9.

299 13 0
                                    

Jimin POV :
Eu, Mia si restul băieților am petrecut cateva momente împreună din moment ce practica s-a terminat.
Eram cu totii in sala de dans punând diferite melodii si încercând sa o învăț pe Mia sa danseze.
Se descurca de minune. De fiecare data cand reușea o mișcare de dans incepea sa sară in stanga si in dreapta ca un copil. Zâmbetul ei ma atrage de fiecare data, si ma face sa uit de tot ceea ce se întâmplă in jurul meu.
Doar ca de data asta, negativitatea din aer s-a simțit de o mie de ori mai puternica.
Namjoon a oprit muzica, toata lumea se uita la Jungkook care tocmai ce ajunsese la companie. Ne bucuram cu toții sa il vedem si sa il întrebam cum a decurs seara speciala împreună cu Y/n. Dar... Unde este Y/n, iar Jungkook... a plâns?

"Hei!
Jungkook" l-am strigat pentru ai atrage atenția, însă nimic.

Jungkook ne-a lăsat pe toti nemișcați plecând spre camera lui.

"Jimin... Unde este Y/n??"

Mia se uita la mine îngrijorată, lacrimile parca abia așteptau sa apară pe fața ei gingașă si plina de inocență.
M-am întors catre ea si am luat-o in brate.

"Sunt sigura ca este bine, nu ai de ce sa iti faci griji, Jungkook nu ar lăsa-o in pericol" cred asta, stiu asta, dar totuși absenta ei in seara asta imi dă peste cap toate gândurile.

Mia si restul băieților mi-au spus sa ma duc sa vorbesc cu Jungkook. Am vrut sa il mai las sa se liniștească prima data inainte de a purta o conversație cu el dar zgomotele puternice m-au facut sa ma răzgândesc.
Am intrat in camera lui si nu mi-a venit sa cred ceea ce vad.
Toate lucrurile lui erau pe jos, nimic nu mai era la fel, nici macar el.
M-am uitat la el, am așteptat sa termine, sa se descarce. Dupa ce a dărâmat tot ce ia stat in cale, a început sa dea cu pumnii in pereți pana cand mâinile au început sa ii sângereze.
Nu am putut sa il privesc cum se mutileaza, l-am apucat cu toata forța încercând sa il opresc.

"JUNGKOOK OPREȘTE-TE"

M-a împins in perete iar el a cazut pe jos realizând ceea ce a făcut.

M-a împins in perete iar el a cazut pe jos realizând ceea ce a făcut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Jungkook...."

"Au luat-o, nu am putut sa o protejez, nu am putut face nimic, e numai vina mea Jimin, E NUMAI VINA MEA!!"

"Stai.. Cine a luat-o, ce s-a întâmplat?"

"SM Entertainment, au aflat de noi, de relația noastră, au luat-o pe Y/n spunând ca va debuta intr-un nou grup"

Toata lumea a auzit ceea ce Jungkook a povestit, nimănui nu ii venea sa creadă ceea ce se întâmplase iar Mia...

M-am ridicat imediat pentru a ma duce la Mia si a o liniști

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-am ridicat imediat pentru a ma duce la Mia si a o liniști. Stiu ca ii este greu, tuturor ne este....

Si asa a fost pentru o buna perioada de timp. Nimeni nu se mai concentra atat de bine pe ceea ce aveam de facut, Jungkook isi iesea din minți macar o data pe săptămână, Mia abia ca vorbea, iar eu ma luptam in fiecare zi pentru a le ridica moralul tuturor si cel mai important... Pentru a gasi o soluție. Nu puteam sa las lucrurile sa rămână așa.
Am stat de vorba cu toți pentru a alege cea mai buna cale de a rezolva aceasta problema. Ne mai trebuia doar timp si putere.

In tot acest timp, tristețea lui Jungkook se citea imediat de pe fata lui. Nici macar la concerte nu se putea controla din a arăta doar partea buna si fericita din el, asta... Daca mai exista asa ceva.
Fanii au început sa se îngrijoreze, staff-ul observa asta, întrebările despre Jungkook si starea lui nu încetau sa apara in fiecare moment. Nimeni nu stia ce e de făcut. Aceasta situație a adus un total dezastru. Moralul tuturor scădea pe zi ce trece. Trebuia sa facem ceva in privința asta, si repede.

Eu si Mia am stat putin de vorba intr-o seara cand atmosfera era destul de liniștita.

"Y/n mereu a fost asa, parerea celorlalți conta de fiecare data. Ceea ce spuneau, ceea ce gândeau, o afectau mai mult sau mai puțin. De fiecare data a ales in functie de ceilalți. Am încercat sa o schimb Jimin.. Chiar am încercat, mereu aveam certuri pe tema asta cand eram in facultate,si mereu evita acest subiect. Acum a ales asa din cauza a ceea ce aveau sa spuna fanii.
Y/n.. De ce iti pasă atat de mult, ce contează ce spun ceilalți, fanii contează mai mult decat Jungkook? "

" Mia...sunt sigur ca Y/n a știut ce face, sigur a avut un motiv bun, ține la el, iar pentru ea probabil este mai important ca el sa fie fericit, cariera lui sa mearga mai departe. "

" JIMIN! Tu auzi ceea ce spui? Fericit? Ti se pare ca Jungkook este fericit? Tot ceea ce a facut Y/n a fost sa înrăutățească situația, Jungkook abia ca mănâncă, interesul fata de dans si cantat se scurge pe zi ce trece iar tu spui ca asta trebuia sa il faca fericit din perspectiva ei? Am crezut ca macar o data Y/n se va gandi doar la ea, la ceea ce simte si la ceea ce gândește, nu la ceea ce spun sau cred alții.
Sper doar sa fie bine si ca se ține tare, pentru ca nu voi lăsa lucrurile așa "

"Asa e, nu vom lăsa lucrurile așa"

"Asa e, nu vom lăsa lucrurile așa"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

           ~ Y/n, Jungkook.. Fighting! ~

Mafia LOVE | Jungkook FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum