4

322 61 92
                                    

Kapının vurulma sesinin aşırılaşmasıyla irkildim, kesinlikle Alya değildi. Sesimi çıkartmamış olsaydım kapıyı açmayabilirdim ancak artık evde olduğumu biliyorlardı. Mutfaktaki çekmeceden elime alabildiğim en büyük kepçeyi aldım -evet kepçe aldım, bıçaklayacak halim yoktu ya kapıdaki kişiyi artık her kim ise- ve kapıya doğru yürüdüm. Yavaş adımlarla geldiğim kapının koluna ulaştım ve yavaş adımlarla geldiğim gibi yavaş bir biçimde de kapının kolunu indirdim. Pozisyonumu almıştım ve vurmaya hazırlanıyordum ki birinin bana sarılmasına izin vermiş olduğumu fark ettim; kocaman elleri ve vücudu beni sarmalamıştı. Kepçenin elimden kayıp yuvarlanmasına neden olmuştu. Ardından da başka birinin sarılmasına izin verdim; kısa vücudu ve narin elleriyle belimi sarmalamıştı. Gelen kişileri inceledim, annem ve babamı. Onlara izin verdiğime inanamıyordum, hala onlar dışarıdayken kapıyı kapatmaya yeltendim ancak babam kapıyı tuttu. 

"Marinette, lütfen." dedi. Sözlerine aldırış etmeden kapıyı itmeye çalıştım. Gözlerim yaştan bulanıklaşmaya başlamıştı, etrafı göremiyordum. 

"Marinette, tatlım bize ihtiyacın varsa eğer..." diye söze girdi annem. Hala annem ve babam diyebildiğime inanamıyorum onlara ancak...

"İhtiyacım yok. Uzun bir süredir yalnız başımayım ve yeni mi aklınıza geliyorum?" diye çıkıştığımda babamın kapıyı tutan elleri gevşedi ne var ki benim de ellerim kapıyı itmeyi bırakmıştı. Öylece durduk bir süre, daha sonra annem yere bırakmış olduğunu yeni fark ettiğim bir sepeti yerden alıp bana verdi. "Al, ayçöreği." gülümsedi. Bir süre öylece durdum, o konuşmaya devam edene kadar sessiz kaldım. Garip bir ses tonuyla "Bunları istediğini biliyoruuum." dedi. Gülüşüme engel olamadım ve hafifçe güldüm, annem de gülmüştü.  Yavaşça elinden aldım ancak teşekkür etmedim. 

Ben henüz istemememe rağmen evime girmişlerdi ve mutfakla salonu birleştiren koltuklarda oturuyor biçimdeydik. İkisi bir koltukta ben ise tam karşılarındaydım. Bir süre sessizlik ortamda küçük bir gerilim yarattı ardından ben konuşmaya girdim. "Neden geldiniz?" 

"Seni merak ettik Marinette. Hem de çok..." dedi annem. Evet endişelenmişlerdi, en azından öyle görünüyorlardı. Bir şey söylemek için ağzımı aralamıştım ki vazgeçtim. Bir süre sessizce oturmak üçümüz için de daha iyi olacaktı.

Bir süre devam eden sessizliği kapının üç kere art arda tıklatılması ve ardından bir defa da zile basılmasıyla gelen kişinin kim olduğunu az çok tahmin eder oldum. Hemen ayaklandım. Annemle babamı büyük bir aceleyle ayağa kaldırıp kapıya kadar itekledim ve kapıyı açtım.
"Kızı-" Alya söyleyeceği şeyi bu mükemmel (!) aile çerçevesini gördükten sonra tamamlayamamıştı.
"Ah... Merhabalar." dedi ve gülümsedi.

"Evet Alya evet merhaba." diye geçiştirirken Alya'yı içeri doğru çekip annemle babamı dışarıya ittim ve konuşmama devam ettim. "Onlar da tam gidiyordu."

Alya korkunç bir bakış attıktan sonra beni ikna edemeyeceğini bildiği için  annemle babama el salladı. Hemen ardından annemin konuşmak için ağzını açtığını görsem de kapıyı yüzlerine kapattım. Daha sonra da konuşabilirdik.

"Kızım, bu çok kabacaydı." dedi Alya.

"Evet kabacaydı Alya, ben kaba bir insanım." diye geçiştirdim sözünü kolundan tutup bir yandan onu odama doğru çekerken bir yandan konuşuyorduk.

"Hayır. Sen kaba bir insan değilsin, Mari." diye düzeltti beni Alya.

"Tamam, Alya. Yeterli!" dedim. Biraz fazla çıkıştığımı düşünerek özür dilercesine iç çekip başımı iki yana salladım.

"Tamam, üzgünüm ancak şuan bu aptal tartışmamızdam çok daha önemli bir bilgi edindim ve seninle paylaşmam gerek, güzelim." dedim ve göz kırptım ona.

O da iç çekti ve "eh madem bu kadar ısrar ediyorsun..." dedi. Gülmeye başladık. Çok kısa süren gülüşmemizin ardından odamda, bilgisayar başındaydık.

Alya gördüğü haberi sesli bir şekilde okudu ve bana döndü "Ah Mari, ben..."

"Hayır Alya üzgünüm deme ayrıca yanlış yere odaklanıyorsun, haberi kimin yazdığına bir göz at."

Alya gözüne çarpan ismi sesli bir şekilde dile getirdi.

"Ariadna Breta..?"

...

Okunma Sınırı: 390

Vote Sınırı: 100

➡Bölüm nasıldı? Biraz sıradan mı oldu ne? ./

Sizi SeviYorum öhöm. Jshsjsh ♡

Yeniden Doğmak |Miraculous| (Şimdilik Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin