Capitolul 3:

33 2 0
                                    

Stăteam la masă și mâncam clătite, eu intr-un capăt al mesei, Andy in celălalt capăt, muzica rock era singura care se auzea chiar dacă era dată la un volum mediu, acceptabil.

-Unde este Elenne? *intreabă Andy brusc.

-Cu Mario. *ii răspund scurt.

-Mario?! *intreabă uitându-se la mine nedumerit.

-Gagicăsu! *spun dându-mi ochii peste cap* E cu el de vreo două luni* continui eu.

-Serios?! Nu știam de el..

-Nici nu aveai de unde! De abia mi-a zis mie acum o lună. *spun dându-mi ochii peste cap apoi iau si ultima gură din clătită.

-Aham... *spune incruntandu-se putin.

-In fine! E relatia lor. Nu ne privește pe noi! *spun și mă ridic pentru a mă spală pe mâine.

Când opresc apa de la chiuvetă simt două brate puternice in jurul taliei mele apoi niste buze calde pe gâtul meu, iar un fior cald imi trece pe șira spinării.

-Atunci nici pe Elenne nu o privește ce se poate intampla intre noi. *imi șoptește cald la ureche.

Mă intorc brusc cu fata la el si ridic degetul arătător încercând să par amenintatoare.

-Nu mai face asta! *ma incrunt usor cand spun asta.

-De ce? Te excita?*intreaba cu un zâmbet strengar pe buze.

In momentul următor ma ridic pe vârfuri si imi apropii buzele de urechea lui.

-Nu, dragule!  Dar imi e ca o să sar pe tine si o sa te sărut. *ii șoptesc la ureche.

Ii fac cu ochiul si dupa incerc sa plec făcând o iesire dramatică, dar cum vreau sa fac al doilea pas ma prinde de mana si ma intorc cu fata spre el. In secunda urmatoare isi lipește abdomenul de pieptul meu fara sa imi dea drumul ma încheietura. Face un pas spre mine si ma dau in spate, face si al doilea pas, la fel, la al treilea pas am simtit blatul mobilei si m-am orprit. Andy m-a ridicat usor pe mobila apoi mi-a dus mâinile după gâtul său, iar eu involuntar mi-am incolacit picioarele in jurul bazinului lui. Si-a pus o mana pe spatele meu, iar cealaltă pe obrazul meu astfel incat sa imi tina capul nemișcat in timp ce buzele lui se apropiau usor usor se ale mele. Cand buzele noastre erau la cativa milimetri distanta s-a oprit.

-De data asta nu mai scapi!*imi șoptește, după care isi izbeste buzele de ale mele formând un sărut lent.

Rebel Love ♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum