Mână mea era înfiptă în gâtul tipei care avea parul de un roşu aprins. Doar vârful pantofilor ei cu tocuri de 15 cm atingeau solul pentru ca eu o tineam ridicata de zidul liceului.
-Rebeca Brooks! În biroul meu. Acum! *se aude vocea directorului
-Fuck.. *zic eu mai mult pentru mine * Data viitoare nu îmi mai scapi!* îi spun eu roşcatei după care îi dau drumul *
L-am urmat pe director până în biroul lui şi m-am trântit pe canapeaua de acolo în timp ce bărbatul de peste 50 de ani s-a aşezat pe scaunul din spatele biroului.
-Ce mai ai şi cu fata asta Rebeca?*mă întreabă directorul oftând zgomotos.
-Pai... *spun în timp ce îmi pun coatele pe genunchi şi îmi sprijin bărbia de pumnul drept * tipa asta nu e de nici 3 zile în liceul meu şi deja îşi permite să mă facă pe mine târfă?! Oh.. nu! Nu mi-am pierdut un an în care să fac tot liceul să se teamă de mine că să vină târfa asta şi să strice tot! *spun eu deja enervată.
După cum aţi observat, eu şi directorul, avem o relaţie... apropiată, ca să zic aşa. Adică ... de câte ori am mers in a 9a la el în birou.. In fine.. e atât de prietenos cu mine pentru că ştie cu ce... specimen mă înfrunt eu acasă.
- Şi te-ai gândit să o sperii din prima zi? * mă întreabă acesta retoric.
-Nu.. M-am gândit să o învăţ o lecţie din prima zi. *spun eu zâmbindu-i dulce.
- Nu am cum să te împiedic să faci asta nu? *întreabă acesta oftând.
-Nu e vina mea că e tupeistă. Deci.. Nup. *îi spun zâmbindu-i ca un copil nevinovat.
Clopoţelul de intrare a răsunat în tot liceul, mai ales in biroul directorului. La auzirea lui mi-am trântit capul pe spatele canapelei.
- La oră Rebeca!* îmi spune directorul zâmbind.
-Dar am franceză.. şi profa mă urăste!! *spun eu ca un copil râzgâiat.
- Ei haide.. tot ai note mari.
- Daa, dar cu greu!!! *mă plâng eu.
- La oră, Brooks!
M-am ridicat în picioare şi am ieşit din birou. Nu prea aveam chef de franceză dar cu chiu cu vai am mers. M-am aşezat în ultima bancă de la perete, am pus capul pe bancă şi am aţipit puţin, dar iepureşte astfel încât atunci când a ţipat disperata asta am ridicat leneşă capul şi i-am repetat ce a spus evitând un 4 cât mine de mare.
După ce ora s-a terminat am mers la dulapul meu pentru a îmi lua geanta şi să merg în curtea şcolii. Când am închis dulapul am dat nas în nas cu Elenne şi bine înţeles nişte piţipoance care se ţin după ea.
- Ce a zis directorul? Ai dat de detenţie cum a început semestrul 2? *mă întreabă aceasta insistent.
Le-am făcut semn venit două să plece astfel în cât să pot vorbi singură cu Elenne. Ne am îndreptat spre curtea liceului în timp ce i-am povestit ce am vorbit cu directorul.
-Nici nu am crezut că ţi-a dat detenţie. Dar mna.., să nu bată la ochi. *îmi spune aceasta în timp ce ne aşezăm pe o bancă.
-Mi-am dat seama.. * îi spun eu în timp ce deschid o doză de Sprite pe care o aveam în geantă.
- Hei! Vi la mine după ce scăpăm şi de ora asta?
- Întâi trebuie să o rezolv pe roşcată şi după cred că vin. Mai e fratitu acasă?
- Normal că e. Sincer.. Nu ştiu ce îţi place la el...* spune ea uitându-se într-o oglindă mică care a scos-o acum câteva secunde din ghetele ei stil Rocker.
Eu de abia luasem o gură din doză, dar am scuipat-o când am auzit ce a zis.
- Ce ai spus?*o întreb uimită de ce a scos pe gură.
-Ei haide.. Ştiu că îţi place de el!*spune uitându-se plictisită la mine.
-Ba nu!!*spun eu aproape şocată* recunosc că e drăguţ şi cântă super bine la chitară... DAR NU ÎMI PLACE DE EL!!!*îi spun eu încercând să o fac să priceapă ce nici măcar eu nu pricep, dar asta nu mai contează.
-Sigur.. Cum spui tu. Să ştii că m-am uitat prin poeziile lui şi în toate descria o fată blondă frumoasă şi rebelă de care îi place.*spune ea ultima frază şoptit.
-Eşti imposibilă! *îi spun brunetei în timp ce îmi dau ochii peste cap.
CITEȘTI
Rebel Love ♡
Teen FictionO iubire complicată între doi rebeli care nu vor să fie 'ţinuţi in lesă ' , dar nici nu suportă înşelatul. Rebeca Brooks este rebela liceului, dar in spatele rebeliunii ei este o poveste tristă şi dureroasă. Oare ce a făcut-o pe rebela noastră aşa?..