecut si să ne mai înveselim:))))
Cred că o să postez mâine pe cealaltă carte următorul capitol, cu siguranță aveți multe întrebări "Ce se întâmplă cu Aurora?"
"Se va mai întoarce la prietenii ei?"
"Oare se va destrăma gasca lor?"
"Emma cu Zayn vor fii împreună sau nu?"
"Îi v-a separa cineva?"
Ei bine, astea le veți afla în următorul capitol si în următoarele capitole. Până atunci vă urez o zi minunată si ne mai revedem.
Bye, vă pup♡♡♡
CITEȘTI
Povestea unei simple fete!
RomanceEste vorba despre o fată pe ea o cheamă Ana si are 16 ani, ea a crescut fără mamă adică a murit când a născut-o pe Ana iar despre tatăl ei...este plecat mereu cu serviciul în Franța😂😂si va trebuii să stea cu sora ei mai mare. Ea învață la cel mai...