3.

533 26 0
                                    

Un mic zâmbet a apărut pe buzele lui atunci cand i-am vorbit pentru ultima data inainte sa ma indrept spre Mia si Mark.
Am rupt contactul vizual si m-am îndreptat catre locul meu.
Încă nu stiu daca sa le spun ceea ce s-a întâmplat dar întrebările vor exista cu siguranță.
I-am vazut si m-am apropiat de ei ca si cand m-am pierdut.
Mia s-a uitat la mine cu o expresie foarte curioasa dar in acelasi timp îngrijorată pentru întârzierea mea.

"Unde ai fost pana acum si de ce nu mi-ai raspuns la telefon?"

"Imi cer scuze m-am pierdut pentru cateva secunde si a trebuit sa cer ajutodul cuiva, dar acum sunt aici asa ca ce zici sa ne bucuram de spectacol?"

"Hmmm.."

Speram ca Mia sa ma creadă, nu am mințit-o niciodată asa ca nu stiu daca am reușit sa fiu cat de putin convingătoare. Felul in care se uita la Mark pentru a-i da o aprobare daca sa ma creada sau nu, m-a pus putin pe gânduri.

"Sa zicem ca te cred, in plus, nu am venit aici ca sa deslușim misterul fetei neînfricate"

Am râs împreună cu Mark la vorbele Miei. As putea spune ca Mia ar trebui sa se duca sa faca un curs de actorie, i-ar prinde de minune.

Jungkook POV :
Cu cat se îndepărta mai mult de mine cu atat mai apropiata o simteam de sufletul meu.
"Nu o sa mai pleci, deoarece de acum încolo locul tău este langa mine. Ești a mea, si nimeni nu o sa te mai răneasca vreodată"
Am urmărit-o cu privirea pe camerele de supraveghere pentru a nu ma vedea ceilalți fani. Nu aveam cum sa merg dupa ea mai aproape pentru a vedea unde sta, asa ca asta mi s-a parut cea mai buna varianta. Ma uitam pe acel monitor de parca depindea de intreaga mea viata.
Aceia cred ca sunt prietenii tai, o fata si, oh? Un baiat. Ar face bine sa nu se atinga de ce este al meu.
In timp ce o admiram cineva a bătut la ușă.
Mi-am trecut mână prin par putin enervat si i-am spus sa intre.

"Hei frate, ce faci aici? Trebuie sa urcam pe scena."

"Ahhh, imediat Jimin, vin imediat"

"Hei, la ce te uiți? Te poti uita la fanii noștri full HD si tu preferi sa te uiti pe ecranele astea?

" Nici nu ai idee cat de mult vreau sa o vad full HD " spun in timp ce il bat pe umăr pe Jimin si ies pe usa pentru a ma pregăti de concert.

" Stai, pe cine- Oh.. Si a plecat.. Nu mai contează"

Staff-ul mai are de facut cateva modificări si probe de sunet.
O fata ne fixeaza machiajul in timp ce alta ne potrivește căștile si se asigura ca hainele sunt in regula.

"Aveti grija sa nu va accidentați stim cu totii cat de împiedicați pot fii unii" spune J-Hope in timp ce se uita la Jimin.

"Hei hyung, stim cu totii ca esti cel mai bun dansator dar poti te rog sa nu ma faci de râs?"

J-Hope incepe sa râdă, la fel si ceilalți, in timp ce eu nu ma pot gandi la altceva decat la ea.

"Hei, ai pățit ceva?"

"Oh, Taehyung"

"Uhm?"

"Nu, sunt bine"
Zâmbesc ca sa înțeleagă ca sunt ok, ma simt minunat stiind ca o sa o vad iar.

Staff :
"Okee, începem"

Y/n POV :
Tot concertul ne-am uitat unul la altul. Am profitat de fiecare clipa din aceasta seara. Jungkook a dat tot ce avea mai bun din el pentru a-mi arăta cat de bine se simte pe scena.
Mereu trecea prin fata mea dar ultima data cand a facut asta, a fost cand concertul era pe sfârșite. Toti membrii BTS isi luau la revedere de la army spunându-le sa doarmă bine si sa mănânce pentru a nu se simți obosiți a doua zi.
Jungkook însă era pe marginea scenei uitându-se fix in ochii mei si gesticulând pentru a-i da telefonul meu.
Am facut exact cum mi-a cerut.
In momentul acela Mia ma tinea de mână si nu ii venea sa creada ceea ce se întâmplă. Restul fetelor din jurul nostru țipau ca sa ii câștige atentia lui Jungkook, iar eu eram blocată.
Dupa ce a tastat ceva pe telefonul meu mi l-a dat înapoi, spunând incat sa auda si ceilalți din jur ca nu gasea camera si de aceea ia luat atat de mult.
Nu am înțeles nimic din ceea ce s-a întâmplat, ce a vrut sa faca?
Mi-a dat telefonul înapoi atingandu-mi mâna si zâmbind iar.

Dupa toate acestea BTS au iesit de pe scena mulțumind tuturor pentru ca au fost alături de ei si de aceasta data.

A fost foarte multa aglomerație la ieșire dar totusi ordonat si aranjat. Tipic pt concertele BTS.
Tot drumul spre casa Mia sărea in stanga si in dreapta de fericire vorbind atat de tare si râzând.

"A FOST CEA MAI TARE SEARA, Y/N ITI DAI SEAMA?? JUNGKOOK A STAT FIX IN FATA NOASTRA!! NU IMI VINE SA CRED!!"

"Mia, mai ușor, hehe, tot drum ai facut asa"

"TU DE CE NU TE BUCURI?? TU AI IDEE CAT DE NOROCOASA ESTI??"

"ESTI NEBUNA?? SUNT IN EXTAZ TOTAL!!!"

Dupa ce am țipat împreună si am râs, ne-am luat rămas bun de la Mark care s-a oferit sa ne conduca pana acasa.

M-am schimbat in pijamale, mi-am facut rutina de seara si m-am pus in pat.
Dupa o runda de povestit împreună cu Mia, am decis amândouă sa ne culcam.
Ca de obicei mi am lasat telefonul pe noptiera.
Mai aveam foarte putin sa adorm dar un mesaj m-a facut sa imi deschid ochii si sa ma uit la telefon.
"Cine da mesaje la 3 dimineata?"
M-am gandit cine ar putea fii, de obicei nu răspund asa de târziu la mesaje dar acum ceva m-a făcut sa imi iau telefonul si sa ma intorc pe partea cealaltă la perete pentru a verifica si pentru a nu o deranja pe Mia.

Convorbire prin mesaje:

"Prințesă, dormi?"

"Cine esti? Si de unde ai numărul meu?Si de ce imi zici.... Prințesă?"

"Deci nu dormi, vreau sa te odihnești întâi, nu vreau sa fii obosita, desi as sta de vorba cu tine toata noaptea."

"Cine esti, si de unde ai numărul meu?" Insist, deja enervata de anonimul îndrăgostit.

"Abia aștept sa vorbim cand te trezești, si sa ne vedem, ca sa iti înapoiez mica ta agenda"

"Oh firar.. Nici nu am realizat ca imi lipsește, probabil mi-a cazut atunci cand-
Ohh nuu... Nu se poate!"

"Jungkook!"

"Prințesa mea deșteaptă acum trebuie sa te odihnești"

"Deci de acolo ai numărul meu de telefon...cat de neîndemânatică sunt ohhhh"

"Vreau sa ai grijă de tine până când vei ajunge la mine. De acolo nu trebuie sa iti mai faci griji de nimic. Somn ușor prințesă"

"Stai ce vrei sa spui cu asta?"

Si uite asa Jungkook nu mi-a mai răspuns la mesaj înapoi desi a vazut ceea ce i-am scris.
Intr-un fel ma simt protejata si iubita si sincer, abia aștept sa il vad mâine.
Nu am mai simțit asta pentru niciun băiat si nu stiu cum sa imi exprim sentimentele.
Dupa toate astea am adormit in cateva secunde, oboseala m-a ajuns mai repede decat ma așteptam.

Jungkook POV :
Mâine te voi vedea, te vreau acum dar orele ma tin departe de tine in acest moment. Nu stiu ce mi-ai facut dar nu imi pot lua gândul de la tine nici macar o secunda.
De mâine nimic nu ne va mai despărți, oamenii, zilele, orele, minutele si nici chiar secundele.

Mafia LOVE | Jungkook FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum