1.

1.4K 29 0
                                    

"FUGI!! PLEACĂ DE AICI!! ASCULTĂ-MĂ! O SA FIE TOTUL BINE DACA FACI EXACT CUM AM VORBIT DOAR TE ROG, PLEACĂ DE AICI!"
"Nimeni nu te mai poate apara, de acum înainte faci ceea ce iti spunem noi, iar el nu o sa mai aibe de suferit din cauza ta, cariera lui o sa continuie, totul o sa fie dat uitării, iar tu începi o noua viata"
"Y/n NU ÎL ASCULTA, O SA NE DESPARTA, STII ASTA, PUTEM SA REZOLVAM TOTUL IMPREUNA, NU IMI PASA CE SPUN CEILALȚI, TE VREAU DOAR PE TINE, AM NEVOIE DE TINE"
"Eu...."
"Bună alegere domnișoară, te rog sa vii dupa mine"
"Te iubesc..."
"Y/N!!"

M-am trezit respirând si expirând de parca am fost la un concurs de alergat. Nu mai puteam sa respir cum trebuie, simteam cum ma sufoc. M-am ridicat brusc fixandu-mi privirea si concentrandu-ma pe respirație.

"Totul este ok, sunt bine, a fost doar un coșmar, a fost doar un-"

"Y/n EȘTI BINE? CE S-A ÎNTÂMPLAT? SUNT LANGA TINE, HEI, UITĂ-TE LA MINE!!"

Nu am apucat sa termin de vorbit cu mine însumi ca cineva m-a întrerupt brusc si mi-a alungat toate gândurile cu vocea sa speriata si agitată. M-am uitat la ea si m-am liniștit, i-am zâmbit si m-am lasat pe spate cu capul pe perna uitându-mă in tavan si eliberandu-mi mintea de toate lucrurile.

"Hei, m-ai speriat atat de tare, iar acum tot ceea ce faci este sa te pui înapoi in pat fara sa imi spui ce ai pățit?"

Stiu, este enervanta, dar este singura persoana care imi este alături in orice moment. Ea, este Mia, colega mea de camera.Suntem la facultate in anul 3 si ne cunoaștem inca din clasa a 5 a. Stiu, mult timp nu?

" Mia, sunt bine, a fost doar un coșmar, imi pare rau ca te-am îngrijorat atat de tare" Spun in timp ce imi indrept privirea spre ea si ii zâmbesc.

"Ohh.. Nu.. Ma bucur ca esti bine, poate mai târziu imi vei povesti ce ai visat, abia aștept sa aud ce te-a speriat atat de tare pentru a te putea consola cu cateva vorbe bune"

"Mia, e totul in regula, nu cred ca pot vorbi despre asta, dar oricum nu e mare lucru. Poate candva iti voi spune." m-am uitat înapoi in tavan si am inchis ochii ignorând prezența Miei.

"Hei heei, trezirea, întârziem la facultate, nici sa nu te gândești sa mai stai 5 minute, nu le mai primești sa stii, de data asta nu ma mai păcălești" Mia se ridica si incepe sa ma traga jos din pat.

"De ce te alarmezi atata, avem tot timpul din lume..."

"Ai uitat nu e asa?" spune Mia putin dezamăgită.

"Uhm.. Nu cum as putea sa uit căă...." ma uit la ea si incerc sa găsesc un răspuns in timp ce ma gândesc de ce azi este o zi speciala. Aștepta un răspuns de la mine, e clar, o sa ma urască.

"O DOAMNE, ASA ESTE, AZI MERGEM LA CONCERT. Laaa.. Concertul ăla hmmm cum se numea trupa..."

"BTS!!" spune Mia aproape țipând la mine.

"DA, Asa este, BTS, abia aștept!!"

"Y/n, nu fii ironica, stiu ca si tu asculți, poti sa păcălești pe cine vrei, dar pe mine si pe Mark niciodată"

Mia POV :
Y/n mereu se preface ca nu asculta si ca nu ii stie pe cei din trupa BTS. Mereu a contat pentru ea părerea altora. Eu si Mark, cel mai bun prieten al nostru, incercam sa o schimbam putin din acest punct de vedere. Vrem doar sa fie ea însuși, sa nu ii pese de oamenii răutăcioși si sa fie mult mai sigura pe ea, pe ceea ce ii place si pe ceea ce vrea sa faca. Cu siguranță dupa acest concert TOTUL O SA SE SCHIMBE.

"Hei, normal ca ii știu, ii stiu foarte bine, dar oricum sa nu ii lasam pe cei din clasa noastra sa afle, am mai vorbit despre asta"ii spun in timp ce intru in baie pentru a ma pregăti.

" Da da da, stiu stiu, nu vrei ca ceilalți sa afle ca asculți K-pop pentru ca nu ai mai fii asa de populara, ce rusine..."

M-am întors din drumul meu către baie doar pentru a ma uita urât la Mia pentru a nu ma provoca pe acest subiect.

"Stii foarte bine ce am discutat despre asta, nu vreau sa începem iar, eu sunt cea care decide ce este mai bine pentru mine si ce nu" si cu asta am închis usa de la baie pentru a nu o mai auzi. M-am uitat in oglinda si am răsuflat cand i-am auzit vorbele.

"NU, TU NU STII CE ESTE MAI BINE PENTRU TINE, NICIODATĂ NU AI ȘTIUT, FACI DOAR CEEA CE TE TRAGE IN JOS DIN A FII CEA MAI BUNA SI A FACE CEEA CE ITI PLACE DOAR PENTRU CA ITI PASA DE PAREREA CELORLALȚI....." Mi-am dat seama ca am țipat prea tare de data asta, dar doar voiam ca ea sa ma auda, vreau doar sa stiu ca o sa se schimbe si o sa realizeze cat de bine se pricepe la asta. M-am adunat si am vorbit calm in momentul cand Y/n a deschis usa. Nu am lăsat-o sa vorbească prima.

"Y/n, esti o persoana minunata, ai lucrat foarte mult la asta, toate repetițiile, toate orele pe care le ai folosit pentru a deveni din ce in ce mai buna la dans si cantat, in loc sa înveți pentru facultate, ăsta este visul tau, la asta te pricepi, si voi fii langa tine pentru ca tu sa ajungi acolo unde meriți, uita de toți cei care ti au spus în trecut ca nu vei reuși, privește in prezent, stiu ca poti sa o faci si-"

Mă uit la ea si parca lacrimile vor sa iasa la suprafață, ochii mei s-au umezit prea tare, dar nu o sa arăt slăbiciune. Cu o voce calma ii spun Miei ceea ce am de zis si ma întorc in baie pt a fii gata de scoala.

" Mia, pregătește-te, nu mai avem mult timp"

Totul s-a mai calmat intre mine si Mia in timp ce orele treceau iar eu trebuia sa ma întâlnesc dupa facultate cu ea si Mark.
Ultima ora s-a terminat, mi am luat geanta si am ieșit pe poarta facultății. I-am vazut pe Mia si pe Mark cum stau pe o banca, vorbeau si râdeau împreună. M-am dus alergând spre ei, prin spatele lor pentru a nu ma observa si cand am ajuns i-am luat in brate.

"Y/n te iubesc, dar da-mi drumul, mi-a amorțit mâna"

"Si eu te iubesc Mia!!"

"Hehe uite cine are dispoziție buna, ce faci prințeso? Toate bune? Aștepți concertul?" spune Mark in timp ce se întoarce catre mine cu un zâmbet larg pe față.

"Dap sunt super încântată ca o sa petrec o zi împreună cu cei mai buni prieteni ai mei, sunt gata de concert!"

"Y/n dar nu suntem chiar gata..."

"Oh!! Mia ai dreptate"
Dupa toate astea o apuc repede pe Mia de mână si incep sa o trag dupa mine in timp ce alerg pentru a ajunge cat mai repede acasa.

"NU UITATI CA AJUNG LA 8 SA VA IAU"

"Oh Mark.. Mereu ai fost asa de gălăgios" spun in gandul meu in timp ce alerg si chicotesc in acelasi timp la vorbele lui Mark.

Mafia LOVE | Jungkook FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum