#GO TO THE KOLEJ#

4 1 1
                                    

Yine alarmın lanet giresice sesiyle yatakta cebeleştikten sonra kalkıp dolarımın önüne geçip formamı giydim.Formamız siyah pileli etek, beyaz gömlek ve  bordo ceketimiz vardı.Bu arada kendimi 1 cümleyle anlatayım. Tek işi laf sokmak olan sevgili mevzularını duyunca ve görünce kusmaya çalışan 12.sınıf olan bu sene sınava gireceği için inek olan salak bir kankası olan biriyim.Banyoya girip rutin işlerimi hallettikten sonra mutfağa inip kendime bir gevrek hazırlayıp yedim.Işim bittikten sonra annemle babamı öpüp converse  lerimi giydim ve Cerenin evine ilerlemeye başladım (salak kankam olur kendisi).Kapının önünde 2 dakika bekledikten sonra geldi bizim maloz. "Nerde kaldın lan ağaç oldum burda"dedim sahte bir sinirle dut gibi bana baktı. "Arya"dedi."hı"dedim."Sen yine tuvalette yemek yedin dimi la suratın kaymış" meymenetsiz suratlı."şimdi bittin lan sen sarı kafa" diyerek peşinden koşmaya başladık.Durağa gelince durduk kafasına bir tane geçirip otobüse bindik  ve kartımızı bastiktan sonra Cerenle gülerek bir yere oturduk.Cerenden intikam almak için kulağına eğildim onu en hasas olduğu yerden vurdum"sen kilo mu aldın ne diyerek butona bastım ve koşmaya başladım oda arkamdan geliyordu.  Sınıfa girdiğimde sırama geçecekken biri arkamdan gelip saçımı çekti kıvırcık saçlı olduğum için çok acımıştı. Arkamı dönüp baktığımda sikik kafalı Handeyi görďüm aaaaaaaa şimdi ben sana ne yapayım."Dün yaptığını unutmadım sürtük"demesiyle hee şimdi hatırladım dün okuldan duyduğum kadarıyla sevdiği çocuğa gidip Handenin lezbiyen olduğunu söylemiştim. Bir dakika bu bana daha yeni sürtük mü dedi şimdi bittin kızım sen."sürtük senin babanın kızıdır lan"deyip saçından tuttuğum gibi yere yatırıp ağzına basmaya başladım sonra kantine gittim.
Ders zili çalınca sınıfa girdim of ders geometri ben isyan ederken Handenin moret olmuş suratina bakmadan edemedim.Ders başladı ve dersin ortasında nöbetçi olduğunu anladığım çocuk "dersinizi böldüğüm için özür dilerim müdür bey Arya Yıldırımı odasına çağırıyor "aha şimdi bittim ben nöbetçinin arkasından gittim müdürün kapısını çalarak içeriye girdim."Buyrun hocam"dedim  saf kiz temsili sanki hiçbir şeyden haberim yokmuş gibi"Arya artık senin şu kavgalarından bıktım ve okuldan gitmene karar verdim"ay dokunmayın çok fenayım "hocam ama ilk o başl-" sözümü kesti sayın göbek "yeter artık "offff ama ya annem ağzıma tükürecek "çalışkan bir öğrenci olduğum için acıdım ve okulunu ayarladım" ay ne acımak ama "hangi okul hocam" en azından gideceğim yeri biliyim "envar koleji"vat ne dedin gülüm "kolej derken bursunu gidicem "dedim. "Evet " vay canına zeki olmanın getirdiği avantaj "hem senin için daha iyi olur geleceğin parlak ama şu kavgaları kessen daha iyi olur şimdi çıkabilirsin. "Peki hocam " diyerek sınıftan çıktım. Vicdansız müdür,zaten o sustu göbeği konuştu. Neyse sınıfa girerken Hande sürdüğünün pis siritisini görmemle kusma sesleri çıkarttım. "Öğhhggg"hihihi ne kadar tatlıyım ama sırama ilerledim ve Cerene baktım sıraya başını koymuş uyuyordu "Ceren" dedim kısık sesle "hı" dedi "ben okuldan gidiyorum" dedim pat diye "neyyyyy" dedi kafasını sıradan hızlıca kaldırarak "ne demek gidiyorum bende gelcem senle arya nolur" acaba gelir miydi gelsin ya beraber gidelim zaten o da zeki hem yalnızlık çekmem kolejin sınavını kesin kazanırdık zaten,boynuna sarılıp "ama önce şu kolejin sınavını kazan " sonra "aman o kolay" sırıtarak dedi.Dersler bittikten sonra  evin yolunu tuttuk.Tabi Ceren heyecandan uçmak üzereydi "Arya şimdi orada yakışıklı çocuklar vardır demi yaa" dedi erkek meraklısı "yav hehe orada taş gibi kızlar vardır bize mi bakarlar sence " öyle tab i bize mi bakacaklar sanki "saçmalama biz onları yeriz " benimde giderim vardı ama kıvırcık saçlı olduğum için sorun vardı zaten kaşlarımı almasam bi boka benzemezdim ama .Bir anlık özgüvenle "yeriz demi taş gibiyiz taş"dedim sarılarak. "ha şöyle "dedi rahatlamış gibi .Biz konuşurken eve geldiğimizi fark ettim. Cerene öperek "yarınki sınava çalış" dedim ."tabi kızım zabağa kadar çalışacam" bunu taklit yaparak dediği için ikimizde kahkaha atarak evimize ilerledik.Kapıyı açar açmaz yere yığıldım "nooluyo ya " gözümün önündeki terliği elimle alıp sallayarak. "Ne demek noluyo yine kavga etmişsin ama bu sefer okuldan atılmışsın."he evet öyle olsun atağı kalkarak kapıyı kapattım. "Anne iyi oldu işte koleje gidicem inşallah " diyerek odama kaçtım ."benim salak kızım fen lisesinden gidiyorsun "he doğruya aman boşver önümdeki sınava bakarım ben kapıya terlik atmadan geçendi tabi anacın  "yarın sınav var çalış hemen "anam anam garip anam "tamam yaa " üstümü değiştirip yatağa attım kendimi uykuya daldım.Gözlerimi açtım ve sınava çalışmam gerektiğini anladım yataktan kalktım  masama geçip biraz çalıştıktan sonra mutfağa inip akşam yemeğini yedim. Odamı çıkıp bilgisayarımla yatağıma oturup biraz tlumbrda gezinip gideceğim okula baktım "vay anam vay babam okul değil saray mübarek " diyerek şaşkın bir şekilde bilgisayara baktım. Tam uyuyacaktım ki canım acayip bir şekilde çikolata çekti mutfa ga inip abur cubur çekmecesine uzandım "ne ada bitti lan bunlar kesin yunus ergenus bitirdi hepsini " kardeşim olur kendisi. Kesin bunun odasında bir şeyler vardır diyip yunusun odasına fırladım . Kapıyı sakince açıp odayı karıştırmaya başladım o arada gözüme bir kutu çarptı yatağın altından çekiştirerek aldım kutuyu açıp "hiiiiiiiiiiiii en pahalı çikolatalar " dememle yunus biraz kıpırdadı sonra uykusuna devam etti.Kutunun üzerinde seni seviyorum ayşe yazıyordu. Haa şimdi anladım bizimki yine kız ayartma peşinde.Cebime bir kaç tane çikolata koyduktan sonra kutuyu aynı yerine koydum odadan sessizce ayrıldım. Odama geçip çikolata ları bitirip uyudum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 04, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aryanın güzel bir hayatı vardı yenik okulunda daha mı güzel oldu ne?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin