Astăzi o să va vorbesc despre filmul ,,All the bright places,,(Toate acele locuri minunate).
În primul rând pot spune că filmul este unul bunicel.Multă lume a plâns la acest film,insa eu una,nu am varsat o lacrimă.Cele doua personaje principale(Finch și Violet) și-au jucat foarte bine rolurile.Finalul este un pic trist,nu ma asteptam să moara Finch.Faptul ca s-a sinucis m-a dezamagit pt ca pana mea putea să aibă o relatie asa frumoasa cu Violet.Săruturile alea nu au insemnat nimic pentru el?
Daca ar fi sa-i dau o nota acestui film,m-as rezuma la un 9 cu indulgentă.
Aici aveți un rezumat al filmului:
Theodore Finch este un băiat de 17 ani care, de câțiva ani încoace, își tot imaginează feluri diferite în care își poate pune punct vieții. În mod bizar, în majoritatea timpului este destul de optimist, sau cel puțin așa pare. Așa se face că într-o zi de ianuarie, imediat după începerea școlii după vacanța de iarnă, Finch descoperă că în turnul școlii unde se află el, contemplând dacă să se arunce sau nu, se mai află și o fată, Violet Markey, una destul de populară, frumoasă și admirată de colegii ei. Până la urmă, Finch este cel care o convinge și o ajută pe Violet să își revină în fire și să treacă înapoi în siguranță de pe marginea turnului. Ironic, dacă stai să te gândești. Nici Finch nu se aruncă, desigur, că altfel nu ar mai fi existat cartea.
În urma acestei întâlniri, Finch și Violet încep să se cunoască mai bine, Finch începe să se țină după Violet (într-un mod decent, nu stalker-ish), iar Violet descoperă în Finch un prieten de nădejde, căruia îi poate spune lucruri pe care nu le poate spune nimănui altcuiva. Pentru simplul fapt că și el este la fel de distrus ca și ea. Vedeți voi, Violet încă suferă, la 8 luni de la moartea surorii ei într-un accident de mașină, iar toate gândurile gravitează în jurul acestei lipse din viața ei pe care o simte extrem de acut. De aici și gândurile negre. Că sora ei a murit, iar ea a supraviețuit. Iar Violet nu suportă foarte bine acest gând.
Încet-încet, mai întâi Finch, dar apoi și Violet, se îndrăgostesc unul de celălalt, însă pe măsură ce Violet începe să se vindece sufletește și începe să-și regăsească bucățele din fata care era odinioară, Finch pare să se scufunde din ce în ce mai tare într-un ocean de gânduri negre, lipsite de orice fărâmă de speranță. Din păcate, situația nu este chiar așa cum o credea Violet: cei doi nu sunt la fel de distruși, ci viețile lor sunt complet diferite, iar mentalitățile lor și mai și. Pe când Violet are doi părinți iubitori, care fac tot posibilul s-o ajute să-și revină după moartea surorii ei, părinții lui Finch sunt doi oameni respingători, din diferite motive.
CITEȘTI
Filme pe care trebuie sa le vezi
Teen FictionIn aceasta carte o sa-mi scriu parerea despre unele filme pe care le-am vazut incepand din ianurie 2020.Merita sa aruncati o privire.Poti sa scrii parerea ta in comentarii ,_,