I Final

*,**hazal ***

Hayellerimiz gerçekleşmişti şuan kimse bizim mutluluğumuzu bozamaz

Begüm:New York'ta bir kaç gün geçirmeye ne dersin

Hazal:sorumu bu ya tabiki de evettt

Begüm ile sevinç kahkahalarımızı atık ardından otele girdik şık ve  sade kombinler yapıp aşağıya indik taksiye bindik New York'un en büyük AVM'sine geldik Begüm ile gratis watsons d&r h&m felan gezdik sonra otele geldik üstümüzü değiştirip oturduk ve kitap okumaya başladık ben ilk aşkı okuyorum Begüm ise aynı yıldızın altında okuyor yeahhhh neyse bu kadar okuma yeter çok uykum geldi ve yatağıma girip uykuya daldım

***yarın ***

Herkes alarımla uyanır ama ben begümün çığırtılarıyla uyanıyorum LANED olsun yatağımdan fırlayıp banyoya girdim elimi yüzümü yıkadım ayıcıklı terliklerimle kulaklıkla müzik dinleyen ve bağıran begüme sinirle bakıyorum

Begüm: güzel günler bizi bekler eyvallah dersin olur biterr.

Kafasına kocaman bir yastık attım

Begüm kulaklığı çıkarıp '' ah acıdı ''  dedi

Hazal: sus  bakim güzelim uykunun işine ettin LANED olsun

Sonra begümle giyinip aşağıya indik kahvaltı yaptık sonra yukarı çıkıp valizlerimizi topladık taksiyle havaalanına geldik ücreti ödeyip indik. Uçak biletleri işlerini halletikten sonra begümün babası aradı '' araba havaalanın girişinde zaten sizde yedek anahtar var dedi sonra uçağa bindik..... Uçak indi saat 2di gecenin ve biz ıssız bir sokaktan geçecektik korktum lan Begüm arabayı kullanıyordu birden şiddetli bir şekilde yağmur yağmaya başladı bildiğin korku filmine döndü Dur hayır hayır

Hazal:begümmmmmmmmm deyip direksiyonu çevirdim ama nafile sonra........ 18 yıl sonra
***yazarın ağzından ***

Begüm ile hazalın ölümünden sonra 18 yıl geçmişti Begüm ile hazal öldüğü için hala ağlayan var ama bir tek kişi ağlamıypr cemre çünkü o ağlamaktan yoruldu. Çağatay ise oyunculuktan çıkıp Basketbol Antrenör oldu. Selena ise Müziğin kraliçesi seçilmişti en acı şey ise Begüm  ve  Hazal ın bir mezarı bile yok çünkü cesetleri daha bulunamadı hazal en başından biliyordu. Hikâyelerin böyle biteceğini çünkü bu film değil gerçek hayat ve gerçek hayata masal gibi başlayan hikayeler kabus gibi Son bulur.
Yazardan Veda

Benim çoğu hikayelerim mutsuz biter sebeplerim var. Dediğim gibi kısa bir hikayeydi hobi olarak yazdım hoşçakalın yeni bir hikayeye başlayacağım ama biraz geç gelebilir her neyseee hoşçakalın
Yazan=SakarSelenator12

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 05, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!