-Dacă nu o să te oprești o să faci gaură in podea si o sa ajungi la subsol!* imi spune Andy încercând sa se uite la televizor, dar eu ma plimbam de colo colo in fata lui.
-Nu mă interesează! *mă opresc in fata lui si tip la el din cauza nervilor.
-Nu inteleg ce ti-a zis, oricine ar fi fost la telefon.* spune trăgându-ma de mana si așezându-mă in poala lui.
*Cu jumătate de oră inainte*
Aveam un sărut pasional și dulce, dar am fost intrerupti de telefonul meu nenorocit. Nu vroiam sa rup sărutul dar m-am gandit ca poate e Elenne care are nevoie de mine sa merg sa o iau sau chestii de genul. Am rupt sărutul si cand am vazut cine ma sună am facut ochii mari.
-Megan?*intreb nedumerită dupa ce raspund.
-Huh. Ce bine ca ai raspuns. Am vești oribile!
-Ce s-a intamplat? *Intreb agitată.
-Doamna Moor! A iesit la pensie.
-Ce?? De abia începusem sa ma pun bine cu ea! Sa dus cu media mea de 9 la latina...
-Si nu ai auzit vestea oribilă.
-Ce poate fi mai rău?
-O ști pe roșcata aia care e nouă?
-Da! Normal. Ce e cu ea?-Mama ei sa oferit să ne fie profă de latină?
-Ce???? *intreb uimită.* Nu, nu, nu. Spune.mi ca e o glumă proastă!
-Nu este!-Tu iţi dai seama ce o să imi facă aia?? Mai ales că i-am bătut fata azi!!!*spun nervoasă* Trebuie să fac un plan să o fac să renunțe! Dar cum???
-O să mă gândesc și eu la asta. Și dacă imi vine vreo idee te sun!
-Ok, Megan! Mersi!*spun si inchid telefonul.
*Revenim la prezent*
-Deci ai de gând să îmi spui ce ți-a zis tipa aia, iubire? *mă trezește vocea lui Andy din gânduri.
-Iubire?! *il întreb uimita si puțin amuzata ignorându-i întrebarea
- Da. De ce nu?
-Pai... Suntem împreună?*întreb uitandu-ma ciudat la el
In următoarea secundă mă trage într-un sărut pasional la care ii răspund si sărutul continuă minute bune după care rupem sărutul din lipsă de oxigen.
-Asta ți-a răspuns la întrebare?* mă întreabă mândru.
-Maybe.*ii răspund după care încep iar să il sărut din nou și din nou și din nou.....
*•••*
-Ai găsit un plan?* mă întreabă Megan în timp ce îmi caut cărțile in dulap.
-Nup.*ii răspund oftând.
-Și ce ai de gând să faci?! Poate te lasă aia corijentă!!! *spune Megan disperată.
- O să improvizăm. Adică amândouă!* ii răspund întorcându-ma cu fața la ea și trantind ușa dulapului.
-Unde să improvizezi?!*se aude o voce din spatele meu.
Îmi trântesc spatele de dulap si ma uit la acea persoană care era Elenne.
-La latină. Profa sa pensionat și ca prin minune directorul a și găsit înlocuitoare. Și ironic e că acea înlocuitoare este mama roșcatei pe care am lăsat.o ieri pe jos aproape in stare de șoc! Ți-aș fi zis aseară, dar nu ai fost acasă!!!*ridic eu puțin tonul la ea.
-Am zis să vă las puțin singuri. Apropo... Să vă țină!!!* spune Elenne entuziasmata.
-Mdea... Mersi..* îi răspund plictisită.
-Haide la improvizație.* îmi spune Megan după ce se aude soneria.
Am pornit cu Megan spre sala de clasă, dar m-am oprit la un moment dat pentru a-mi scoate telefonul din buzunarul blugilor când am simțit că vibrează. Pe ecran mi-a apărut numele lui și am deblocat imediat telefonul să văd ce mesaj mi-a dat.
"Vin să te iau după ore."
"Dacă o să stau la toate orele. Vino să mă iei peste o oră. Te pup :*" *ii tastez eu înapoi
"Ok"* îmi răspunde când aproape am ajuns de clasă.
Ok? Ok?!?! Eu ii zic " Te pup" si el zice doar ok?! Dar de ce dracu' mă interesează așa mult?! Oh.. Da.. Am uitat.. Il iubesc.. La dracu'!!! De ce a trebuit să mă îndrăgostesc?! De ce?! Și fix de el care e atât de indiferent din câte observ. Nu credeam că e așa nepăsător... Dar tot am sentimente puternice pentru el.
Mă trezesc din gânduri când ușa de la clasă se trântește pe ea intrând profa nouă de latină. Eu eram in prima bancă de la perete si habar nu am cum am ajuns aici, iar Megan era fix in spatele meu.
-Bună ziua copii! Eu sunt doamna Ckluber. Si de azi sunt noua voastră profesoara de latina.
••••••••••
CITEȘTI
Rebel Love ♡
Teen FictionO iubire complicată între doi rebeli care nu vor să fie 'ţinuţi in lesă ' , dar nici nu suportă înşelatul. Rebeca Brooks este rebela liceului, dar in spatele rebeliunii ei este o poveste tristă şi dureroasă. Oare ce a făcut-o pe rebela noastră aşa?..