Clinical
Lansare:13 ian 2017
Gen: horror/thriller
104 min.Atenție!Acest capitol cuprinde in mare parte spoilere!Citești pe propia răspundere!
Dr. Jane Mathis (Vinessa Shaw) este psihiatru și expertă în terapia confruntativă. Acum doi ani, a avut o pacientă, Nora Green, care a atacat-o și a încercat să se sinucidă în casa ei. Drept urmare, Dr. Mathis a dezvoltat PTSD și paralizie de somn, ceea ce a determinat-o să solicite ajutor de la Dr. Terry. De asemenea, a început să întâlnească un ofițer de poliție pe nume Miles. Spre sfatul doctorului Terry, ea își continuă activitatea de psiholog, deși nu prescrie medicamente. Ea este de acord cu reticență să vadă un nou pacient, Alex, a cărui față este desfigurată în urma unui accident de mașină. Într-o noapte, el este văzut somnambul în casa ei, determinând-o pe Jane să sune la poliție. Alex o convinge să continue sesiunile lor, apelând la expertiza și înțelegerea ei.
În flashback-uri, se dezvăluie că Nora Green a început să o vadă pe Jane pentru că a fost abuzată de tatăl ei. După ce s-a confruntat cu el, Nora a atacat-o pe Jane, care i-a primit răni grave în brațe. În prezent, Jane vizitează instituția în care Nora a fost internată și este informată că Nora a fost externată din cauza lipsei de bani după moartea tatălui ei. Vede imagini din sesiunile Norei la instituție, care dezvăluie furia violentă a Norei oricând vorbește despre tatăl ei. Jane instalează camere de securitate în jurul casei sale și îi dezvăluie lui Alex eșecul ei precedent cu Nora, provocându-l până se bazează prea mult pe medicamente. Alex își amintește mai mult de accidentul său; după ce a ajutat să scoată un cuplu din mașina lor totală, a observat că fiica lui a intrat pe calea unui camion care se apropia. Ambele au fost lovite, dar numai fiica lui a fost ucisă.
Lucrurile ciudate continuă să apară în casa lui Jane, cum ar fi urmele murdare și fotografiile sângeroase. Miles observă că cineva a manipulat sistemul de securitate, deoarece lipsesc ore întregi de înregistrări. Jane refuză să apere acuzații împotriva Norei de teamă că va fi trimisă înapoi în instituție și drogată. Ulterior ea fură rețete de la Dr. Terry, după ce a ieșit din propriile medicamente. Alex apare la casa ei, chiar dacă Jane și-a anulat toți pacienții și ea explică că trebuie să existe granițe între medic și pacient. Într-o altă paralizie a somnului, Jane retrăiește cu groaza atacul lui Nora în urmă cu doi ani. Când se trezește dezorientată, Nora apare și o atacă pe Jane. În apărare de sine, Jane o înjunghie pe Nora în cap, ucigând-o.
Jane este instituționalizată, rezistând la confuzie și sedare grea. Psihiatrul rezident își prezintă filmele de securitate de la domiciliul ei, care dezvăluie că în timpul unei isterii induse de droguri, ea a atacat și l-a ucis pe Miles. Ea urmează să fie ținută în instituție până la judecarea sa. Zilele trec și o noapte, Jane o vede pe Nora agățată de copac afară. Prietena ei Clara o vizitează, dar când pleacă, este încărcată. Psihiatrul îi explică cu certitudine lui Jane că Nora a spus că și-a ucis tatăl, dar tatăl ei era în viață și îi plătea facturile la spital. El spune că Nora s-a ucis prin spânzurare după ce a ieșit din spital și o acuză pe Jane că a condus-o pe Nora la nebunie. Jane realizează că tatăl Norei este Alex și se desprinde din instituție. În același mod ca și Clara, ea este încredințată.
Se trezește în casa ei și o vede pe Clara moartă. Alex intră și îi explică că a vrut să o pedepsească pentru că a încercat să o ajute pe Nora, fiica lui. Nora îl atacase în autoapărare, ceea ce a dus la fața lui desfigurată, iar el a pus în scenă accidentul auto pentru a-i explica rănile și a ajuns pe lista de donatori pentru o grefă de piele. De asemenea, a încetat să plătească facturile Norei pentru a o scoate și a făcut-o să intre în casa lui Jane și să o chinuie psihologic. În noaptea crimei, Alex a pătruns și a drogat-o pe Jane, ceea ce a determinat-o să-l omoare accidental pe Miles.
Jane îl găsește pe doctorul Terry într-un bazin de sânge. În timp ce încearcă să scape prin fereastră, este trasă înapoi de Alex. Ea apucă la fața lui și scoate pielea grefată în timp ce cade. Se întoarce în casă și îl vede pe Alex așezat pe canapea, fără față și, probabil, mort.
CITEȘTI
Filme pe care trebuie sa le vezi
Teen FictionIn aceasta carte o sa-mi scriu parerea despre unele filme pe care le-am vazut incepand din ianurie 2020.Merita sa aruncati o privire.Poti sa scrii parerea ta in comentarii ,_,