♥Elveda Aşkım♥

10 0 0
                                    

Alby kameraların başında idi yukarı bakıyordu. Hiç kimse yoktu zaten kimse olmazdı. Daniel son kez Gaby ve Olive'i öptü ve sıkıca sarıldı;

- Elveda aşkım 5sene sonra görüşebiliriz. Buradan çıkmanızin tek yolu bu.

- Hayır ben ve Olive seni bırakmayız.

- Abi Hayır biz sensiz ne yapariz.

- Bakın benim güzelleri benim bir işim var. Doktor beyle o isim bitince geleceğim soz veriyorum. Ancak burada olduğumu kimseye söylemeyin Öldü falan deyin görüşürüz.

Der demez Gally Gaby ve Olive'i bayiltti. Daniel onlara sulu gözlerle bakıyordu. Çünkü ikisini de canından çok seviyordu. Onlara burada niçin kaldıklarını soyleyemezdi. Daha sonra Alby ve April Gaby ve Olive'i arabaya koydular ve bir kapı açıldı. Oradan çıktılar. Gaby ve Olive'i hastaneye gotureceklerdi ve oraya koyacaklardi. Biletleri cantataydi. Hastanede hasta olduklarını sanıp birkaç gün yatacakalr ve uyandiklarinda evlerine doneceklerdi. Daniel artık hemen baslamaliydi. Hemen gidip Sedye ye yattı ve Teresa Daniel é iğne vurdu ve Daniel bayıldı. Teresa gerçekten de Daniel i çok ama çok seviyordu. Hayatında ilk defa birine bu kadar aşık olmuştu. Yüzünü yüzüne yaklastirdi. Odada kimse yoktu. Yanağına bir öpücük kondurdu. Daha sonra igneyi vurdu. Bu iğne önceden de doktor Thomasin bahsettiği gibi beynini etkileyen ve yuzdesini artiran bir iğne idi. Teresa Igneyi vurduktan sonra odadan çıktı ve Daniel i uykuya bıraktı.

Daniel yarım saat sonra uyandı. Etrafında kimsr yoktu. Kafası yine agriyodu. Sedye den kalktı ve kapıya ilerledi. Daniel tam kapıyı acacakken yere yığıldı. Doktor Thomas ve Teresa koşarak odaya geldiler. Daniel i yerde görünce telaslandilar ve hemen kaldırdılar. Sedye ye tekrar yatirdilar. Daniel nefes almıyordu. Teresa ilk aşkının oleceginden dolayi çok telaslandi. Doktor Danielin kalbini dinledi atmiyordu. Kalp masajı yapmaya başladı. Denedi denedi ve denedi. Daniel cevap vermiyordu. Doktor diğer iğneleri getirdi ve hepsini vermeye karar verdi. Fakat Teresa onu durdurdu. Çünkü hepsini verirse doz fazla gelir ve vücudu değişime uğrar, vücudu ve aklı kaldiramayabilirdi.

Thomas Teresa'ya kaslarını çattı ve;

- O zaten ölmek üzere.

Dedi ve Teresa Daniel é baktı. Gerçekten de ölüyordu. Teresa Thomas i bıraktı ve Thomas tüm dozları bir yere koydu ve hepsini bir anda Daniele vurdu. Aslen Hergün bir iğne ve bir iğne %5 oranında yükselme yapıyordu. 18 igneyi tek seferde kullanmıştı ve Danielin vücudu igneyi vurar vurmaz titremeye başladı. Thomas geri kaçtı. Teresa korkmustu. Danielin titremesi artmıştı. Ve bir anda Daniel gözlerini açtı ve derin bir nefes aldı. Artık titremesi durmustu. Teresa yanına koştu. Thomas gülümsedi. Daniel ayağa kalkmaya çalıştı. Teresa onu durdurdu ve;

- Yatmalisin Daniel. .

Dedi ve sustu. Daniel zorlanmadı. Yattı. Teresa karşı taraftan bir sandalye çekip oturdu ve Daniel'i izlemeye başladı. Thomas Teresa'ya baktı. Teresa gerçekten de Daniel i seviyordu. Thomas bu sefer hiç ses çıkarmadan odadan çıktı. Teresa Daniel'in yanında bekledi. Daniel yarım saat boyunca uyudu.

Daniel gözlerini yavaşça araladi. Kafasını kaldırdı ve etrafına baktı. Teresa daha Daniel'in başında nöbet tutuyordu. Daniel oturdu ve Teresa'ya baktı. Teresa telaşlı gözlerle ona bakıyordu. "Böyle bakınca çok tatlı görünüyor" diye geçirdi içinden Daniel. Daha sonra Teresa'ya bakarak;

- Ne zamandan beri uyuyorum?

- Yarım saat oldu.

- Yarım saatten beri burada beni mi izliyorsun (dedi ve tebessüm etti)

Teresa kızardı ve başını öne eğdi. Hiç ses çıkarmadi. Daniel ayağa kalktı ve Teresa nın yanına ilerledi. Ve çömeldi. Teresa'ya bakarak;

- Utanmana gerek yok.

Dedi ve ayağa kalktı. Teresa da ayağa kalktı. Beraber Doktor Thomas i çağırmaya gittiler. Thomasin odasına geldiler ve kapıyı tiklattilar. Iceriden"Gel" diye ses geldi ve Daniel kapıyı açtı. Thomas Daniel i gördü ve ayağa kalkıp ona sarıldı.

- Hemen laboratuvara gidip beyin yüzdene bakalım.

Dedi ve hep beraber labaratuarlara doğru ilerlediler. Laboratuvara gittiler. Daniel yattı ve Thomas kafasına bir kaç kabloya bağlı yapışkan bir şey taktı. Thomas gördükleri karşısında çok şaşırmış ti. Teresa yi yanına çağırdı o da bakti ve gördükleri karşısında cok şaşırdı adeta dili tutuldu.

Gelecek Vaatler!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin