Ahoj Hermiono, ahoj Rone,
Tak jsem tady už přes rok.
Je to síla.
Pořád žiju.
Ne, dělám si srandu.
Slibuju, že tenhle dopis už o smrti a umírání nebude.
Ned (už nežije a teď si bude tenhle dopis číst Stanley) opravdu minulý dopis prostudoval a hned, co to šlo, mi pěkně vynadal, že vám kazím svátky depresivním vzkazem.
Slíbil jsem mu, že příště nebudu.
A sliby mrtvým se mají plnit, no ne?
Možnost poslat další dopis jsem dostal zase jako dárek. Tentokrát narozeninový.
Stanley není zjevně moc nápaditý a trochu se opakuje po Nedovi, ale je to opravdu to nejlepší, co mi může dát.
Teda o dost lepší by bylo, kdyby mi dovolil dostat nějakou zprávu od vás (to jen tak pro příště na zamyšlenou, Stanley). Ale vím, že by to bylo riskantní a tak budu skromnější.
Za toho půl roku se nic moc nezměnilo.
Žiju dál v bytě ve městě, je to takový kamrlík, jeden pokoj, koupelna a kuchyň hned za vchodovými dveřmi.
V domě je klid, samí staří lidé. Mudlové.
Od rána do noci jim hlasitě hraje televize.
Někdy jen tak ležím a poslouchám.
Je to vtipné.
Láska, štěstí, neštěstí, slzy.
Přemýšlím, jestli ti staroušci nikdy nic takového nezažili a proto na to dnem i nocí hledí, nebo to zažili a tyhle scény jim připomínají život.
Tak jako tak, ticho doma mám jen málo.
Nevadí, stejně jsem většinou v práci.
Minulý týden měla narozeniny Sheila.
S partou kolegů v čele s jejím stálým spojencem Chrisem uspořádala velký večírek u sebe v bytě.
Donutili mě přijít, ale necítil jsem se tam moc dobře.
Nějak jsem asi zapomněl, o čem se dá mluvit s lidmi, pokud má být téma jiné, než práce.
Chvíli jsem mluvil o vás.
Ale neznám své vlastní kolegy a málo jim věřím.
Nechci vás ohrozit a tak jsem řekl jen pár drobností.
I když stejně vás všichni znají.
Zničili jste Voldemorta...
Je mi líto, že si od vás nemůžu nic přečíst.
Zajímalo by mě, jak se má Rose.
Jestli už chodí a mluví.
Vůbec nevím, co by teď měla dělat.
Vlastně ani nevím, kdy přesně se narodila.
Nevím nic...
Co Neville, odjel do Francie založit vinařství? Nechápu, že mi to kdysi připadalo tak neuskutečnitelné.
Má Ginny někoho? Je krásná, neměla by být sama.
Rone, co tví rodiče? Jsou zdraví? Musí být skvělí babička s dědou.
Hermiono a co tvoje kariéra? Zvládáš dítě i práci? Nebo ses plně přeorientovala na misi
'máma'? Nepochybuju, že tak jako tak jsi úžasná.Držte se.
Mám vás rád, lidi.
Harry
ČTEŠ
Aeternus Copulatio II. - Mezihra
FanfictionHarry tráví jako člen Utajeného oddělení bystrozorů týdny, měsíce a... A není to vůbec veselé žití. Příběh navazuje na Aeternus Copulatio I.