Merhabalar 🙋🏼♀️☺️
Nasılsınız bakalım ? Bugün çok güzel bir kitapla geldim umarım çok beğenirsiniz.Biraz karakterlerden ve kitapdan bahsedeceğim güzellerim.
Firuze Güneş : 22 yaşında Urfa da oturmaktadır. Mimarlık bölümünde 1.sınıfdadır henüz.
Güzelliği tüm Urfa'nın dilindedir.Yeşil gözleri,sarı saçları , kırmızı dolgun dudakları ve modellere taş çıkartıcak fiziği ile adeta melek gibi...
Bu güzelliğinin ve iyi kalbinin bedelini ödeme vakti gelmişti ne yazık ki...Öniz Akay : 26 yaşında Urfa da oturmaktadır.Çok ünlü bir mimardır.Urfa'nın ve diğer iş yaptığı şehirlerde çok tanınan biridir.Çalışkanlığı,zekiliği ve yakışıklığıyla tüm herkesin kalbini çalmıştır.Gözü işinden ve ailesinden başka kimseyi görmemiştir.Ne kadar pamuk annesi ona kız bulmaya çalışsa da Öniz ağa hep red etmiştir.Kalbini şuana kadar hiç bir kız çalmamıştır hiç o konularla ilgilenmemiştir.
Ferdi Serttaş: 26 yaşında İstanbul'da oturmaktadır.Ünlü bir inşaat mühendisidir.Urfaya bir iş nedeniyle gelecektir fakat aşık olacağını tahmin bile etmemeştir.İlk gördüğü anda o yeşil gözlere tutulmuştur.Bakalım bizi neler beklecek...
Sanem Çelik: 23 yaşında Urfa da oturmaktadır.Üniversite de inşaat mühendisliği 3. sınıf öğrencisidir.Mehmet Ağa'nın kızıdır.Çok şımarık yetiştirilmiştir.İstediğini almak için her kötülüğü yapacak biridir.Güzelliğini kimse fark etmiyordu çünkü kötülüğü insanların gözünde onu çirkin göstermektedir. Kendini bildi bileli Öniz ağaya aşıktır .Onu elde etmek için her çabayı yapacaktır...
Dilan Çıtak: 20 yaşında Urfa da yaşamaktadır.Firuze'nin en yakın arkadaşıdır. O da Firuze gibi mimarlık 1.sınıf öğrencisidir.
Sercan Yıldırım: 24 yaşında Urfa da yaşamaktadır.
Öniz'in teyzesinin oğludur ve Öniz'in en yakın arkadaşıdır aynı zamanda.İnşaat mühendisidir.Kendilerine ait aile şirketi vardır.
Evet 1. Bölümde görüşmek üzere ...
Bir de okumaya başladığınız tarihi de eklerseniz yorumlara çok mutlu olurum ☺️💗Instagram: eylulesrakaratas
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F İ R U Z E
General Fiction- Acılı bir bakış yerleşirse eğer Kirpiğinin ucundan göz bebeğine Herşeyin bedeli var, güzelliğinin de Bir gün gelir ödenir, öde Firuze... -Bedel ödemenin sonucu böyle mi olmalıydı ki?Aşkla mı olmalıydı? Yoksa acıyla mı? Gelin bakalım birlikte Firu...