Hush

22 2 0
                                    

Hush,2016
Gen:Horror,thriller
1h 27 min

     Atenție!Acest capitol cuprinde foarte multe spoilere.Citesti pe propia raspundere!

Maddie Young este o femeie surdă care și-a pierdut temporar abilitățile de a auzi și de a vorbi după o bătaie de meningită bacteriană la vârsta de 13 ani, doar pentru a-și pierde ambele permanent după o intervenție chirurgicală corectivă. În speranța de a-și avansa cariera de autoare, trăiește o viață izolată în pădure alături de pisica ei. Prietena ei Sarah o vizitează într-o seară pentru a-i returna o copie a cărții sale. În timp ce discută despre scrierea ei, Maddie explică modul în care își vizualizează poveștile și consideră numeroase terminații potențiale înainte de a decide asupra uneia. Mai târziu în acea noapte, un criminal mascat o atacă pe Sarah și o urmărește în casa lui Maddie.  Sarah plină de sânge bate la ușă strigând după ajutor; strigătele ei nu se aud pentru că Maddie nu o poate auzi, iar bărbatul o înjunghie pe Sarah până la moarte.

Bărbatul își dă seama repede că Maddie este surda și decide să o facă o altă victimă. El se strecoară în casa ei, îi fură telefonul, îi face fotografii și îi trimite pozele cu ea. În timp ce Maddie își dă seama că este urmărită, bărbatul îi taie calea și îi sabotează mașina pentru a preveni scăparea. Maddie scrie „nu voi spune, nu ti-am văzut fața, iubitul vine acasă” pe ușa panoului de sticlă cu rujul ei, dar bărbatul răspunde dându-și masca și dezvăluindu-și chipul. Maddie încearcă să-l distragă pe bărbat cu alarma de mașină suficient de mult pentru a apuca telefonul Sarah de pe corpul ei, dar nu reușește. Batjocorind-o, bărbatul buzunarează telefonul, precum și unul dintre cerceii lui Sarah.

În timp ce încearcă să scape prin fereastra celei de-a doua povești, Maddie este împușcat în picior de bărbat de un șurub cu arbaleta, dar ea reușește să-l doboare de pe acoperiș și să fure arbaleta. Se îndreaptă înapoi în casă, scoțând șurubul din picior înainte de a încerca să reîncărce arbaleta. John, iubitul lui Sarah, ajunge la casa lui Maddie în căutarea lui Sarah. Bărbatul se confruntă cu Ioan, pozând ca un polițist care răspunde la un apel. El oferă o poveste despre cum a fost făcut inconștient de un intrus, dar John devine suspect și în cele din urmă încearcă să-l atace din spate cu o stâncă. La fel cum se pregătește să lovească, Maddie se lovește de geam, distragându-l și lăsându-l pe bărbat să-l înjunghie în gât. În timp ce John sângerează până la moarte, îl pune pe bărbat într-un chokehold să-l cumpere lui Maddie suficient timp pentru a scăpa. Cu toate acestea, Maddie realizează că orice încercare de a scăpa sau ascunde va duce la prinderea ei sau la sângerare până la moarte; singura ei șansă de supraviețuire este să-l omoare pe bărbat.

Afară, bărbatul prinde și amenință pisica lui Maddie cu un cuțit înainte să fie lovit în umăr cu un șurub. În timp ce se retrage în casă, ea aruncă ultimul șurub afară din ușă. Înainte să o poată apuca, bărbatul trântește ușa glisantă închisă pe încheietura mâinii, zdrobindu-i mâna sub cizma lui. Continuându-și jocul de pisică și șoarece, el îi permite lui Maddie să-și tragă mâna  în interior și să închidă și să încuie ușa. Când amenință că va intra în casă, Maddie scrie „fă-o, lașule” pe ușă cu propriul ei sânge. În timp ce bărbatul începe să bată ușa cu un fier de călcat, Maddie se repezi la computerul ei, introducând o descriere a bărbatului și un mesaj pentru familia ei. Ea concluzionează scriind că „am murit luptând” înainte de a închide laptopul, înarmându-se cu un cuțit și închizându-se în baie.

Nu reușește să intre prin ușă, bărbatul optează să se prăbușească prin luminatorul din baie, necunoscut până la Maddie. Ea este alertată de prezența lui când el respiră din greseală împotriva gâtului ei. Evită îngust atacul său și îl înjunghie în genunchi. Maddie se năpustește în bucătărie, unde dezorientează bărbatul cu insecticid și alarma ei de fum vizual, dar el recuperează mâna superioară strangulând-o. În pragul morții, Maddie apucă un tirbușon și îl cufundă în partea gâtului, ucigându-l în cele din urmă.

Maddie își extrage telefonul din corpul bărbatului și formează 911 înainte de a ieși afară, stând pe treptele verandei. Pisica lui Maddie se freacă de ea și o lovește cu drag de pisică. Scăldat în luminile albastre ale unui crucișător de poliție care se apropie, Maddie închide ochii, îmbrățișează pisica și zâmbește.

Dap..deci un film frumos.Un pic tras de coada in unele părți.Nu e un horror foarte reușit dar cumva acțiunea te prinde și pana la finalul filmului mori de suspans(cel puțin asa mi s-a intamplat mie).Nota 7 din partea mea.

Filme pe care trebuie sa le veziUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum