Daddy: sayang kamu tak pergi photo shoot ke hari ni ?
Tyra: pergi daddy don't worry tapi lambat sikit .. sebab Tyra nak kena pergi jumpa Jane dan kris dulu kat airport ..
Daddy: orite daddy jumpa awak kat sana ok .. don't forget to call taetae tu for pick you up ..Dalam hati tyra : tak habis2 taetae dia kan dah ada isteri kenapa still nak kerja dengan daddy untuk pick me up ??? Serabut betul lah ... not today daddy ..
Di airport tyra tunggu kawan2 nya ..
Jane: wow sexy girl asal datang sini macam ni bhaiii
Kris: susah ada kawan model ni baju tak tentu arah hehehhe
Tyra: woii habis dah kutuk aku ? Welcome to korea guys .. sumpah aku rindu korang (sambil hugging )
Di tepi kris ada taehyung dia adalah kawan kepada kris .. kris ini pulak pakwe Jane dan tyra tak ada banyak kawan selesai intronya heheheh author malas tulis intro panjang2 hehehTaehyung memandang tyra daripada atas hingga bawah ...
Sikit pun taehyung tak senyum kat tyra ... tyra pun dua kali Lima jer tak senyum jugak .. model kan selalu muka ketat so dia terbawak real life dia ah ...
Tyra: btw guys sorry gila ni aku tak leh lama2 dengan korang .. aku kena gi kerja sekarang kalau tak habis lah daddy aku akan call si taetae untuk ambik aku ... malas aku naik satu kereta dengan suami orang kang cakap aku gatal pulak ...
kris: yolah kau jangan selalu nak benci orang kang tak der pakwe yang nak dekat dengan kau baru kau tahu ...
Tyra: ewwww sorry eh aku tak der masa nak ada pakwe .. aku busy tak ikut waktu yang ada tak sampai berapa jam putus .. kau tu bila nak melamar Jane jangan jalan dengan anak Dara orang lama2 nanti ada yang Rampas kau yang terlepas ...Jane: btw Tyra kebetulan taehyung pun kerja satu company dengan kau ... boleh ah kau bawak dia ke sana terus .. tak yah dia ikut kitaorang ...
Tyra pun pandang taehyung yang duk main game ..
Tyra: korang main2 jer kan ? Tak mungkin doh aku yang bawak dia ..
taehyung : aku yang drive kan kereta kau
Tyra: fine boleh .. bye kris and Jane .. have funTyra pun bagi kunci kat taehyung
YOU ARE READING
Bad guy to sweet guy
RandomTyra adalah seorang model terkenal di sebuah syarikat di big hit entertainment... dia jugak seorang anak di syarikat situ ... kerana kesibukan dia ... dia tak der masa untuk bercinta ... apakah yang berlaku dengan tyra ? Apakah tyra akan berubah men...